Nowy dokument tekstowy(1)


旹ach Episode contains multiple hidden object scenes associated with that era. Ka偶dy odcinek zawiera wiele ukrytych scen obiektu powi膮zane z tamtej epoki. You will collect objects, jeweled orbs used in the Tablet of Luxor mini-games, and Ankhs whose purpose is to unlock additional games. B臋dziesz zbiera膰 przedmioty, klejnot贸w kul u偶ywanych w Tablet Luksoru mini-gier, i Ankh, kt贸rych celem jest, aby odblokowa膰 dodatkowe gry.
昑here is no un-timed mode. Nie ma nie-czasowe Tryb. There is also no penalty for not completing an Episode within the allotted time; play continues and you do not need to restart a level. Nie ma te偶 kary za nie wype艂nienie epizod w wyznaczonym czasie; gra膰 dalej i nie musisz ponownie uruchomi膰 poziom. The timer is for scoring purposes only. Zegar jest na zdobycie jedynie celom.
昑here are also a variety of mini-games (eg jig-saw puzzles, match three, spot the difference) associated with each Episode, some of which unlock additional scenes. Istnieje r贸wnie偶 szereg mini-gier (np. jig-pi艂y zagadki, odpowiadaj膮 trzem, dostrzec r贸偶nic臋) zwi膮zanych z ka偶dym odcinkiem, z kt贸rych niekt贸re odblokowa膰 dodatkowe sceny. The mini-games cannot be skipped, but the HINT button is available if you get stuck. W mini-gry nie mo偶na pomin膮膰, ale przycisk WSKAZ脫WKA jest dost臋pna, je艣li utkniesz.
旽INTs are unlimited and recharge quickly (45 seconds). Wskaz贸wki s膮 nieograniczone i 艂adowa膰 szybko (45 sekund).
昑he penalty for too many clicks in a scene will render the HINT button temporarily inactive, but the game is very generous with the number of clicks you're allowed. Kara za zbyt wielu klikni臋膰 w scenie b臋dzie 艣wiadczy膰 przycisk podpowiedzi chwilowo nieczynny, ale gra jest bardzo hojny z liczb膮 klikni臋膰 wolno.
昑here are no inventory items. Brak element贸w zapas贸w.
昗hen searching for items be sure and check along the sides and bottom of the screen, especially in the right and left bottom corners. Przy wyszukiwaniu pozycji upewni膰 i sprawdzi膰 wzd艂u偶 bok贸w i na dole ekranu, szczeg贸lnie w prawej i lewej dolnych naro偶ach.


昈ptions: Set volume for sound and music. Opcje: Ustaw g艂o艣no艣膰 dla d藕wi臋ku i muzyki. Choose full or windowed screen. Wybierz pe艂n膮 lub okienkowym ekran.
旽elp: Starts with story summation then gives basics for playing and scoring. Pomoc: Zaczyna si臋 sumowanie historii nast臋pnie daje podstaw do gry i strzeli艂.
旵hange Profile: Add, change, delete name for scoring Zmiana profilu: Dodawanie, zmienianie, usuwanie nazw臋 punktacji
昐core: Shows profile names, accumulated score, total time spent playing, and number of Ankhs collected Ocena: Wy艣wietla nazwy profili, naliczanym, ca艂kowity czas sp臋dzony na graniu, i liczby Ankh zebranych
昄ocked games: Move mouse over each game to show how many Ankhs you currently have and how many are needed to open the three games Zamkni臋te gry: Przenie艣 kursor na ka偶dej grze aby pokaza膰, jak wiele Ankh masz aktualnie i ile s膮 potrzebne, aby otworzy膰 trzy gry
?Luxor Classic: 60 Ankhs Luxor Classic: 60 Ankh
?Match-3 Game: 30 Ankhs Mecz 3 gry: 30 Ankh
?Endless Seek & Find: 90 Ankhs Nieko艅cz膮ca Seek & Find: 90 Ankhi
Scoring Tips Porady punktacji

旹ach Episode is allotted 45 minutes to complete. Ka偶dy odcinek ma przydzielone 45 minut. The time is used for bonus scoring only. Czas jest wykorzystywany do punktacji tylko prowizj臋. If you complete all scenes with time remaining on the clock you will get a Time Bonus of the amount remaining times 10 (4:25 left will add 4,250 points). Je艣li wype艂nisz wszystkie sceny z pozosta艂ego czasu na zegarze otrzymasz bonus czasowy pozosta艂ej kwoty razy 10 (4:25 lewo doda 4250 punkt贸w).
昑here are usually three types of objects associated with each hidden object scene: riddle clues, combining two objects in a drag-and-drop maneuver, and standard find the object. S膮 to zazwyczaj trzy rodzaje obiekt贸w zwi膮zanych z ka偶d膮 ukryt膮 scenie obiektu: Clues zagadk臋, po艂膮czenie dw贸ch obiekt贸w w drag-and-drop manewru, a standardowe znale藕膰 obiektu. The type of clue is not identified by color, but by its location in the Object List. Rodzaj trop nie jest okre艣lony kolor, ale przez swoje po艂o偶enie w wykazie obiekt贸w. Riddle clues, if they occur, will be the first one or two items in the Object List. Wskaz贸wki Riddle, a je偶eli wyst膮pi膮, b臋d膮 pierwszymi jedna lub dwie pozycje na li艣cie obiekt贸w. Combining object items will always be the last item on the list. 艁膮cz膮c elementy obiekt贸w zawsze b臋dzie ostatnia pozycja na li艣cie.
昍iddle clues are worth 1,000 points and add 10 seconds to the clock. Wskaz贸wki Riddle s膮 warte 1000 punkt贸w i doda膰 10 sekund na dob臋.
旵ombining object tasks are worth 2,000 points and add 30 seconds to the clock. 艁膮czenie zada艅 obiekt贸w s膮 warte 2000 punkt贸w i doda膰 30 sekund na dob臋.
旳ll other objects collected from the Object List are worth 500 points each. Wszystkie inne przedmioty zebrane z listy obiekt贸w s膮 warte 500 punkt贸w.
旻inding two objects in rapid succession earns a Swift Bonus of 1,000 points and another 1,000 points for each additional object after that if you continue to find objects rapidly. Znalezienie dw贸ch obiekt贸w w szybkim tempie zarabia Swift bonus 1000 punkt贸w i kolejne 1000 punkt贸w za ka偶dy dodatkowy przedmiot po to, 偶e je艣li nadal znale藕膰 przedmioty szybko. To get a good score, always find at least two objects from the Object List rather than clicking on them one at a time. Aby uzyska膰 dobry wynik, zawsze znajdzie co najmniej dwa obiekty z Listy obiekt贸w ni偶 klikaj膮c je pojedynczo. EXCEPTION: The Orbs will be on your Object List but no Speed Bonus is awarded. Wyj膮tek: Kule b臋dzie na li艣cie obiekt贸w, ale nie Bonus Pr臋dko艣膰 zam贸wienia. They count for 500 points apiece. Licz膮 na 500 punkt贸w za sztuk臋.
昈ne way to solve a combine-the-object item (some of the clues are a bit obscure) is to drag your mouse over the screen. Jednym ze sposob贸w rozwi膮zania kombajn-obiekt-obiekt (cz臋艣膰 wskaz贸wek s膮 nieco niejasne) jest przeci膮gni臋cie myszk膮 po ekranie. The object needing the part will be highlighted and cogs appear as your mouse passes over it. Obiekt konieczno艣ci cz臋艣膰 b臋dzie pod艣wietlony i z臋b贸w pojawiaj膮 si臋 jako mysz przechodzi nad nim. You must then search for the missing part and drag it onto the main object. Nast臋pnie nale偶y szuka膰 brakuj膮cej cz臋艣ci i przeci膮gnij go na g艂贸wnego obiektu. Blue sparks will appear when the object is correctly placed. Niebieskie iskry b臋d膮 wy艣wietlane, gdy obiekt jest prawid艂owo umieszczony. Click to complete the task. Kliknij, aby wykona膰 zadanie. One example is "Start the Generator" where you drag a fuel can over to the generator. Jednym z przyk艂ad贸w jest "Start Generator", gdzie mo偶na przeci膮gn膮膰 paliwa mo偶e si臋 do generatora.
昑here are two Ankhs in each hidden object and spot the difference scene. Istniej膮 dwa Ankh w ka偶dym ukryty obiekt i dostrzec scen臋 r贸偶nicy. They are not worth any points but are used to open additional bonus games. Oni nie s膮 warte 偶adnych punkt贸w, ale s膮 u偶ywane do otwierania dodatkowych gier bonusowych. There are 122 possible Ankhs that can be collected. Istniej膮 122 mo偶liwych Ankh, kt贸re mo偶na zebra膰. They are not on the Object List and must be collected before the last object in the Object List is clicked. Nie s膮 one na wykazie obiekt贸w i musz膮 by膰 pobrane przed ostatnim obiektem na li艣cie obiekt贸w zostanie klikni臋ty.
旵ompleting a scene without using the Hint button earns a Super Sleuth bonus of 5,000 points. Zako艅czenie scen臋 bez u偶ycia przycisku Podpowied藕 zarabia Super premi臋 Sleuth 5000 punkt贸w. Completing an entire episode without using a Hint earns a Perfect bonus of 50,000 points. Uko艅czenie ca艂ego odcinka bez podpowiedzi zarabia doskona艂膮 premi臋 w wysoko艣ci 50.000 punkt贸w.
旳 suggested method for playing: Find the Ankhs first to make sure you don't forget them. Proponowana metoda do gry: Znajd藕 Ankhi pierwszym, aby na pewno nie o nich zapomnie膰. Solve the riddles in rapid succession for maximum points then complete the combine clue. Rozwi膮偶 zagadki w kr贸tkim odst臋pie czasu do maksymalnej liczby punkt贸w nast臋pnie wype艂ni膰 kombajnu poj臋cia. Finally, try to find as many objects on the list before you begin clicking on them. Wreszcie, spr贸bowa膰 znale藕膰 jak wiele obiekt贸w na li艣cie przed rozpocz臋ciem klikaj膮c na nich. Try for as many Swift Bonus points in a row as possible. Spr贸buj tak wielu Swift punkt贸w bonusowych z rz臋du, jak to mo偶liwe.
Walkthrough Walkthrough

