plik


ÿþ Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "M|czyzna od A do Z" Darmowa publikacja dostarczona przez ZloteMysli.pl Copyright by ZBote My[li & Piotr Mart, rok 2010 Autor: Piotr Mart TytuB: M|czyzna od A do Z Data: 20.02.2014 ZBote My[li Sp. z o.o. ul. Toszecka 102 44-117 Gliwice www.zlotemysli.pl email: kontakt@zlotemysli.pl Niniejsza publikacja mo|e by kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyBcznie w formie dostarczonej przez Wydawc. Zabronione s jakiekolwiek zmiany w zawarto[ci publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania si jej odsprzeda|y, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa ZBote My[li. Autor oraz Wydawnictwo ZBote My[li doBo|yli wszelkich staraD, by zawarte w tej ksi|ce informacje byBy kompletne i rzetelne. Nie bior jednak |adnej odpowiedzialno[ci ani za ich wykorzystanie, ani za zwizane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo ZBote My[li nie ponosz równie| |adnej odpowiedzialno[ci za ewentualne szkody wynikBe z wykorzystania informacji zawartych w ksi|ce. Wszelkie prawa zastrze|one. All rights reserved. SPIS TREZCI Wstp 15 Witaj! 15 Wprowadzenie 19 1. Uwodzenie 23 Czym jest uwodzenie? 23 Jak zastosowa t wiedz w praktyce? 25 Zacznij od treningu odwagi 25 wiczenia zwikszajce odwag 26 Obrazy28  Spontaniczno[ planowana 29 PrzykBad I:  Fontanna 30 PrzykBad II:  W kroplach deszczu 30 PrzykBad III:  Kwiat we wBosach 30 PrzykBad IV:  Gra w koszykówk 31 PrzykBad V:  Kolacja 31 PrzykBad VI:  Gwiezdziste niebo 32 PrzykBad VII:  Syrena 32 PrzykBad VIII:  Kup mi kotka 33 Jak tworzy obrazy do  spontaniczno[ci planowanej ? 35 Ile czasu to zajmuje? 37 Czy wzrokowiec oczekuje od Ciebie powagi? 37 My, gruboskórni 38 Mimika twarzy a uwodzenie 38 wiczenie I 39 wiczenie II 39 wiczenie III 39 Trening magnetycznego spojrzenia 40 wiczenie  Latajcy komar 41 Poka| mu jzyk 41 Jak przytula, by uwodzi? 42 Sposób I 42 Sposób II 42 Sposób III 43 Rzeczy, które sprawiaj, |e skuteczniej uwodzisz 43 PocaBunek 43 Nakrycie gBowy 44 Twoja zmienno[ 45 ZmieD swój styl 45 ZostaD jego fotomodelk! 46 Natura uwodzenia 47 O zdobywaniu kobiety jeszcze wicej 47 Czy ka|dy m|czyzna wymaga uwiedzenia? 48 Jaki jest ideaB kobiety? 49 Wiesz, jaki jest ideaB kobiety? 49 wiczenie 50 Nadaj ramy swojemu u[miechowi 52 Poka| mu swoj rado[, gdy go widzisz 52 TaDcz, kiedy tylko mo|esz 53 Jak si porusza, by przyciga mskie spojrzenia? 54 Hipnotyzujcy efekt 55 Jak sta si bardziej kobiec  kobiet po|dan przez tBumy m|czyzn?56 Im bardziej widoczne, tym lepiej 57 Kolory a styl 58 Ciemne kolory na dole, jasne na górze 59 Kobieta, która przyciga uwag wikszo[ci m|czyzn 59 Jaki jest idealny wizerunek kobiety wedBug m|czyzny? 61 Jaki wniosek pBynie z tego dla Ciebie? 61 DoceD urod innych kobiet 63 Spójrz i Ty 64 Nie miej kompleksów przed zakochanym m|czyzn 64 Jaki masz kompleks? Udowodni Ci, |e to zaleta 65 Sztuka intrygowania m|czyzny 65 Kiedy zaczynasz intrygowa, uwodzisz 65 StaD si jedn wielk tajemnic 66 Bdz bardziej niedostpna ni| dostpna 66 Odnajdz swoj pasj 66 Uwaga dotyczca pochlebnych opinii 67 Baw si swoimi wBosami 67 Czym jest miBo[? 