12 miesięcy skutecznej sprzedaży Reakcja na obiekcje kienta

Reakcja na obiekcje klienta
1. Zrób pełną listę obiekcji jakie może wypowiedzieć klient w związku z Twoim produktem.
2. Następnie obok, zapisz wszystkie odpowiedzi na te obiekcje.
Lista obiekcji Twoje odpowiedzi
3. Przed spotkaniem z klientem, zorientuj się, co jest najważniejsze dla klienta: czy cena, czy
jakość, czy dostawa? Tym sposobem dowiesz się, czego mogą dotyczyć ewentualne obiekcje.
4. Na podstawie tej wiedzy postaraj się tak poprowadzić prezentację, by obiekcje na temat
najważniejszych obszarów dla klienta nawet nie zostały wypowiedziane. Przetestuj takie
rozwiązanie na przykładzie najawązniejszych obiekcji : ceny, czasu, jakości

Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Wyrażanie obiekcji (1)
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Organizacja czasu pracy
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Jak rozmawiać z klientem
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Zapytanie o zakup(1)
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Początek spotkania
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Negocjacje
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Wzbudzanie zaufania
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Prezentacja grupowa
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Słuchanie klientów
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Zadawanie odpowiednich pytań
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Walka z konkurencją
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Efektywna prezentacja
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Zdobądź informacje o kliencie
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Cena
12 miesięcy skutecznej sprzedaży Trzy obszary przygotowania
Narysuj swoje mysli Jak skutecznie prezentowac i sprzedawac pomysly na kartce papieru
Kurs Skutecznej Sprzedaży9

więcej podobnych podstron