There is a short clip that introduces the characters and sets the story line for play. Episode 1A: Egypt, Present Day Istnieje kr贸tki klip, kt贸ry wprowadza znaki i ustawia fabu艂臋 do gry Episode 1A:. Egipt, Present Day

This is the only episode that is split into two parts. Jest to jedyny odcinek, kt贸ry jest podzielony na dwie cz臋艣ci. This is done to collect the tools you'll need and establish the background story for the rest of the game. Ma to na celu zebranie narz臋dzi, kt贸re s膮 potrzebne i ustali膰 histori臋 t艂a dla reszty gry.

Every time you play you will have a different list of objects. Za ka偶dym razem grasz was b臋dzie mia艂 inn膮 list臋 obiekt贸w. The screen shots show where Ankhs (circled in red), Orbs (circled in green), clues (circled in pink), and combined (circled in blue) objects are located. Zrzuty ekranowe pokazuj膮, gdzie Ankh ust zakre艣lona na czerwono), Kule (zakre艣lony na zielono), w Clues (zakre艣lony k贸艂kiem na r贸偶owo), a 艂膮cznie (zakre艣lony na niebiesko) obiekty si臋 znajduj膮.

Location: Dig site Sk膮d: wykopalisk



There is only one riddle to be solved in this scene: "Portable Room" is a tent (circled in pink). Istnieje tylko jedna zagadka do rozwi膮zania w tej scenie: "Przeno艣ny Pok贸j" jest namiot (zakre艣lony na r贸偶owo). The two parts of the combine object ("Load the Camera") are circled in blue. Obie cz臋艣ci kombajnu obiektu ("obci膮偶enie aparatu") s膮 zakre艣lone na niebiesko. The dashed white line indicates dragging the film to the camera. Przerywana bia艂a linia wskazuje przeci膮gn膮膰 film do aparatu. When the "Bird-Head God" object is clicked (the object is to the right of the door) Toth, the God of Wisdom, will move to the bar at the bottom of the screen and hints will be available. Kiedy "Bird-Head God" obiekt zostanie klikni臋ty (obiekt znajduje si臋 po prawej stronie drzwi) Toth, b贸g m膮dro艣ci, zostanie przeniesiony na pasku u do艂u ekranu i podpowiedzi b臋dzie dost臋pna.

Location: Hieroglyphics Room Sk膮d: Hieroglyphics Room
Puzzle: Spot the Difference Puzzle: Spot the Difference



Note: The two Ankhs are not included in the Differences count. Uwaga: Dwie Ankh nie s膮 uwzgl臋dniane w liczbie r贸偶nice.

Puzzle: Slide the Logs Puzzle: Przesu艅 Dzienniki



No Ankhs to be found. No Ankh znale藕膰. Slide the logs in the order indicated to reveal the Tablet of Luxor needed for future play. Przesu艅 dzienniki w kolejno艣ci wskazanej ujawni膰 Tablic臋 Luxor potrzebne do przysz艂ej gry.

Artifact collected: Tablet of Luxor. Artefakt gromadzone: Tablet z Luxor.

Episode 1B: Egypt, Present Day 1B Odcinek: Egipt, Present Day

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

You will return to this location at the completion of each episode. Wr贸cisz do tego miejsca na zako艅czenie ka偶dego odcinka. The artifacts collected at the end of each episode represent the Court of Osiris. Artefakty zebrane na ko艅cu ka偶dego odcinka reprezentuje Trybuna艂 Ozyrysa. More orbs need to be collected in the before the story can continue. Wi臋cej kule musz膮 by膰 gromadzone w przed historia mo偶e by膰 kontynuowana.