68 Odseparuj go 69 MiBo[ wzbudzana przy pomocy obrazów 70 MiBo[ przywoBywana za pomoc skojarzeD 70 MiBo[ utrwalana za pomoc wspomnieD 71 Rzeczy, które musisz wiedzie o wzrokowcach 71 PrzykBad dotyczcy uwodzenia negatywnymi emocjami 73 Gdy obrazy uwodz m|czyzn 73 Jego wyobraznia to Twój sprzymierzeniec 74 Czy przez |oBdek do serca? 74 Zanim przejdziemy do kolejnego rozdziaBu 75 Nie rób mu przysBug 76 Nie chwal go bez potrzeby 76 Nie bdz na jego ka|de zawoBanie 76 Nie rozgraniczaj seksu i miBo[ci 77 Kiedy koDczy si etap uwodzenia? 78 Etap I uwodzenia 78 Etap II uwodzenia 78 Etap III uwodzenia 80 2. Zrozumie m|czyzn 81 Jak dziaBa wyobraznia wzrokowca? 81 Jak czuje kobieta, a jak odczuwa m|czyzna? 82 Wycignij dla siebie odpowiednie wnioski 83 Symbole miBo[ci 83 Jak m|czyzni rozumiej symbole? 83 Nie wysyBaj sprzecznych sygnaBów 85 Kiedy m|czyzna kocha kobiet? 86  Zupa grzybowa . Dlaczego m|czyzni nie kieruj si uczuciami? 87 Psychika m|czyzny 88 Dlaczego m|czyzna jest sBabszy psychicznie? 89 Skd bierze si pozorna siBa mskiej psychiki? 90 Dlaczego m|czyzni udaj? 90 Dlaczego udajemy twardzieli? 91 Jak rodzi si lenistwo? 92 Czy m|czyzni s leniwi? 92 Dlaczego m|czyzni nie maj cierpliwo[ci? 93 Gdy monotonia uspokaja 94 Potrzeby mskiej psychiki 95 Potrzeba bycia potrzebnym a psychologia komunikacji 95 Potrzeba akceptacji 96 Potrzeba bycia docenionym 96 Instynkt opiekuDczy m|czyzny 97 Kiedy tonB Titanic 97 Twoja niezwykBa, kobieca broD 97 BBd, jakiego powinna[ si wystrzega 98 Typy agresji 99 Jak zapobiega agresji? 99 Agresja instrumentalna 100 Agresja frustracyjna 101 Agresja na[ladowcza 102 Nie u|ywaj zwrotu  Nie denerwuj si 103 Agresja jako wymuszanie szacunku 104 Agresja, któr wywoBuje strach 104 Czym jest agresja ukierunkowana? 105 Agresja w odpowiedzi na sugesti 105 Agresja w wyniku braku akceptacji 106 Zazdro[ agresywna jako negatywny obraz 106 Moje osobiste do[wiadczenia z kobiec zazdro[ci 107 Zazdro[ i zaborczo[ pozytywna 108 Rzeczy, jakie chciaBaby[ wiedzie o m|czyznach 111 Dlaczego m|czyzna wstydzi si spyta o drog? 111 Jakie prezenty chciaBby dostawa m|czyzna? 111 Dlaczego m|czyzna nie pamita o rocznicach? 112 Praktyczne rozwizanie, by pamitaB 113 Dlaczego m|czyzni boj si atrakcyjnych kobiet? 113 3. {ycie we dwoje 115 M|czyzna jako przywódca stada 115 Silna kobieta i silny m|czyzna 116 Najczstszy scenariusz, gdy dochodzi do zakBócenia relacji przywódca czBonek 117 Wa|na uwaga 117 Scenariusz I 117 Scenariusz II 118 Czy pozostajesz typem przywódcy? 118 Negatywne obrazy 119 Czym s negatywne obrazy? 119 Kiedy kobieta staje si przyjacielem m|czyzny? 120 Gra w przetrwanie zwizku 121 Punktacja 124 Jak m|czyzna rozumie miBo[? 124 Czym jest szacunek dla m|czyzny? 125 Co jest wa|ne dla m|czyzny w miBo[ci? 126 Przemoc w rodzinie 127 Czego nie powinna[ robi lub powinna[ przesta robi? 130 Zacznij podziwia go na nowo 130 Afirmacje pozytywne 131 Afirmacje podziwu i wdziczno[ci dotyczce przeszBo[ci 132 Afirmacje podziwu i wdziczno[ci 133 Afirmacje uwielbienia 135 Dlaczego M{CZYZNA? 135 Dlaczego m|czyzni s baBaganiarzami? 