12 Technical TI 12-98 08 18 L information pl Nowa konstrukcja drążka reakcyjnego Sytuacja Dotyczy L113 Zdarzały się przypadki, w szczególnie trud- nych warunkach jazdy, pękania górnych drążków reakcyjnych w tylnym zawieszeniu. Zawodziła wkładka gumowa i obudowa. A Zmiana Wprowadzony został nowy drążek reak- cyjny (B ). Gumowa wkładka została wz- mocniona po obu stronach za pomocą stałych podkładek. Stara konstrukcja (A ) posiadała podkładki z cienkiej blachy oraz pierścień odległościowy. Obudowa została wzmocniona na końcu gwintu i regulacja drążka została zmieniona z 30 mm do 20 B mm. A. Drążek reakcyjny starej konstrukcji. B. Drążek reakcyjny nowej konstrukcji ze wzmocnioną obudową i wkładką gumową. Części Część Część Opis wycofywana wprowadzana Drążek reakcyjny 445599 489989 kompletny � Scania CV AB (834) 1998 1 112 100