Location: Hall of Columns Sk膮d: Sali Kolumnowej



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昅agnifies Heartbeat = Stethoscope Powi臋ksza Heartbeat znaku = Stetoskop
旳ction on the Set = Clapboard Akcja na planie = Clapboard
昍epair the Accordion = Drag keyboard to accordion Naprawa na akordeonie = klawiatury Drag na akordeonie
Location: Underwater Pool Sk膮d: podwodny Pool



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵hills Food = Refrigerator 呕ywno艣膰 dreszcze = Lod贸wka
旻rench Dictator = Napoleon Francuski dyktator = Napoleon
昇ozzle the Aerosol Can = Drag nozzle down to can Dysza Aerosol Can = Przeci膮gnij ko艅c贸wki w d贸艂 kan
Location: Column Hall Sk膮d: Sala Kolumnowa



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昉ainter's Holder = Easel Malarzy, sztalugowe = Holder
昅agician's Hat = Top Hat (not the Witch's Hat prominently displayed in the foreground) Maga Hat = Top Hat (nie czarownicy Hat widocznym na pierwszym planie)
旳rm the Slot Machine = Drag the lever to the machine Uzbr贸j urz膮dzenia SLOT = Przeci膮gnij d藕wigni臋 do maszyny
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor

After you have collected all the orbs, the last task for each episode is to play the Luxor mini-game. Po zebraniu wszystkich kul, ostatnie zadanie dla ka偶dego odcinka jest gra膰 w Luxor mini-gry. It will get progressively harder, but with more power-ups to assist you. B臋dzie si臋 coraz trudniejsze, ale bardziej power-upy, aby pom贸c. If you do not complete the game before all the orbs reach the pyramid, you will not have to re-start the entire episode, just this game. Je艣li nie uko艅czy膰 gr臋, zanim wszystkie kule dotrze膰 do piramidy, nie b臋dziesz musia艂 ponownie uruchomi膰 ca艂y odcinek, po prostu t臋 gr臋.



旵reate matches of three or more to destroy the orbs Utw贸rz 艂a艅cuch z trzema lub wi臋cej, aby zniszczy膰 kule
旹very third match in a row releases a power-up. Co trzeci mecz z rz臋du uwalnia napi臋cia. Catch the power-up to activate it Z艂ap w艂膮czeniu zasilania, aby go uaktywni膰
昄eft click to shoot, right click to switch the orbs in the falcon wing shooter Lewy kliknij, aby strzela膰, kliknij prawym przyciskiem myszy, aby prze艂膮czy膰 kule w celowniku soko艂a skrzyd艂a
昒se the HINT button to remove the entire chain U偶yj przycisku podpowiedzi usun膮膰 ca艂y 艂a艅cuch
旼ems will rain down when you have completed this game. Gems b臋d膮 pada膰 po wykonaniu tej gry. Collect as many as you can in the falcon wing shooter to collect extra points. Zbierz jak wiele, jak mo偶na w celowniku soko艂a skrzyd艂a zbiera膰 dodatkowe punkty.
Artifact collected: Stairway to Heaven artifact (a boat) Artefakt gromadzone: Stairway to artefakt Heaven (艁贸d藕)

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa



Completing the Luxor Tablet game returns you to this location to begin a new episode. Zako艅czenie Luxor gra typu Tablet powr贸t do tego miejsca, aby rozpocz膮膰 nowy epizod.

Click on the glowing tablet to continue. Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰.

Puzzle: Match-3 Puzzle: Match-3

Before you can begin a new episode, you must complete a mini-game to collect three white orbs. Zanim b臋dzie mo偶na rozpocz膮膰 nowy odcinek, nale偶y wype艂ni膰 mini-gr臋 zebra膰 trzy bia艂e kule. For this game, you have already had one of the orbs but must collect the other two. Na tej grze masz ju偶 jedn膮 z kul, ale musi zebra膰 dw贸ch pozosta艂ych.

Your first goal for this game is to clear the board of stone tiles: Tw贸j pierwszy gol dla tej gry jest oczyszczenie planszy z p艂ytek kamiennych:



Match 3 in a row to clear the tiles. Match 3 w rz臋dzie, aby usun膮膰 p艂ytki.



Matching 4 or more will earn a special help. Dopasowanie 4 lub wi臋cej zarobi specjaln膮 pomoc.

昄ightning bolts clear their associated row and column Pioruny wyczy艣ci膰 zwi膮zane z nimi wiersza i kolumny
昐corpions will clear the entire row Scorpions usunie ca艂y wiersz
旻ire will rearrange the orbs on the board to give you more opportunities if you're stuck Ogie艅 zmieni膰 kule na planszy, aby da膰 Ci wi臋cej mo偶liwo艣ci je艣li utkniesz


Once all the tiles are clear, two (and later 3) white orbs will appear at the top of the columns Gdy wszystkie p艂ytki s膮 jasne, dw贸ch (a p贸藕niej 3) kule bia艂e pojawi si臋 na szczycie kolumny



Your goal is to move the white orbs to the bottom of the column. Twoim celem jest przeniesienie bia艂e kule na dnie kolumny. They can only be lowered by removing orbs below them. Mog膮 jedynie zosta膰 obni偶ony poprzez usuni臋cie kul pod nimi. If you still have the special helps earned, they can be used to clear the board faster but they will not destroy a white orb. Je艣li nadal masz specjalny pomaga zarobi艂, mog膮 by膰 wykorzystywane, aby wyczy艣ci膰 plansz臋 szybciej, ale nie b臋d膮 one zniszczy膰 bia艂膮 kul臋.

Episode 2: Venice, 1509 BC Odcinek 2: Wenecja, 1509 pne

Many items are misplaced in time. Wiele element贸w jest nies艂uszna w czasie. Your goal is to collect the items on the object list to restore order. Twoim celem jest zebranie element贸w na li艣cie obiekt贸w do przywr贸cenia porz膮dku.

Location : Grand Canal Po艂o偶enie: Grand Canal



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵apone's Heater = Machine Gun Grza艂ka Capone = Machine Gun
旹lectronic Math Tool = Calculator Elektroniczne narz臋dzia matematyczne = Kalkulator
旵omplete the Phone = Drag receiver to phone Wype艂nij telefon = odbiornik Drag do telefonu
You also collected the gold Scarab Beetle (circled in orange). Mo偶esz r贸wnie偶 zbierane z艂oty Garbusa Scarab (zakre艣lony k贸艂kiem na pomara艅czowo). This object provides a Map option located above the Menu. Obiekt ten oferuje mo偶liwo艣膰 Mapa znajduj膮cy si臋 powy偶ej menu. You can click on the Map and see what other locations are available to you. Mo偶esz klikn膮膰 na map臋 i zobaczy膰, co inne lokalizacje s膮 dost臋pne dla Ciebie.



You can switch to any unlocked scene. Mo偶na przej艣膰 do dowolnej odblokowanej sceny. Note the information contained shows how many Ankhs and objects have been found in each location and how many Ankhs you have collected so far. Uwaga zawarta informacja pokazuje, jak wiele Ankh i przedmioty zosta艂y znalezione w ka偶dym miejscu i ile Ankh zbierzesz do tej pory.

Location : Canal Lokalizacja: Canal



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昉arking Sign = "P" traffic sign Znak Parking = "P" znak drogowy
旹gyptian Column = Egyptian Column Kolumna egipska = egipska kolumna
旾mprove the Reception = Drag the antenna to the television set Poprawi膰 odbi贸r = Przeci膮gnij anten臋 do telewizora
Location : Courtyard Miejsce: Dziedziniec



Puzzle: Collect the pieces Puzzle: Zbieraj kawa艂ki

There are 25 (labeled) squares to be collected and 2 Ankhs (not included in the 25 items). Jest 25 (znakowana) kwadraty by膰 zebrane i 2 Ankh (nie wchodzi w 25 pozycje).

Puzzle: Jigsaw puzzle Puzzle: Puzzle



This shows the completed Da Vinci flying machine. To pokazuje, wype艂niony Da lataj膮cej maszyny Vinci.