136 Cele m|czyzny 137 O czym m|czyzna chciaBby Ci powiedzie, ale si wstydzi? 138 Dbaj o siebie 139 Jak mówi m|czyznie  Kocham ci ? 140 SBowa, które dla m|czyzny znacz wicej ni|  Kocham ci 141 Najlepszy moment na& 142 Jak wychowa sobie m|czyzn? 143 Dlaczego tak nie postpowa? 143 Etap I 144 Etap II 145 Etap III 145 Etap IV 145 PrzykBad pozytywny 147 Pro[by 147 Stopniowanie 147 Wzmocnienie pozytywne 148 Zasada niekonkurowania z m|czyzn 148 Zacznij od rozpoznania 149 Namów go, by upiekB ciasto 149 Nie konkuruj z nim sBownie 150 Kiedy wsparcie okazuje si konkurencj 150 Dlaczego m|czyzna Ci nie pomaga 152 Jak osign pomy[lno[ finansow z m|czyzn wzrokowcem? 154 Pozwól mu poczu si m|czyzn 156 4. Sztuka perfekcyjnej komunikacji z m|czyzn..................................................159 Tajemnice skutecznej komunikacji w zwizku 159 Przyznaj mu racj 161 By go przekona do swojego, u|yj sBowa  ale 161 By kBótnia przynosiBa komunikacyjne korzy[ci 162 Naucz si zamienia negatywne emocje na te pozytywne 164 Dlaczego przestaje Ci mówi, o co mu chodzi? 165 Dlaczego powinna[ by ostro|na w tym, o co go oskar|asz? 166 Dlaczego m|czyzni nie sBuchaj? 166 M|czyzna potrzebuje sBów podziwu, a kobieta sBów uwielbienia 167 Wzrokowiec zapomina, ale nie wybacza 168 Mów, czego potrzebujesz 169 Dlaczego on nie czyta w Twoich my[lach? 170 Dlaczego powinna[ od razu mówi, co Ci si nie podoba? 170 Psychologia komunikacji 171 Magiczny zwrot:  Czy mi pomo|esz? 172 Stopniowanie Misji 173 NiezwykBy przypadek  czytania w my[lach 174 5. Zrozumie mskie emocje 177 Najwa|niejszy rozdziaB tej ksi|ki 177 Ró|nice w emocjonalno[ci 177 Nieustanna krytyka 179 Gdy m|czyzna jest agresywny jak lew 181 Kiedy kobieta  rzuca cieD 182 Kiedy kobieta  traci li[cie 183 Studium przypadku 184 Scenariusz I, negatywny: kiedy kobieta przemawia jzykiem emocji 185 Scenariusz II, pozytywny: kiedy kobieta przemawia jzykiem uczu 185 NiezwykBy eksperyment psychologiczny.................................................................187 Agresywnych zachowaD musimy si nauczy 188 Agresja to czsto przejaw sBabo[ci i rozpaczy 188 Jakiego wsparcia potrzebuje Twój partner? 189 M|czyzna wymaga wsparcia emocjonalnego 189 Dlaczego dotyk dziaBa tak|e na m|czyzn? 190 Gra w uwalnianie z negatywnych emocji 191 Punktacja 193 Czynniki zewntrzne wpBywajce na zmian punktacji....................................................194 Wa|na uwaga dotyczca dotyku 194 Studium przypadku:  agresywny m|czyzna 195 Twoje emocje, gdy rodzi si dziecko196 Uprzedz go, co go czeka 197 6. Uwodzenie na odlegBo[ 199 Jak rozmawia przez telefon? 199 Jakie obrazy s atrakcyjne dla m|czyzny? 200 Zabierz go we  wspóln podró| 200 Wspominaj 200 Wzmocnienie pozytywne 201 Jak uwie[ m|czyzn na odlegBo[? 201 Wykorzystuj ka|d okazj 202 U|ywaj  aktywnych sBów 202 Nagraj film z sob w roli gBównej 203 Jak go pocieszy na odlegBo[? 