SEA5E4EK72100091062FALT00


Usuwanie usterek wg DTC: P1062 (95-13), P1064 (95-15) (5D-M/T: N22A)FIC();Usuwanie usterek wg DTC: P1062 (95-13), P1064 (95-15)DTC P1062:  Wysokie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia w listwie paliwowej po włączeniu zapłonu    1.Sprawdzić, czy przewód powrotu paliwa nie jest uszkodzony lub słabo połączony.Czy przewód powrotu paliwa jest sprawny?TAK - Przejść do 2.NIE - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.2.Włączyć zapłon (II).3.Skasować kody DTC testerem HDS.4.Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.5.Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund.6.Włączyć zapłon (II).7.Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?TAK - Przejść do 8.NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n8.Odłączyć przewód powrotny paliwa (A) od cylindra nr 1 i podłączyć pompkępodciśnienia/wskaźnik do przewodu. FIL(1,gESM.iDT[0],gESM.iDT[0].Width);9.Wytworzyć podciśnienie w przewodzie sztywnym.Czy utrzymuje się podciśnienie?TAK - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.NIE - Przejść do 10.10.Wyłączyć zapłon.11.Wymienić listwę paliwową.12.Włączyć zapłon (II).13.Wyzerować ECM za pomocą HDS.14.Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.15.Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund.16.Włączyć zapłon (II).17.Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1062 lub P1064, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.NIE - Przejść do 18.18.Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1062 lub P1064 w MENU DTC.Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.nNIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 14 i sprawdzić ponownie.

Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SEA5E43J26273421601KDLT00
SEA5E4EK72100092128FALT00
SEA5E44J26346141951FCPT00
SEA5E43K772000Y1380FAPT00
SEA5E4EK72100090182FAPT00
SEA5E44A14400059301KBPT00
SEA5E4EE34150439371MALT00
SEA5E44J18561047071KBLT00
SEA5E44J34600047073FELT00
SEA5E4EK72100090563FALT00
SEA5E44000000000000BAPT00
SEA5E44K80100081250FAPT00
SEA5E44J54300031125FCPT00
SEA5E4EE34150100000LDLT00
SEA5E44A14400059301KBLT00
SEA5E44A14426149419FALT00
SEA5E4EK72100091536FAPT00
SEA5E44E16226600000LCPT00

więcej podobnych podstron