旸rag the pieces onto the puzzle. Przeci膮gnij elementy na uk艂adanki. If the piece is in the wrong square it will be outlined in red Je艣li kawa艂ek jest w z艂ym placu zostanie przedstawione w kolorze czerwonym
旾f the piece is in the correct square but it turns green and shows arrows, this means you must rotate the piece by clicking on the arrows. Je艣li kawa艂ek jest w odpowiednim kwadracie, ale zmieni kolor na zielony i pokazuje strza艂ki, oznacza to, nale偶y obr贸ci膰 element, klikaj膮c na strza艂ki. Once it is in the correct position, it will lock in and turn the correct color. Po to jest w prawid艂owej pozycji, zablokuje si臋 i w艂膮czy膰 odpowiedni kolor.
Completing this puzzle will unlock the other three locations for this episode. Uko艅czenie tej zagadki b臋dzie odblokowa膰 pozosta艂e trzy lokalizacje dla tego odcinka.

Location : Da Vinci Studio Sk膮d: Da Vinci Studio



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昗inners Reward = Trophy Nagroda Zwyci臋zcy = Trophy
昐prays Perfume = Perfume bottle Perfumy Perfumy spraye = butelka
旵ontroller to the Plane = Drag the controller onto the plane Kontroler do p艂aszczyzny = Przeci膮gnij kontroler do samolotu
Puzzle: Spot the Differences Puzzle: Spot Differences



The two Ankhs are not included in the number of differences. Dwa Ankh nie s膮 zawarte w wielu r贸偶nic.

Hard to spot differences: Trudno r贸偶nic miejscu:

#3 is a mole on her cheek # 3 jest pieprzyk na policzku
#11 is a smile # 11 jest u艣miech
#10 her eyes are looking in a different direction # 10 oczy szukaj膮 w innym kierunku
Location : Da Vinci Desk Sk膮d: Da Vinci biuro



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旳ttracts Metal = Magnet Magnes przyci膮ga Metal znaku =
昅oves a Cursor = Computer Mouse Przenosi = Kursor myszki komputerowej
昄oad the Tape Recorder = Drag the tape to the recorder Za艂aduj magnetofon = Przeci膮gnij ta艣m臋 do nagrywarki
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Sphinx of Sekhmet S膮d u偶ytkownika klejnoty: Sfinks Sekhmet

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa



Click on the glowing tablet to continue. Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰.



Puzzle: Card Sequence Puzzle: Kolejno艣膰 kart

The goal is to remove all the cards from the playing field and uncover the 3 white orbs under the cards at the top. Celem jest usuni臋cie wszystkich kart z pola gry i odkry膰 3 bia艂e kule pod kartami na g贸rze.

The card showing near the deck is the base card you work from. Karta pokazuj膮c w pobli偶u pok艂adu jest karta podstawa pracy z. You may go up or down from this card to remove cards from the playing field. Mo偶esz i艣膰 w g贸r臋 lub w d贸艂 od tej karty, aby usun膮膰 karty z pola gry. In this case, with the Queen showing, you could go up to a King or down to a Jack if either were showing. W tym przypadku, ze pokaz kr贸lowej, mo偶na i艣膰 do kr贸la lub w d贸艂 do Jacka je艣li albo by艂y wy艣wietlane. Were it not for the Joker, you would need to draw from the deck since there would be no match for the Queen. Gdyby nie Joker, musisz czerpa膰 z pok艂adu, poniewa偶 nie by艂oby pasuje do kr贸lowej. Use the Joker to act as a Jack and remove the 10 and 9. U偶yj Jokera dzia艂a膰 jako Jack i wyj膮膰 10 i 9.

Once you have run out of plays, click on the deck to get a new base card. Kiedy ju偶 zabraknie spektakli, kliknij na pok艂adzie, aby uzyska膰 now膮 kart臋 bazow膮.



One option based on the 3 of Clubs card showing is numbered in white. Jedn膮 z opcji w oparciu o 3 okazania karty Clubs jest numerowana w kolorze bia艂ym. If you chose this option, you would: Je艣li wybierzesz t臋 opcj臋, nale偶y:

1.Remove the 4 of Clubs Zdejmij 4 Klub贸w
2.Remove the 5 of Diamonds Wyjmij 5 Diament贸w
3.Remove the 4 of Hearts Zdejmij 4 kier
This does not produce many opportunities to uncover more cards from the playing field. To nie daje wiele mo偶liwo艣ci, aby ods艂oni膰 wi臋cej karty z pola gry.

The other option, shown in pink Inn膮 opcj膮, pokazany na r贸偶owo reveals the following moves: ujawnia nast臋puj膮ce ruchy:

1.Remove the 4 of Clubs Zdejmij 4 Klub贸w
2.Remove the 5 of Diamonds Wyjmij 5 Diament贸w
3.Remove the 6 of Hearts Wyjmij 6 kier
4.Remove the 7 of Diamonds Wyjmij 7 Diament贸w
5.Remove the 6 of Diamonds Wyjmij 6 karo
This will open up more cards and speed the game along. Spowoduje to otwarcie wi臋cej kart i przyspieszy膰 gr臋 razem.

You must remove all available cards before selecting a new base card. Musisz usun膮膰 wszystkie dost臋pne karty przed wyborem nowej karty podstawowej.

The game is over when you have removed all of the cards and obtained the three white orbs. Gra ko艅czy si臋 po usuni臋ciu wszystkich kart i uzyska艂a trzy bia艂e kule.

Episode 3: Hollywood, 1937 Odcinek 3: Hollywood, 1937

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location: Movie Set Sk膮d: plan filmowy



There are no riddle clues in this scene. Nie ma 偶adnych wskaz贸wek zagadka tej sceny.

Combine clue: Po艂膮cz poj臋cia:

昅ake it a Star's Chair = Drag the star to the back of the director's chair Sprawiaj膮, 偶e Gwiazd膮 Krzes艂o = Przeci膮gnij gwiazdk臋 z ty艂u na fotelu re偶ysera
Location : Prop Room Po艂o偶enie: Pok贸j Prop



There are no riddle clues in this scene. Nie ma 偶adnych wskaz贸wek zagadka tej sceny.

Combine clue: Po艂膮cz poj臋cia:

昑ricycle Needs a Seat = Drag the seat to the tricycle Tr贸jko艂owy Potrzebuje Seat = Przeci膮gnij fotelika do tr贸jko艂owy
Location : Editing Room Po艂o偶enie: Pok贸j Edytujesz



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旴lacksmith Tool = Anvil Narz臋dzie Kowal = Anvil
昐pace Vehicle = Rocket Ship (on the camera) Pojazd Spacja = Rocket Ship (w aparacie)
旾ce Cold Soda = Drag "Soda" can from the shelf to the glass of ice cubes on the table Ice Cold Soda = Przeci膮gnij "Soda" mo偶e z p贸艂ki na szklanki kostkami lodu na stole
Location : Mogul's Office Sk膮d: Urz膮d Mogul



Find the duplicate items in addition to the 2 Ankhs Znajd藕 zduplikowane elementy opr贸cz 2 Ankh

Location : The Airport Lokalizacja: Lotnisko



Find all the bags in addition to the 2 Ankhs Znajd藕 wszystkie torby w uzupe艂nieniu do 2 Ankh

Location : Plane Cockpit Po艂o偶enie: w kokpicie samolotu



Puzzle: Spot the Difference Puzzle: Spot the Difference

Work you way down the left side of the image following the numbers, then to the differences on the right. Praca to droga w d贸艂 po lewej stronie obrazu, po numer贸w, a nast臋pnie na r贸偶nice po prawej stronie. Don't forget to collect both Ankhs. Nie zapomnij zbiera膰 zar贸wno Ankhi.