203 7. Seks i erotyzm 205 Wstp 205 Geneza skojarzeD 205 Kiedy i[ z nim do Bó|ka? 206 Obrazy tworzone automatycznie 207 Kochaj si wszdzie, ale nie w Bó|ku. 207 Spontaniczno[ w seksie 207 Spontaniczno[ planowana w seksie i erotyzmie 208 PrzykBady spontaniczno[ci planowanej w seksie i erotyzmie 208 PrzykBad I:  Ulica 209 PrzykBad II:  Kpiel 209 PrzykBad III:  Gotowanie 211 PrzykBad IV:  Niemy krawat 211 PrzykBad V:  Powrót do domu 212 PrzykBad VI:  Zabawa w zgadywanie 213 Odruch PawBowa a orgazm 214 Bielizna a atrakcyjne obrazy 216 Magia przedmiotów 217 Depilacja intymnych cz[ci ciaBa 218 Punkt  G u m|czyzny 219 Kilka cennych uwag 219 Fellatio a potrzeby mskiego ciaBa 220 Potrzeby mskiego ciaBa 220 Uwodzenie zapachem221 Wzmocnienie pozytywne a zapach 222 Powód I: brak obrazów 224 Powód II: budowanie negatywnych obrazów 224 Powód III: brak wsparcia emocjonalnego 224 8. Trudni m|czyzni 225 M|czyzna Piotru[ Pan 225 Uczucia 226 Racjonalne my[lenie 226 Emocje 226 Idealna partnerka dla Piotrusia Pana...............................................................................227 Jak go otworzy na uczucia? 227 Jak przemówi mu do rozumu? 228 Podsumowanie 228 M|czyzna Pan Piotr 229 Co ró|ni Pana Piotra od Piotrusia Pana? 230 Jaki zawód wykonuje Pan Piotr? 231 Jakiej partnerki szuka Pan Piotr? 231 Co uwodzi Pana Piotra? 232 Co zniechca Pana Piotra w kobiecym zachowaniu? 232 Podsumowanie 233 Zestawienie cech Pana Piotra i Piotrusia Pana 233 M|czyzna sBuchowiec 234 Kim jest sBuchowiec? 234 Eksperyment....................................................................................................................234 O sBuchowcach ogólnie 235 Zawód wykonywany 235 Potrzeby 235 Oczekiwania 236 Zalety...............................................................................................................................236 Wady 237 Jak rozpozna sBuchowca? 237 Typy sBuchowców 238 SBuchowiec typu A (uczuciowy) 238 SBuchowiec typu B (racjonalny) 238 ZmysBy u sBuchowca 240 ZmysB sBuchu 240 ZmysB dotyku 240 ZmysB smaku 240 ZmysB wchu 240 ZmysB wzroku241 Racjonalne my[lenie u sBuchowca 241 Jak rozpozna sBuchowca? 241 Uwodzenie sBuchowca 242 Aktywne sBowa u sBuchowca 242 Emocje u sBuchowca 243 Jakiej kobiety poszukuje sBuchowiec? 243 SBuchowiec jako przywódca?243 Wyobraznia przestrzenna u sBuchowca 244 Podsumowanie 244 Czy ka|dy muzyk jest sBuchowcem? 245 A je[li ta ksi|ka nie przypadBa Ci do gustu? 248 Mo|esz by te| kobiet uczuciow 248 Zestawienie cech wzrokowca i sBuchowca 249 Zestawienie sBuchowca typu A i typu B 250 9. Studia przypadków251 Przypadek I 251 Dlaczego on cigle mnie pyta:  Za co mnie kochasz? To mnie tak irytuje! 251 Przypadek II 251 Kiedy m|czyzna jest du|o mBodszy 251 Przypadek III 252 Przypadek IV 253 Zapach malin 253 Przypadek V 254 Kiedy m|czyzn pochBania praca 254 Przypadek VI 255 Kiedy m|czyzna staje si obojtny 255 Przypadek VII256 Przypadek VIII 258 Jak rozmawia z m|czyzn, który jest chorobliwie zazdrosny? 258 Przypadek IX 259 Dlaczego on si przy mnie nudzi? 259 Przypadek X 261 Czyja to wina, |e si kBócimy? 261 Przypadek XI 263 Jak przekona go do posiadania dziecka? 263 Przypadek XII265 Kiedy kobieta nie rozpoznaje przygnbienia u m|czyzny 265 Przypadek XIII 266 Gdy kobieta i m|czyzna s sBuchowcami 266 Przypadek XV 268 Jak sprawi, by on o niej zapomniaB? 