Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 6


Lista zmian wprowadzanych przez
aktualizacjÄ™ 0.8.6
Nowa zawartość gry:
Zmiany w działach samobieżnych:
Radziecka linia dział samobieżnych została zmieniona:
Dodano nowe działa samobieżne:
" SU-122 (poziom V)
" SU-14-1 (poziom VII)
Drzewo technologii będzie się teraz prezentowało następująco:
" Poziom II SU-18
" Poziom III SU-26
" Poziom IV SU-5
" Poziom V SU-122A (nowy pojazd)
" Poziom VI SU-8 (przeniesiono z poziomu V)
" Poziom VII S-51 (przeniesiono z poziomu VI) / Poziom VII SU-14-1 (nowy pojazd)
" Poziom VIII SU-14-2 (przeniesiono z poziomu VI)
" Poziom IX 212A (przeniesiono z poziomu VII)
" Poziom X Obj. 261 (przeniesiono z poziomu VIII)
Niemiecka linia dział samobieżnych została zmieniona:
Dodano nowe działa samobieżne:
" G.Pz. Mk. VI (e) (poziom II)
" Pz.Sfl. IVb (poziom IV)
" G.W. Tiger (P) (poziom VIII)
Drzewo technologii będzie się teraz prezentowało następująco:
" Poziom II G.Pz. Mk. VI (e) (nowy pojazd)
" Poziom III Sturmpanzer I Bison (przeniesiono z poziomu II) / Poziom III Wespe
" Poziom IV Pz.Sfl. IVb (nowy pojazd) / Poziom IV Sturmpanzer II(przeniesiono z poziomu
II)
" Poziom V Sturmpanzer 38(t) Grille (przeniesiono z poziomu IV)
" Poziom VI Hummel (przeniesiono z poziomu V)
" Poziom VII G.W. Panther (przeniesiono z poziomu VI)
" Poziom VIII G.W. Tiger (P) (nowy pojazd)
" Poziom IX G.W. Tiger (przeniesiono z poziomu VII)
" Poziom X G.W. E-100 (przeniesiono z poziomu VIII)
Amerykańska linia dział samobieżnych została zmieniona:
Dodano nowe działa samobieżne:
" M44 (poziom VI)
" M53/M55 (poziom IX)
Drzewo technologii będzie się teraz prezentowało następująco:
" Poziom II T57
" Poziom III M7 Priest
" Poziom IV M37
" Poziom V M41
" Poziom VI M44 (nowy pojazd)
" Poziom VII M12 (przeniesiono z poziomu VI)
" Poziom VIII M40/M42 (przeniesiono z poziomu VII)
" Poziom IX (nowy pojazd)
" Poziom X (przeniesiono z poziomu VIII)
Francuska linia dział samobieżnych została zmieniona:
Dodano nowe działa samobieżne:
" AMX 105 AM mle. 47 (poziom IV)
" Bat.-Chatillon 155 55 (poziom IX)
Drzewo technologii będzie się teraz prezentowało następująco:
" Poziom II BS
" Poziom III Lorraine 39L AM
" Poziom IV AMX 105 AM mle. 47 (nowy pojazd)
" Poziom V AMX 105 AM mle. 50 (przeniesiono z poziomu IV)
" Poziom VI AMX-13 F3 AM (przeniesiono z poziomu V)
" Poziom VII Lorraine 155-50 (przeniesiono z poziomu VI)
" Poziom VIII Lorraine 155-151 (przeniesiono z poziomu VII)
" Poziom IX Bat.-Châtillon 155 55 (nowy pojazd)
" Poziom X Bat Chatillon 155 58 (przeniesiono z poziomu VIII)
Nowy czołg premium:
Dodano nowy czołg premium: brytyjski czołg ciężki V poziomu A33 Excelsior
Kamuflaż:
Dodano nowe wzory kamuflażu dla następujących nacji:
ZSRR: 1 zimowy i 2 letnie
Niemcy: 1 pustynny i 2 letnie
Francja: 3 letnie
Grafika
Dodano nową mapę: Święta dolina (Korea, jesień).
Poprawiono grafikę następujących map:
Murowanka
Przedmieście
Lotnisko
Model czołgu VK 16.02 Leopard został poprawiony.
Wprowadzono wizualne zmiany na mapie Ruinberg.
Zmieniono animacjÄ™ flagi w bazie.
Dodano nowe ptaki na mapach Ruinberg oraz Lakeville.