Location: The Island Lokalizacja: Wyspa



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昄awman Symbol = Sheriff's Badge Symbol Lawman = Odznaka Szeryfa
昇utty Animal = Squirrel Animal orzechowy = Squirrel
旵omplete the Card = Drag the card spade onto the blank area of the card Wype艂ni膰 kart臋 = Przeci膮gnij szpadel karty na pustym obszarze na karcie
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Wings of Isis Treasure Box S膮d u偶ytkownika klejnoty: The Wings of Isis Treasure Box

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the glowing tablet to continue: Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰:



Puzzle: Remove the Matching Tiles Puzzle: Usu艅 pasuj膮ce p艂ytki



Click on the matching pair of top tiles to access lower tiles and clear the tiles. Kliknij na parze dopasowania najlepszych p艂ytek dost臋p do ni偶szych p艂ytek i jasne p艂ytki.

Obtain the three white orbs to continue. Uzyska膰 trzy bia艂e kule, aby kontynuowa膰.

Episode 4: Boston, 1773 Odcinek 4: Boston, 1773

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location : Floating Harbor Po艂o偶enie: Floating Harbor



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昉irate's Best Friend = Parrot Pirata Best Friend = Parrot
旾nterrogation Point = Question Mark Punkt przes艂uchanie = Znak zapytania
昍epair the Mirror = Drag the mirror shards from the barrel lid the mirror frame Napraw mirror = Przeci膮gnij od艂amki lustra z beczki pokryw膮 rama lustra
Location : Pier Po艂o偶enie: Pier



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昖ehicle ID = License Plate Numer identyfikacyjny pojazdu = tablic rejestracyjnych
昑hought Container = Book Pojemnik My艣l = Book
旼oldfish Needs a Home = Drag the goldfish from the edge of the crate containing crabs to the fish bowl Z艂ota rybka potrzebuje domu = Przeci膮gnij goldfish od kraw臋dzi skrzyni krab贸w zawieraj膮cymi do akwarium
Location : Boston Streets Lokalizacja: Boston Streets



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昐mall Change = Ancient coin located inside window of back building Ma艂a zmiana = Staro偶ytna moneta znajduje si臋 wewn膮trz okna tylnej budynku
昐hoes Not Worn in a Pair = Horse Shoe inside window of building on right Buty nie noszone w parze = podkowa wewn膮trz okna budynku na prawo
旻ix the Stagecoach = Drag the wheel from the back building to the right front of the stagecoach Fix Stagecoach = Przeci膮gnij ko艂o z ty艂u budynku po prawej stronie przedniej cz臋艣ci dyli偶ans
Location: Franklin Shop Po艂o偶enie: Franklin Shop



Pull the lever on the printing press shown by the sparkling cursor. Poci膮gnij d藕wigni臋 na maszynie drukarskiej przedstawionego przez musuj膮cego kursora.

Puzzle: Match Hieroglyphic Sequence Puzzle: Sekwencja meczu Epigrafika



Find the sequence in the puzzle tiles that matches the sequence shown at the bottom. Znajd藕 kolejno艣膰 p艂ytki puzzli, kt贸ry pasuje do sekwencji przedstawionej na dole. Click the left mouse button on the first tile in the sequence and, holding it down, drag the cursor across the sequence. Kliknij lewym przyciskiem myszy na pierwszej p艂ytki w kolejno艣ci i, przytrzymuj膮c go, przeci膮gnij kursor w ca艂ej sekwencji. The sequences can be horizontal, vertical or diagonal. Sekwencje mog膮 by膰 poziomo, pionowo lub po przek膮tnej.

Location: Franklin Shop Po艂o偶enie: Franklin Shop

Pull the lever on the printing press again to continue: Poci膮gnij d藕wigni臋 na maszynie drukarskiej, aby kontynuowa膰:



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旿ava Squeezer = French Press Coffee Pot Java Squeezer = Prasa francuska Dzbanek do kawy
昒ncle Sam's Hat = Stars and Stripes Top Hat Wuja Sama Hat znaku = Stars and Stripes Top Hat
旵omplete the Skull = Drag the lower jaw from the shelf to the skull Wype艂nij = Czaszka Przeci膮gnij doln膮 szcz臋k臋 z p贸艂ki do czaszki
Location : Candle Shop Po艂o偶enie: Sklep Candle



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旻ire Starter = Matches on shelf Ogie艅 Starter Mecze = on p贸艂ce
旸igit Protector = Glove on window Digit Protector = Glove na oknie
昐pinning Wheel gets Yarn = Drag the yarn from the floor to the spinning wheel Spinning Wheel dostaje Prz臋dza = Przeci膮gnij prz臋dz臋 od pod艂ogi do ko艂owrotka
Location : Deacon Larkin Stable Sk膮d: Deacon Larkin Stabilny



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昐ticky Roll= Tape Przyklejony rolki ta艣my =
昇ever Forgets = Elephant Nigdy Elephant znaku = zapomina
旴lender Needs a Base = Drag the blender from the wagon to the base on the wall Blender Potrzebuje podstawy = Przeci膮gnij blender z wagonu do bazy na 艣cianie
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Regeneration Crocodile of Sobek S膮d u偶ytkownika klejnoty: Crocodile Regeneracja Sobka

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the glowing tablet to continue: Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰:



Puzzle: Match-3 Puzzle: Match-3

昑ry to clear the tiles in the odd shapes first Spr贸buj wyczy艣ci膰 p艂ytki w dziwnych kszta艂tach 1-te
昐ave some power-ups for the second phase: getting the white orbs off the board Zapisz jakie艣 power-upy w drugiej fazie: coraz bia艂e kule z planszy
Episode 5: England, 1193 Odcinek 5: Anglia, 1193

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location : Jousting Arena Sk膮d: Jousting Arena



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旾t Can Catch a Bullet = Bullet Proof Vest on knight Czy to Catch a Bullet Proof Vest = na rycerza
昉roof of Tax Paid = Stamp Dow贸d zap艂aconego podatku Stamp znaku =
旵andelabra Needs Candles = Drag the candles from the ground to the mirror candelabra 艢wieczniki Needs 艢wiece = Przeci膮gnij 艣wiece od ziemi do lustra 艣wieczniki
Location : Renaissance Fair Po艂o偶enie: Renaissance Fair

Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昋ueen Maya's Son = Buddha Kr贸lowej Mai Syn = Buddha
昑op Popper = Bottle Opener Top Popper = Otwieracz do butelek
昍ide 'em Cowboy = Drag the cowboy to the horse Ride 'em Cowboy = Przeci膮gnij kowboja na koniu
Location : Knight Training Po艂o偶enie: Szkolenia Rycerz



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵an be Worn or Cut = Ribbon Mog膮 by膰 zu偶yte lub szlif Ribbon
昄ong Distance Driver = Golf Club D艂ugi Kierowca Odleg艂o艣膰 = Golf Club
昄ace the Football = Drag the string from the knight's knee to the football Lace Pi艂ka no偶na = Przeci膮gnij ci膮g od rycerskiego kolana do futbolu
Location : Blacksmith Shop Sk膮d: ku藕ni