268 Przypadek XV 269 Dlaczego on wypomina mi brak inteligencji? 269 10. Na zakoDczenie 271 Petycja w imieniu m|czyzn 271 Bonusy 273 Jak skutecznie pocieszy nie tylko m|czyzn? 273 Uwaga 274 Powiedz, by uniósB gBow do góry 275 Uwaga 275 Czym jest ego? 276 Jak zrozumie mskie ego? 276 Czym ego nie jest? 277 Kiedy i u kogo wpBywanie na ego bdzie skuteczne? 277 Kiedy i gdzie rysowa jego obraz (ego)? 278 Gdy obrazy m|czyzny s sprzeczne278 Jak krytykowa, by nie narusza mskiego ego? 279 NiebezpieczeDstwa 279 Przymiotnik ma wiksz moc ni| przysBówek 280 Je[li jeste[ rodzicem chBopca 282 Zastosowanie mskiego ego w praktyce 282 Chc Ci co[ udowodni 283 Czego tak naprawd pragnie m|czyzna?.............................................................284 Odczuwanie emocji odró|nia nas od rzeczy 286 Najwa|niejszy zmysB w uwalnianiu z nadmiaru negatywnych emocji 287 Drugi wa|ny zmysB u m|czyzny 288 Wzrokowiec 288 SBuchowiec 288 O autorze..................................................................................................................289 M{CZYZNA OD A DO Z  darmowy fragment  ZBote My[li Ï% str. 10 Piotr Mart 6. Uwodzenie na odlegBo[ 6. Uwodzenie na odlegBo[ Jak rozmawia przez telefon? Dzisiaj, zwBaszcza w dobie internetu, zdecydowanie cz[ciej ni| kiedy[ pary zostaj poddane próbie  dalekich odlegBo[ci . M|czyzni, ale i kobiety tak|e, wyje|d|aj za prac, albo poznaj si przez internet i powstaje problem:  Jak go uwie[ i utrzyma jego miBo[ na odlegBo[? . Pierwsz trudno[ci, z jak kobieta si spotyka, jest rozmowa telefoniczna. Tutaj kobieta zaczyna sobie zadawa pytanie:  Jak i o czym z nim rozmawia? . CaBkiem mo|liwe, |e m|czyzna z czasem coraz rzadziej dzwoni, a w koDcu kobieta przestaje odbiera od niego telefony. Jest zaBamana. Ona nadal go kocha, a on  nagle straciB ni zainteresowanie. Powód zazwyczaj jest do[ prosty: kobieta przekazywaBa m|czyznie sBowa, a on, by  zosta uwiedzionym i kocha, potrzebowaB obrazów. Oczywi[cie mo|e ona tutaj spyta:  Ale jak przez telefon przekazywa obrazy, kiedy do rozmowy u|ywa si sBów? . Ale| mo|na! Tak jak powie[ciopisarz potrafi przy pomocy jzyka roztoczy przed czytelnikiem obraz caBej batalii, tak kobieta mo|e tworzy obrazy wyBcznie za pomoc sBów, a dalej, je[li zechce, dodatkowo pozytywnie je wzmocni. Rozmowa telefoniczna, by byBa  pocigajca dla m|czyzny, musi zawiera obrazy, w których to bdzie wystpowa wspólnie z m|czyzn. Nietrudno je stworzy. Wystarczy co[ sobie wyobrazi, skojarzy z czym[ i zwyczajnie mu o tym opowiedzie. Dobrze jest, kiedy kobieta jest kreatywna i potrafi tego typu obrazy tworzy automatycznie. Je[li tak nie jest, mo|na si do nich odpowiednio przygotowa, tak jak w przypadku spontaniczno[ci planowanej. Jakie obrazy s atrakcyjne dla m|czyzny? Zazwyczaj bd to wszystkie, które ukazuj Was razem. Kiedy tematem Waszych rozmów telefonicznych staj si problemy Twojej kole|anki, to Wasza znajomo[ bardziej zbli|a si ku koDcowi. Rozmowa telefoniczna powinna dotyczy Was obojga, a nie problemów osób trzecich. Jednym ze sposobów na udany kontakt telefoniczny, tworzcy wiele ciekawych obrazów, jest  wspólna