node1






Spis treści

























Dalej: 1. Wprowadzenie
W górę: PRG2/C++
Wstecz: PRG2/C++






Spis treści




1. Wprowadzenie

1.1 Kompilatory

1.1.1 Linux
1.1.2 Windows

1.2 C#
1.3 Literatura


2. Zaczynamy

2.1 Najprostsze programy
2.2 Proste operacje We/Wy

2.2.1 Wyprowadzanie danych
2.2.2 Wprowadzanie danych

2.3 Funkcje
2.4 Argumenty wywołania
2.5 C#


3. Preprocesor

3.1 Co to jest preprocesor?
3.2 Dyrektywy preprocesora
3.3 Predefiniowane nazwy (leksemy) preprocesora


4. Podstawowe typy danych

4.1 Wstęp
4.2 Typy całkowite
4.3 Typy zmiennopozycyjne
4.4 Typ logiczny
4.5 Typy wyliczeniowe
4.6 Wskaźniki

4.6.1 Wskaźniki do zmiennych
4.6.2 Wskaźniki generyczne

4.7 Odnośniki
4.8 C#


5. Tablice statyczne i wskaźniki

5.1 Definiowanie tablic
5.2 Typ tablicowy
5.3 Arytmetyka wskaźników
5.4 Tablice znaków (C-napisy)
5.5 Tablice wielowymiarowe

5.5.1 Macierze
5.5.2 Tablice napisów

5.6 C#


6. Typy ,,złożone''

6.1 Definiowanie złożonych typów danych
6.2 Specyfikator typedef


7. Zmienne

7.1 Słowa kluczowe i nazwy
7.2 Zasięg i widoczność zmiennych
7.3 Klasy pamięci

7.3.1 Zmienne automatyczne
7.3.2 Zmienne statyczne
7.3.3 Zmienne rejestrowe
7.3.4 Zmienne zewnętrzne

7.4 Modyfikatory typów

7.4.1 Zmienne ulotne
7.4.2 Stałe

7.5 L-wartości
7.6 C#


8. Instrukcje

8.1 Rodzaje instrukcji
8.2 Etykiety
8.3 Deklaracje
8.4 Instrukcja pusta
8.5 Instrukcja grupująca
8.6 Instrukcja wyrażeniowa
8.7 Instrukcja warunkowa
8.8 Instrukcja wyboru (switch)
8.9 Instrukcje iteracyjne (pętle)

8.9.1 Pętla while
8.9.2 Pętla do
8.9.3 Pętla for

8.10 Instrukcje zaniechania i kontunuacji
8.11 Instrukcje skoku
8.12 Instrukcje powrotu
8.13 Instrukcje obsługi wyjątków
8.14 C#


9. Operatory

9.1 Priorytety i wiązanie
9.2 Przegląd operatorów

9.2.1 Operatory zasięgu
9.2.2 Grupa operatorów o priorytecie 16
9.2.3 Grupa operatorów o priorytecie 15
9.2.4 Grupa operatorów o priorytecie 14
9.2.5 Operatory arytmetyczne
9.2.6 Operatory relacyjne i porównania
9.2.7 Operatory logiczne
9.2.8 Operatory bitowe
9.2.9 Operatory przypisania
9.2.10 Operator selekcji
9.2.11 Operator zgłoszenia wyjątku
9.2.12 Operator przecinkowy



10. Konwersje niejawne, porządek wartościowania

10.1 Konwersje standardowe
10.2 Porządek wartościowania


11. Funkcje

11.1 Wstęp
11.2 Deklaracje i definicje funkcji
11.3 Wywołanie funkcji
11.4 Argumenty domyślne
11.5 Zmienna liczba argumentów
11.6 Argumenty odnośnikowe
11.7 Odniesienia jako wartości zwracane funkcji
11.8 Funkcje rekurencyjne
11.9 Funkcje statyczne
11.10 Funkcje rozwijane
11.11 Przeciążanie funkcji
11.12 Wskaźniki funkcyjne
11.13 C#


12. Zarządzanie pamięcią

12.1 Wstęp
12.2 Przydzielanie pamięci - operator new
12.3 Zwalnianie pamięci - operator delete
12.4 Dynamiczne tablice wielowymiarowe
12.5 Zarządzanie pamięcią w C
12.6 Funkcje operujące na pamięci
12.7 Lokalizujący przydział pamięci