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旻lame Douser = Fire Extinguisher P艂omie艅 Douser = Ga艣nica
昁eeps Valuables Secure = Safe Utrzymuje warto艣ciowe Zabezpiecz = Safe
昍efill the Water Cooler = Drag the bottle of water to the cooler Refill Cooler Woda = Przeci膮gnij butelk臋 wody do ch艂odnicy
Puzzle: Armor the Man Puzzle: Armor Man

旻ill the molds with the molten metal Wype艂nij form z roztopionego metalu
昉our water on the mold to cool it off Wlej wod臋 na formie do ostygni臋cia


旸rag the armor from the molds to the man Przeci膮gnij zbroj臋 z foremek do cz艂owieka
Location : Robin Hood Village Sk膮d: Robin Hood Wioska



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵leans with Yarn = Dust Mop Oczyszcza z prz臋dzy znaku = kurz Mop
昅ales Bear their Young = Seahorse M臋偶czy藕ni ponios膮 M艂oda Seahorse znaku =
昐addle the Horse = Drag the saddle to the horse Osiod艂a膰 Ko艅 = Przeci膮gnij siod艂o do konia
Location : Castle Attack Po艂o偶enie: Atak Zamek



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旳djournment Tool = Gavel Narz臋dzie Przerwa = m艂otek
昐hooting for Two = Basketball Player Strzelanie na dwa = koszykarz
旻ix the Fire Extinguisher = Drag the sprayer part to the extinguisher Fix ga艣nicy = Przeci膮gnij opryskiwaczy do ga艣nicy
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Statue of Anubis S膮d u偶ytkownika klejnoty: Statue of Anubis

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the glowing tablet to continue: Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰:



Puzzle: Card Sequence Puzzle: Kolejno艣膰 kart



Episode 6: Luxor, Egypt, 1261 BC Odcinek 6: Luxor, Egipt, 1261 pne

For the rest of the game, the number of objects to be collected doubles. Przez reszt臋 gry, liczba obiekt贸w, kt贸re maj膮 by膰 zebrane podwaja. There will be two screens at the same location for the clues. B臋d膮 dwa ekrany w tym samym miejscu za wskaz贸wki. There are still only two Ankhs to collect and they will be on the first screen. Istnieje jeszcze tylko dwa Ankh do zbierania i b臋d膮 na pierwszym ekranie.

Location : Market Miejsce: Rynek



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旵odex Leaves = Stone Tablet Kodeks Li艣cie = kamie艅 Tablet
昉ut a ... Put ... in it = Cork w nim = Cork


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昄egendary Fire Breather = Dragon Legendarny Odpowietrznik Ogie艅 = Smok
昐aved by the .... Zapisane przez .... = Bell = Bell
昈ut of Toilet Paper = Place the roll on the holder Brak papieru toaletowego Miejsce = rolk臋 na uchwycie
Location : Sphinx Sk膮d: Sphinx



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旴ird of Prey = Eagle Bird of Prey znaku = Or艂a
昁eeps Coffee Hot = Thermos Utrzymuje Hot = termos do kawy


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旻ish Alarm = Bobber Alarm ryba = Bobber
旹we = Sheep Ewe = Sheep
旳dd the Knob to the Safe = Place the combination dial on the safe Dodaj pokr臋t艂o w bezpiecznym miejscu = The wybierania kombinacji na bezpieczne
Location : Hieroglyphic Room Po艂o偶enie: Pok贸j Epigrafika



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旽its Tennis Balls = Tennis Racquet Uderza pi艂ek tenisowych znaku = rakiet臋 tenisow膮
昄ocks Partner = key Partner Zamki = klucz


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旻oot Protection = Shoes Foot Protection = Obuwie
昈yster Irritant = Pearls Dra偶ni膮cy Oyster znaku = Per艂y
昍epair the Sphinx = Drag face on column to body Naprawa Sfinksa = face Drag na kolumnie do cia艂a
Puzzle: Slide the Logs Puzzle: Przesu艅 Dzienniki



Unlocks last three scenes. Odblokowuje ostatnie trzy sceny.

Puzzle: Spot the Difference Puzzle: Spot the Difference



Location : Column Hall Sk膮d: Sala Kolumnowa



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

昑ool for Sherlock = Magnifying Glass Narz臋dzie do Sherlocka = szk艂o powi臋kszaj膮ce
昅easures Temperature = Thermometer Temperatura dzia艂ania = Termometr


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昗rist Restraint = Handcuffs Ograniczaj膮ce nadgarstek znaku = Kajdanki
昍odent Catcher = Mouse Trap Buszuj膮cy gryzo艅 = Pu艂apka mysz
旻ix the Car = Drag the tire to the tire rim on the car Naprawi膰 samoch贸d = przeci膮gnij opon臋 do obr臋czy opony w samochodzie
Location : Underwater Pool Sk膮d: podwodny Pool



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旵hills Food = Refrigerator 呕ywno艣膰 dreszcze = Lod贸wka
旳rmy Vehicle = Tank Armia Pojazd = Tank


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昉rehistoric Monster = Ichthyoscaurus (fish like object in upper left of scene) Prehistoryczny potw贸r = Ichthyoscaurus (ryby jak obiekt w lewym g贸rnym rogu sceny)
旻rench Dictator = Napoleon Francuski dyktator = Napoleon
昅ake a Contact Lens Case = Drag top case down to bottom portion Zr贸b pojemnik na soczewki kontaktowe = Drag g贸ry przypadek w d贸艂 do cz臋艣ci dolnej
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: Geb's Creator-Goose S膮d u偶ytkownika klejnoty: GEB tw贸rca-Goose

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the glowing tablet to continue: Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰:



Puzzle: Match-3 Puzzle: Match-3



昑ry to clear the tiles in the odd shapes first. Spr贸buj wyczy艣ci膰 p艂ytki w dziwnych kszta艂tach pierwszy.
昐ave some power-ups for the second phase: getting the white orbs off the board. Zapisz jakie艣 power-upy w drugiej fazie: coraz bia艂e kule z planszy.
Episode 7: Venice, 1509 BC Odcinek 7: Wenecja, 1509 pne

Location : Grand Canal Po艂o偶enie: Grand Canal



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旵apone's Heater = Machine Gun Grza艂ka Capone = Machine Gun
昐potted Dog = Dalmatian Pies c臋tkowany = Dalmacji


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旹lectronic Math Tool = Calculator Elektroniczne narz臋dzia matematyczne = Kalkulator
昗eighs Ingredients = Scale Wa偶y sk艂adnikach scale =
旵omplete the Phone = Drag receiver to phone unit Wype艂nij telefon = odbiornik Drag do jednostki telefonu
Location : Grand Canal Po艂o偶enie: Grand Canal



No Riddle or Combine clues in this scene. No Riddle lub po艂膮czy膰 wskaz贸wki w tej scenie. Collect the Ankhs and orbs shown. Zbieraj Ankhi i kule widoczne.



Combine Clue: Po艂膮cz wskaz贸wk臋:

昉ut a Lure on the Rod = Drag the fish lure from the canal to the rod Umie艣ci膰 przyn臋t臋 na pr臋cie = Przeci膮gnij przyn臋t臋 dla ryb z kana艂u do pr臋ta
Puzzle: Collect the Pieces Puzzle: Collect the Pieces



There are 25 (labeled) squares to be collected and 2 Ankhs (not included in the 25 items). Jest 25 (znakowana) kwadraty by膰 zebrane i 2 Ankh (nie wchodzi w 25 pozycje).