podró| . Zabierz go we  wspóln podró| Rozmawiajc z nim przez telefon, powinna[ tak czsto, jak to mo|liwe, zabiera go we wspóln podró|. W imaginowane wycieczki, w których to opiszesz mu, co bdziecie robi razem, gdy ju| si zobaczycie. To mo|e by opis wspólnego spaceru po parku, wspólnej kpieli w basenie, czy spdzonego razem czasu na bezludnej wyspie. Copyright by Wydawnictwo ZBote My[li & Piotr Mart M{CZYZNA OD A DO Z  darmowy fragment  ZBote My[li Ï% str. 11 Piotr Mart Wszystkie tego typu obrazy rozbudz jego ciekawo[ i wyobrazni, dziki czemu zapragnie zrealizowa chocia| cz[ z tych, jakie stworzysz w jego umy[le. Wiedz te|, |e m|czyzna, kiedy zaczniesz, sam bdzie kontynuowaB tak podró|  je[li tylko jest wzrokowcem. Zatem rozmowa na tego typu tematy bdzie nie tylko Batwiejsza, ale sama przyznasz, |e i znacznie przyjemniejsza ni| omawianie problemów Twojej kole|anki. Nastpnym sposobem na udany kontakt tego rodzaju, tworzcy atrakcyjne obrazy, jest  zabawa we wspomnienia . Wspominaj Je[li m|czyzna, z którym rozmawiasz przez telefon, jest osob, któr spotkaBa[ i macie ju| wspólne wspomnienia, powinna[ to teraz wykorzysta i mówi o tym, kiedy tylko mo|esz. Zreszt, wspominanie nie tylko tworzy obrazy, gdy rozmawiasz z nim przez telefon. W [wiecie realnym równie| powinna[ to wykorzysta. Mo|esz nawet odwoBa si do jego marzeD, mówic:  A pamitasz o naszym wspólnym marzeniu, kiedy to planowali[my nasz wyjazd na narty z dzieckiem, które ci urodz? . Wzmocnienie pozytywne Czym jest wzmocnienie pozytywne? Wyobraz sobie, |e piszesz do m|czyzny list. DoBczasz do niego zdjcie. W tek[cie, który do niego wysyBasz, piszesz:  Tak bd ubrana. List pachnie dokBadnie tak, jak ja w dniu naszego spotkania, kiedy ju| si zobaczymy. To jest wBa[nie wzmocnienie pozytywne sBów, jakich u|yBa[ w li[cie. Wszdzie tam, gdzie m|czyzn  zmuszasz , by ten u|yB innych swoich zmysBów, a nie tylko samej wyobrazni  wzmacniasz pozytywnie obraz, jaki mu przekazujesz. Zawsze warto potgowa obrazy, jakie tworzysz w umy[le m|czyzny. Mo|esz to robi przy pomocy zdj, zapachów, smaku, a nawet zmysBu dotyku. PrzykBadowo, kiedy wysyBasz mu jaki[ element swojej garderoby, wzmacniasz obraz dziki jego zmysBowi dotyku. Gdy z kolei robisz to samo ze zdjciem, a do tego doBczasz krótki list odwoBujcy si do niego, wtedy wzmacniasz obraz zmysBem wzroku. Jak uwie[ m|czyzn na odlegBo[? Uwodzenie wzrokowca na odlegBo[ wymaga przede wszystkim budowania obrazów i wzmacniania ich dodatkowymi zmysBami. W rozmowach telefonicznych, SMS-ach, mailach i listach Copyright by Wydawnictwo ZBote My[li & Piotr Mart M{CZYZNA OD A DO Z  darmowy fragment  ZBote My[li Ï% str. 12 Piotr Mart tradycyjnych powinna[ si skupi na tworzeniu w jego wyobrazni obrazów, majc [wiadomo[, |e wzrokowiec w niej przede wszystkim widzi. Staraj si anga|owa stopniowo. Nie pisz mu kilkustronicowego listu zawierajcego dziesitki obrazów, kiedy on wysyBa Ci jedynie kartk z |yczeniami. W takim wypadku, je[li m|czyzna nie anga|uje si w obrazy, jakie starasz si stworzy w jego wyobrazni, oznacza to mo|e, |e nie jest wzrokowcem, bdz te| jego prawa póBkula