36 (96)











Z czego korzystałem tworząc ten kurs?

Przede wszystkim opierałem się na własnych doświadczeniach w programowaniu w OpenGL. Poznając kolejne elementy OpenGL dopisywałem kolejne rozdziały. Muszę przyznać, że najwięcej informacji zaczerpnąłem z anglojęzycznych stron internetowych, których linki znajdziesz w tym kursie. Co do polskich stron to znalazłem ich tylko dwie(nie mam siły przeglądania setek bezsensownych linków o OpenGL jakie wyświetla większość przeglądarek). Na podstawie polskich stron internetowych powstały tylko dwa rozdziały tego kursu: Słowniczek oraz rozdział dotyczący kamery(Szkoda, że znalazłem je tak późno, bo bardzo wiele czasu zmarnowałem na tworzeniu efektu kamery. Przynajmniej mam teraz satysfakcję, że doszedłem do tego samodzielnie.). Muszę przyznać, że ilość informacji na tych stronach jest bardzo skromna(jak na 29 czerwca 2000r), ale sytuacja ta na pewno kiedyś się zmieni, tak jak jest to teraz z podręcznikami do C++ których mamy w sieci na pęczki. Np. bardzo dobry kurs C++ znalazłem pod adresem:
Http://cpp.prv.pl
Polecam go wszystkim, którzy chcą nauczyć się C++ i programować w OpenGL.

Na koniec chcę zaznaczyć, że jestem początkującym programistą jeśli chodzi o OpenGL. To co wiedziałem zaprezentowałem na łamach tego kursu. Z góry też przepraszam jeśli w czymś się mylę, przecież bazowałem na anglojęzycznej dokumentacji i przykładach(na dodatek nigdy nie uczyłem się angielskiego).




Piotr Sokołowski
10 lipiec 2001r








Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
scan 36
36 porad jak zwiekszyc ruch na stronie
18 (36)
listscript fcgi id=96
SPRI(36)
36 (82)

więcej podobnych podstron