Puzzle: Jigsaw puzzle Puzzle: Puzzle



This shows the completed Da Vinci flying machine. To pokazuje, wype艂niony Da lataj膮cej maszyny Vinci.

旸rag the pieces onto the puzzle. Przeci膮gnij elementy na uk艂adanki. If the piece is in the wrong square it will be outlined in red Je艣li kawa艂ek jest w z艂ym placu zostanie przedstawione w kolorze czerwonym
旾f the piece is in the correct square but it turns green and shows arrows, this means you must rotate the piece by clicking on the arrows. Je艣li kawa艂ek jest w odpowiednim kwadracie, ale zmieni kolor na zielony i pokazuje strza艂ki, oznacza to, nale偶y obr贸ci膰 element, klikaj膮c na strza艂ki. Once it is in the correct position, it will lock in and turn the correct color. Po to jest w prawid艂owej pozycji, zablokuje si臋 i w艂膮czy膰 odpowiedni kolor.
Completing this puzzle will unlock the other three locations for this episode. Uko艅czenie tej zagadki b臋dzie odblokowa膰 pozosta艂e trzy lokalizacje dla tego odcinka.

Location : Courtyard Miejsce: Dziedziniec



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

旴olt's Companion = Nut Bolt towarzysz = Nut
旳ustralian Marsupial = Kangaroo Australijski Torbacze = Kangaroo


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昅ilitary Vehicle = Tank Pojazd wojskowy = Tank
旻ashionable Footwear = High Heel Modny Obuwie = High Heel
旽it a Bulls Eye = Drag dart to dart board Hit okiem Bulls = dart Drag do Dart Board
Location : Da Vinci Studio Sk膮d: Da Vinci Studio



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

昉lays Records = Phonograph Odtwarza rekordy = fonograf
昍eplica Girl = Doll Replika Dziewczyna = Doll
Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旽angs Clothes = Clothes Pin Wisi Odzie偶 znaku = Clothes Pin
旿apanese Weapon = Nun Chucks Japo艅ski bronia = Uchwyty Nun
旳 Pinball to the Machine = Drag the pinball to the pinball machine Pinball do maszyny = Przeci膮gnij pinball na automat do gier
Location : Da Vinci Desk Sk膮d: Da Vinci biuro



Riddle Clues: Wskaz贸wki zagadk臋:

昅easure Hot or Cold = Thermometer Zmierz gor膮cego lub zimnego Termometr znaku =
旻ee for Mail = Stamp Op艂ata za mail = Stamp


Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昉ub Game Projectile = Dart Pocisku gry pub = Dart
昄oad the CD Player = Drag the CD to the player Za艂aduj odtwarzacz CD = Przeci膮gnij CD do odtwarzacza
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Statue of Ra S膮d u偶ytkownika klejnoty: Statue of Ra

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa



Click on the glowing tablet to continue. Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰.

Puzzle: Card Sequence Puzzle: Kolejno艣膰 kart



Episode 8: Hollywood, 1937 Odcinek 8: Hollywood, 1937

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location: Movie Set Sk膮d: plan filmowy



There are no riddle or combine clues in this scene. Nie ma zagadka lub po艂膮czy膰 wskaz贸wki w tej scenie. Collect the Ankhs and orbs indicated. Zbieraj Ankhi i kule wskazane.



Combine clue: Po艂膮cz poj臋cia:

昄oad the Movie Camera = Drag the film spool to the camera Za艂aduj kamery wideo = Przeci膮gnij szpul臋 filmu do aparatu
Location : Prop Room Po艂o偶enie: Pok贸j Prop



There are no riddle or combine clues in this scene. Nie ma zagadka lub po艂膮czy膰 wskaz贸wki w tej scenie. Collect the Ankhs and orbs indicated. Zbieraj Ankhi i kule wskazane.



Combine clue: Po艂膮cz poj臋cia:

旾nflate the Balloon = Drag the balloon to the air pump Nadmucha膰 balon = Przeci膮gnij balon do pompy powietrza
Location : Editing Room Po艂o偶enie: Pok贸j Edytujesz

Puzzle: Find the Film Strips Puzzle: Znajd藕 paski Film



Location : Mogul's Office Sk膮d: Urz膮d Mogul



Find the duplicate items in addition to the 2 Ankhs Znajd藕 zduplikowane elementy opr贸cz 2 Ankh

Location : The Airport Lokalizacja: Lotnisko



Find all the bags in addition to the 2 Ankhs. Znajd藕 wszystkie torby w uzupe艂nieniu do 2 Ankh.

Location : Plane Cockpit Po艂o偶enie: w kokpicie samolotu



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

4 and 6 = Domino 4 i 6 = Domino
昍epair the Communication = Drag the handset to the radio* Naprawa komunikat = Przeci膮gnij s艂uchawk臋 do * Radio
* This clue appears on the second screen but is shown here to avoid redundancy * Ten trop pojawia si臋 na drugim ekranie, ale jest pokazany tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅

Location: The Island Lokalizacja: Wyspa



Puzzle: Spot the Difference Puzzle: Spot the Difference

Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Sarcophagus of Nut S膮d u偶ytkownika klejnoty: Sarkofag z Nut

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the glowing tablet to continue: Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰:



Puzzle: Remove the Matching Tiles Puzzle: Usu艅 pasuj膮ce p艂ytki

Click on the matching pair of top tiles to access lower tiles and clear the tiles. Kliknij na parze dopasowania najlepszych p艂ytek dost臋p do ni偶szych p艂ytek i jasne p艂ytki.

Obtain the three white orbs to continue. Uzyska膰 trzy bia艂e kule, aby kontynuowa膰.

Episode 9: Boston, 1773 Odcinek 9: Boston, 1773

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location : Floating Harbor Po艂o偶enie: Floating Harbor



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旸on't Reinvent the ... Nie wymy艣laj ... = Wheel = Wheel
昉irate's Best Friend = Parrot Pirata Best Friend = Parrot
旾nterrogation Point = Question Mark * Punkt przes艂uchanie = * Pytanie Mark
昍epair the Mirror = Drag the mirror shards from the barrel lid the mirror frame * Napraw mirror = Przeci膮gnij od艂amki lustra z beczki pokryw膮 * rama lustra
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy. * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅.

Location : Pier Po艂o偶enie: Pier



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昖ehicle ID = License Plate Numer identyfikacyjny pojazdu = tablic rejestracyjnych
昑hought Container = Book Pojemnik My艣l = Book
昐hip's Parking Brake = Anchor* Statku Hamulec postojowy = Kotwica *
昗riting Implement = Pen* Pisanie Wdro偶enie pen = *
旼oldfish Needs a Home = Drag the goldfish from the edge of the crate containing crabs to the fish bowl* Z艂ota rybka potrzebuje domu = Przeci膮gnij goldfish od kraw臋dzi skrzyni krab贸w zawieraj膮cymi do akwarium *
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy. * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅.

Location : Boston Streets Lokalizacja: Boston Streets

Puzzle: Find the Minutemen Puzzle: Znajd藕 Minutemen



Find all the minutemen in addition to the 2 Ankhs Znajd藕 wszystkie Minutemen opr贸cz 2 Ankh

Puzzle: Match Hieroglyphic Sequence Puzzle: Sekwencja meczu Epigrafika



Find the sequence in the puzzle tiles that matches the sequence shown at the bottom. Znajd藕 kolejno艣膰 p艂ytki puzzli, kt贸ry pasuje do sekwencji przedstawionej na dole. Click the left mouse button on the first tile in the sequence and, holding it down, drag the cursor across the sequence. Kliknij lewym przyciskiem myszy na pierwszej p艂ytki w kolejno艣ci i, przytrzymuj膮c go, przeci膮gnij kursor w ca艂ej sekwencji. The sequences can be horizontal, vertical or diagonal. Sekwencje mog膮 by膰 poziomo, pionowo lub po przek膮tnej.