mózgowa jest bardzo sBabo rozwinita. Wtedy masz maBe szanse, by go w sobie rozkocha. WysyBaj mu atrakcyjne zdjcia siebie samej, bowiem jest to obraz w najczystszej postaci. Rób to szczególnie wtedy, kiedy o nie prosi. To bardzo wa|ny sygnaB dla Ciebie. Piszc mu listy, musisz wiedzie, |e im bardziej m|czyzna jest w Tobie zakochany, tym wicej bdzie chciaB o Tobie wiedzie. Jednak kiedy jeszcze nie darzy Ci tym uczuciem, wtedy skup si na opisywaniu podró|y do wyimaginowanych miejsc, w jakie chciaBaby[ si z nim uda. Nie staraj si mu narzuca, gdy on nie anga|uje si zbytnio. Pozwól, by obrazy, jakie tworzysz w jego wyobrazni, mogBy tam zakieBkowa. Postaraj si, by znajomo[ na odlegBo[ rozwijaBa si stopniowo. Je[li on nie odzywa si, nie dzwoni, nie pisze, Ty te| nie bdz natrtna. Obrazy, które dotychczas stworzyBa[ w jego wyobrazni, powinny wystarczy, by zatskniB i zechciaB si z Tob skontaktowa. Wykorzystuj ka|d okazj Postaraj si wykorzysta ka|d okazj, gdy kontaktujesz si z nim, by stworzy dodatkowy obraz w jego wyobrazni. PrzykBadowo, gdy on dzwoni, a Ty odbierasz telefon, ju| na wstpie Waszej rozmowy mo|esz powiedzie co[ takiego:  A& wBa[nie gotuj obiad i my[l o tobie. Wyobra|aBam sobie, jak stoisz za mn i przytulajc mnie czujesz, jak moje krgBe po[ladki ocieraj si o twoje biodra. U|ywaj  aktywnych sBów Stosujc te scenariusze, u|ywaj  aktywnych sBów, które oddziaBywaj na jego zmysB wzroku. To wszystkie takie, które Copyright by Wydawnictwo ZBote My[li & Piotr Mart M{CZYZNA OD A DO Z  darmowy fragment  ZBote My[li Ï% str. 13 Piotr Mart m|czyzna mo|e sobie wyobrazi. I tak, przykBadowo, sBowo  mokry m|czyzna jest w stanie wyobrazi sobie jako co[ mokrego, ale w wyobrazni nie poczuje tego jako rzeczy mokrej. SBowo  ciepBy to wyraz, którego m|czyzna nie jest w stanie ani poczu w wyobrazni, ani go w niej zobaczy. Inne  aktywne sBowa to wszystkie te, które ukazuj jaki[ ruch. I tak, przykBadowo, wyrazy:  przytulajc i  ocieraj si , których u|yBem w powy|szym przykBadzie, pomimo |e odnosz si do zmysBu dotyku, to symbolizuj ruch, a sam ruch m|czyzna jest w stanie sobie wyobrazi. Dotyku niestety ju| nie. Nagraj film z sob w roli gBównej Jednym ze skutecznych sposobów uwodzenia wzrokowca (zawBadnicia jego wyobrazni) mo|e by film wideo. PrzykBadowo, mo|esz poprosi kole|ank, by sfilmowaBa Ci, gdy spacerujesz po parku w Twoim mie[cie. Film taki mo|esz zamie[ci na stronie internetowej i przesBa mu link do niego. Tak mo|liwo[ maj serwisy takie, jak: YouTube czy VideoGoogle. Ten drugi pozwala zastrzec tre[ wideo tylko dla wybranych osób, którym wy[lesz link. Jak na odlegBo[ utrzyma miBo[ m|czyzny? By utrzyma miBo[ m|czyzny, powinna[ do wszystkiego, o czym byBa ju| mowa, doBczy wspomnienia. By utrzyma jego miBo[, musisz wspomina to, co ju| razem prze|yli[cie i Bczy to z nowymi obrazami. Jak go pocieszy na odlegBo[? Temat pocieszenia m|czyzny na odlegBo[ bardzo czsto si powtarza w listach, jakie otrzymuj. Nie jest to sprawa prosta przynajmniej z kilku powodów. Jednym z nich jest kiepska orientacja na temat tego, w jakim stanie emocjonalnym znajduje si m|czyzna, tak