13. C-struktury i unie

13.1 C-struktury
13.2 Unie


14. Klasy (I)

14.1 Wstęp
14.2 Dostępność składowych
14.3 Pola klasy
14.4 Metody
14.5 Statyczne funkcje składowe
14.6 Konstruktory
14.7 Destruktory
14.8 Tworzenie obiektów
14.9 Tablice obiektów
14.10 Pola bitowe
14.11 C#


15. Klasy (II)

15.1 Metody stałe

15.1.1 Pola mutable

15.2 Metody ulotne
15.3 Konstruktory - dalsze szczegóły

15.3.1 Konstruktory kopiujące
15.3.2 Listy inicjalizacyjne

15.4 Funkcje zaprzyjaźnione
15.5 Klasy zagnieżdżone
15.6 Wskaźniki do składowych


16. Operacje wejścia/wyjścia

16.1 Strumienie

16.1.1 Strumienie predefiniowane

16.2 Operatory i 
16.3 Formatowanie

16.3.1 Flagi formatowania
16.3.2 Manipulatory

16.4 Zapis i odczyt nieformatowany

16.4.1 Odczyt nieformatowany
16.4.2 Zapis nieformatowany

16.5 Pliki
16.6 Obsługa błędów strumieni
16.7 Pliki wewnętrzne

16.7.1 Tablice znaków jako pliki wewnętrzne
16.7.2 Napisy C++ jako pliki wewnętrzne



17. Napisy

17.1 C-napisy

17.1.1 Funkcje operujące na C-napisach
17.1.2 Funkcje operujące na znakach
17.1.3 Funkcje konwertujące

17.2 Napisy w C++

17.2.1 Konstruktory
17.2.2 Metody i operatory



18. Przeciążanie operatorów

18.1 Wstęp
18.2 Przeciążenia za pomocą funkcji globalnych

18.2.1 Operatory dwuargumentowe
18.2.2 Operatory jednoargumentowe

18.3 Przeciążenia za pomocą metod klasy

18.3.1 Operatory dwuargumentowe
18.3.2 Operatory jednoargumentowe

18.4 Operatory ,,specjalne''

18.4.1 Operator przypisania
18.4.2 Operator indeksowania
18.4.3 Operator wywołania
18.4.4 Operator wyboru składowej przez wskaźnik



19. Jeszcze o konwersjach

19.1 Konwersje od i do typu definiowanego

19.1.1 Konwersja do typu definiowanego
19.1.2 Konwersja od typu definiowanego

19.2 Konwersje jawne

19.2.1 Konwersje uzmienniające
19.2.2 Konwersje statyczne
19.2.3 Konwersje dynamiczne
19.2.4 Konwersje wymuszane



20. Dziedziczenie i polimorfizm

20.1 Podstawy dziedziczenia
20.2 Konstruktory i destruktory klas pochodnych
20.3 Operator przypisania dla klas pochodnych
20.4 Metody wirtualne i polimorfizm
20.5 Klasy abstrakcyjne
20.6 Wirtualne destruktory
20.7 Wielodziedziczenie


21. Wzorce funkcji i klas

21.1 Szablony funkcji
21.2 Szablony klas


22. Wyjątki

22.1 Zgłaszanie wyjątków
22.2 Wychwytywanie wyjątków
22.3 Hierarchie wyjątków
22.4 Wyjątki w konstruktorach i destruktorach
22.5 Specyfikacje wyjątków
22.6 Ponawianie wyjątku
22.7 Standardowe wyjątki


23. Moduły i przestrzenie nazw

23.1 Moduły programu

23.1.1 Pliki nagłówkowe i implementacyjne

23.2 Przestrzenie nazw


24. Biblioteka standardowa

24.1 Kolekcje i iteratory

24.1.1 Wektory
24.1.2 Iteratory
24.1.3 Operacje na kolekcjach

24.2 Algorytmy i obiekty funkcyjne

24.2.1 Algorytmy
24.2.2 Obiekty funkcyjne

24.3 Przykłady


25. Dynamiczna identyfikacja typu

25.1 Operator typeid
25.2 Operator dynamic_cast


Indeks




























































































































Dalej: 1. Wprowadzenie
W górę: PRG2/C++
Wstecz: PRG2/C++



T.R. Werner, 24 wrzesnia
2007, godz. 22:51





Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
node1
node1 J45IQC5IQGRHLL4THFRVWMD6HVYMB6XC6DYT25Y
node1
node1
node1
NODE1
node1
node1 1
node1 1

więcej podobnych podstron