Location: Franklin Shop Po艂o偶enie: Franklin Shop

Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旽orseless Carriage = Car Bezkonny Transport = samochod贸w
昍abbit Food = Carrot Kr贸lik = Marchewka
昍olling Bones = Dice* Rolling Bones znaku = Dice *
旻ruit of the Vine = Cornucopia* Owocem winoro艣li = Cornucopia *
昉ool Rack Needs a Ball = Drag the 8 ball from the shelf to the rack of balls* Stela偶 Pool Potrzebuje Ball = Przeci膮gnij 8 pi艂k臋 z p贸艂ki w szafie pi艂ek *
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy. * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅.

Location : Candle Shop Po艂o偶enie: Sklep Candle



Puzzle: Find the duplicate items in addition to the 2 Ankhs Puzzle: Znajd藕 zduplikowane elementy opr贸cz 2 Ankh

Location : Deacon Larkin Stable Sk膮d: Deacon Larkin Stabilny



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

昍everent Insect = Preying Mantis Czci Insect = Mantis Preying
旳ncient Calculator = Abacus Staro偶ytna Kalkulator = Abacus
昐ticky Roll= Tape* Przyklejony rolka = Ta艣ma *
昇ever Forgets = Elephant* Nigdy znaku = Elephant zapomina *
旴lender Needs a Base = Drag the blender from the wagon to the base on the wall* Blender Potrzebuje podstawy = Przeci膮gnij blender z wagonu do bazy na 艣cianie *
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy. * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅.

Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: Ma'at's Scale of Justice S膮d u偶ytkownika klejnoty: Skala Ma'at na Sprawiedliwo艣ci

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa



Click on the glowing tablet to continue. Kliknij na 艣wiec膮c膮 tabletki, aby kontynuowa膰.



Puzzle: Match-3 Puzzle: Match-3

昑ry to clear the tiles in the odd shapes first Spr贸buj wyczy艣ci膰 p艂ytki w dziwnych kszta艂tach 1-te
昐ave some power-ups for the second phase: getting the white orbs off the board Zapisz jakie艣 power-upy w drugiej fazie: coraz bia艂e kule z planszy
Episode 10: England, 1193 Odcinek 10: Anglia, 1193

You are continuing to move through time to remove incorrect objects from this era. Jeste艣 nadal porusza膰 si臋 w czasie do usuni臋cia b艂臋dnych obiekt贸w z tej epoki.

Location : Jousting Arena Sk膮d: Jousting Arena



Puzzle: Spot the Difference Puzzle: Spot the Difference

Location : Renaissance Fair Po艂o偶enie: Renaissance Fair



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旳uscultation Device = Stethoscope Urz膮dzenie os艂uchanie = Stetoskop
旴eary Cute Toy = Teddy Bear Beary S艂odkie Toy = Mi艣
昋ueen Maya's Son = Buddha * Syn kr贸lowej Mai = Buddha *
昉ince-Nez = Glasses* Binokle = Okulary *
昅onkey Wants Cymbals = Drag the cymbals to the monkey* Ma艂pa chce Talerze = Przeci膮gnij talerzy do * ma艂p
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅

Location : Knight Training Po艂o偶enie: Szkolenia Rycerz



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵an be Worn or Cut = Ribbon Mog膮 by膰 zu偶yte lub szlif Ribbon
旵halumeau's Descendent = Clarinet Malej膮co Klarnet Chalumeau s =
昄ong Distance Driver = Golf Club * D艂ugi Kierowca Odleg艂o艣膰 = Golf * Club
昇oble English Ball = Tennis Ball* Noble angielski Ball = Tennis Ball *
昐hield is Missing a Lion = Drag the Lion to the Shield* Tarcza brakuje Lwa = Przeci膮gnij Lwa do * Tarcza
* These clues appear on the second screen but are shown here to avoid redundancy * Te wskaz贸wki wy艣wietlane na drugim ekranie, ale s膮 pokazane tutaj, aby unikn膮膰 zwolnie艅

Location : Blacksmith Shop Sk膮d: ku藕ni



Puzzle: Find the duplicate items in addition to the 2 Ankhs Puzzle: Znajd藕 zduplikowane elementy opr贸cz 2 Ankh

Location : Robin Hood Village Sk膮d: Robin Hood Wioska

Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旵leans with Yarn = Dust Mop Oczyszcza z prz臋dzy znaku = kurz Mop
旴ound with Letters = Book Zwi膮zany z list贸w Book =
昅anicure Tool = Nail File* Manicure narz臋dzia = * pilniczek
昁ills Germs = Soap* Zabija bakterie = Myd艂o *
旴ag Coins for the Poor = Drag coins to bag Monety Bag dla biednych monet Drag = w torbie
Location : Castle Attack Po艂o偶enie: Atak Zamek



Riddle/Combine Clues: Riddle / Kombajny Clues ceny:

旳djournment Tool = Gavel Narz臋dzie Przerwa = m艂otek
昐alt's Cohort = Pepper Kohorta solnych = Pieprz
昅anual Word Processor = Typewriter* Podr臋cznik Word Processor = Maszyna do pisania *
昉ost Holder = Mail Box* Temat Holder = * Mail Box
旼et Money from ATM = Drag the card to the ATM Pobieranie pieni臋dzy od ATM = Przeci膮gnij kart臋 do bankomatu
Puzzle: Luxor Puzzle: Luxor



Court Member Collected: The Judgment Orb of Osiris S膮d u偶ytkownika klejnoty: Orb Wyrok Ozyrysa

Location: Judgment Room of Osiris Po艂o偶enie: Pok贸j Wyrok Ozyrysa

Click on the last glowing tablet to continue Kliknij na ostatniej tabletce 艣wiec膮cego, aby kontynuowa膰

Puzzle: Match-3 Puzzle: Match-3

Collect the two black orbs Zbierz dwie czarne kule

Watch the final clip to see what happens to the characters. Obejrzyj klip ko艅cowy zobaczy膰, co dzieje si臋 z bohaterami.

Bonus Premia

The credits will automatically roll when you complete the game. Kredyty automatycznie toczy膰 po uko艅czeniu gry. The last line in the credits says "Try to Shift the Play". Ostatnia linia w punkt贸w m贸wi: "Spr贸buj Przesu艅 Play".

When you are returned to the opening screen, place your cursor over the word "Play", press and hold the shift key and click on Play. Kiedy wr贸ci艂 do ekranu otwarcia, umie艣膰 kursor na s艂owie "PLAY", naci艣nij i przytrzymaj klawisz Shift i kliknij na Play. You will be welcomed to the secret orb chamber Go艣cie witani do tajnego orb komory



Puzzle: Find the Luxor orbs Puzzle: Znajd藕 Luxor kule


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Nowy dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy
SWIATLAa Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy(1)
Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy
Nowy dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy (2)
Nowy dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy (2)
Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy
Nowy Dokument tekstowy

wi臋cej podobnych podstron