by[my mogli nawiza do jego stanu i pozwoli mu wspina si po emocjonalnej skali. Bardzo czsto próby pocieszenia go sBowami typu:  Nie martw si, jako[ dasz sobie rad jedynie irytuj bdz zBoszcz, a przecie| nie chodzi o to, by byB on zBy na swoj partnerk. Dlatego te| jednym ze skuteczniejszych sposobów na pocieszenie m|czyzny na odlegBo[ jest odwrócenie jego uwagi. Copyright by Wydawnictwo ZBote My[li & Piotr Mart M{CZYZNA OD A DO Z  darmowy fragment  ZBote My[li Ï% str. 14 Piotr Mart A najBatwiej to zrobisz, kiedy skierujesz j na siebie. Bardzo czsto, gdy kobieta spotyka si z przygnbieniem u m|czyzny, udziela jej si jego nastrój. Dlatego te| powiedz mu o tym. Dziki temu przestanie my[le o sobie, a jednocze[nie podzielisz jego stany emocjonalne. Kiedy jeste[cie przygnbieni, Batwo jest pociesza si Wam obojgu. Rozumiecie si doskonale, odczuwajc to samo. M|czyzna, skupiajc si na tym, by Ci pocieszy, nie my[li o swoim przygnbieniu, a Ty mo|esz  zabra go w podró| i odcign jak najdalej od nastroju, w jakim si znajduje. Tak|e tutaj bardzo pomocna bdzie  wspólna podró| . Nie skupiaj si na jego przygnbieniu, a opowiadaj mu o ró|nych miejscach czy obrazach, jakie widzisz, a które pragniesz przenie[ bezpo[rednio do jego wyobrazni. To wBa[nie dziki tym przyjemnym obrazom  bdziesz w stanie skutecznie go pocieszy, pomimo odlegBo[ci, jaka Was dzieli. Copyright by Wydawnictwo ZBote My[li & Piotr Mart Dlaczego warto mie peBn wersj? Sztuka pozytywnego wpBywania na m|czyzn. Wyobraz sobie swój szcz[liwy zwizek z m|czyzn. Wyobraz sobie sobotni poranek, gdy on przynosi [niadanie do Bó|ka i czule gBaszczc Ci po twarzy, budzi Ci, a zanim otworzysz oczy, mówi, jak bardzo Ci kocha. Wyobraz sobie m|czyzn czuBego, kochajcego, pomagajcego Ci we wszystkim. Wyobraz sobie, jak czsto Ci przytula i gBaszcze, mówic, jak wspaniaB jeste[ kobiet. Wyobraz sobie wsparcie m|czyzny, miBo[, wierno[ i swoje szcz[cie, o jakim zawsze marzyBa[. A wszystko tylko dlatego, |e wiesz, jak na niego pozytywnie wpBywa! Niestety mo|e by te| inaczej& Wyobraz sobie, |e mija kilka lat od Twojego zwizku z m|czyzn. Masz z nim dwójk dzieci. Wyobraz sobie agresj i niezrozumienie, które s obecne w Waszym zwizku niemal|e ka|dego dnia. Wyobraz sobie pózne powroty do domu Twojego m|a, tylko dlatego, |e nie chce przebywa z Tob pod jednym dachem. Wyobraz sobie m|czyzn, który nie jest czuBy, opiekuDczy, którego nic nie obchodzisz, który nie interesuje si dziemi tak jak one tego potrzebuj. W koDcu wyobraz sobie rozpad zwizku, rozwód, cierpienie Twoje, dzieci, ale tak|e i m|czyzny, z którym jeste[ zwizana. Przeczytaj t ksi|k, a nigdy nie spotka Ci ta druga wizja& PeBn wersj ksi|ki zamówisz na stronie wydawnictwa ZBote My[li http://mezczyzna.zlotemysli.pl Dodaj do koszyka

Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Mężczyzna od A do Z Nowa Edycja Piotr Mart
mezczyzna od a do z
Mężczyzna od A do Z
Mężczyzna od A do Z (Nowa edycja)
mezczyzna od a do z nowa edycja
mezczyzna od a do z nowa edycja
Mezczyzna od A do Z
Mezczyzna od A do Z
Mezczyzna od A do Z
Mezczyzna od A do Z (2)

więcej podobnych podstron