Poprawiono wyglÄ…d modeli maszyn:
" VK 16.02 Leopard
" Matilda Black Prince
" SU-85B
" SU-14
" T26E4 Super Pershing
" G.W. Panther
" SU-26
" Hummel
" -100 (wieża została przesunięta 10 cm do przodu)
" SU-18
" Object 212
" "-54
" B"-2
" "2
" Pz.Kpfw. II Ausf. G
" Pz.Kpfw. I Ausf. C
" Matilda IV
" Sturmpanzer II
" Aufklärungspanzer Panther
" T57 Heavy Tank
" M2 Light Tank
" AT 8
Poprawiono wyglÄ…d modeli zniszczonych maszyn:
" SU-8
" SU-85B
" Cromwell
" Comet
" Matilda Black Prince
" SU-5
" SU-76
" "95
" "92
" M12
" M41
" M7 Priest
" T57
" G.W. E-100
" G.W. Tiger
" Hummel
" Pz.Kpfw. V/IV
" IS-6
" Pz.Kpfw. III/IV
" Object 268
" FV215b (183)
" Wespe
Amunicja i mechanika penetracji
Amunicja premium została zrównoważona:
" Cena została dostosowana do skuteczności obliczonej na podstawie wartości penetracji i
obrażeń każdego typu pocisku.
" Cena niektórych pocisków przeciwpancernych i podkalibrowych została zwiększona, a
niektórych obniżona.
" Cena niemalże wszystkich pocisków kumulacyjnych została zwiększona, ponieważ okazały
się tańsze od pocisków przeciwpancernych i podkalibrowych pomimo posiadania podobnej
skuteczności.
" Prawie wszystkie pociski kumulacyjne pozostaną niezmienione za wyjątkiem niektórych
pocisków odłamkowo-burzących.
Zrównoważono pociski odłamkowo-burzące:
" Penetracja pocisków odłamkowo-burzących dla pojazdów wysokich poziomów została
zmniejszona.
" Penetracja pocisków odłamkowo burzących (105 122mm) dla pojazdów średniego poziomu
została nieznacznie zmniejszona.
" Dokonano zwrotu za pociski premium, których wartości się zmieniły, zgodnie z ich
wartością w kredytach z wersji 8.5.
Zmieniono ilość obrażeń pochłanianych przez osłony przeciwodłamkowe:
" Mała osłona przeciw-odłamkowa pochłania teraz 20% obrażeń (poprzednio 15%).
" Średnia osłona przeciw-odłamkowa pochłania teraz 25% obrażeń (poprzednio 15%).
" Duża osłona przeciw-odłamkowa pochłania teraz 30% obrażeń (poprzednio 15%).
" Dla czołgów ciężkich ważących ponad 70 ton dodano superciężkie osłony przeciw-
odłamkowe pochłaniające 50% obrażeń.
" Wszystkie osłony przeciw-odłamkowe dla czołgów ważących ponad 70 ton zostały
zdemontowane, przeniesione do garażu i zamienione na superciężkie osłony przeciw-
odłamkowe.
Nowe zasady działania pocisków kumulacyjnych:
" Pociski kumulacyjne zaczną rykoszetować, jeżeli trafią pod kątem większym niż 80 stopni
(należy jednak wziąć pod uwagę, że każdy z pocisków może mieć nieco odmienne
ustawienia). Penetracja pancerza po rykoszecie pozostanie bez zmian.
" Po udanej penetracji pociski kumulacyjne nie mogą zrykoszetować wewnątrz pojazdu
ponieważ pocisk zostaje przekształcony w strumień kumulacyjny.
" Po udanej penetracji pociski kumulacyjne stracą 5% wartości penetracji za każde przebyte
10cm (50% za 1 metr przebyty pomiędzy warstwą pancerza warstwowego a pancerza
właściwego).
" Po udanej penetracji siła, z którą pocisk kumulacyjny kontynuuje przemieszczanie, będzie
miała penetrację pomniejszoną o wartość równą wartości trafionego pancerza i będzie brała
pod uwagę kąt trafienia pomiędzy pancerzem a miejscem penetracji.
" Od teraz zawieszenie również działa jak pancerz warstwowy.
Smugi zostały czasowo wyłączone:
" Usunięto wszystkie smugi z niewykrytych pojazdów przeciwnika, z wyłączeniem dział
samobieżnych.
" Obszar, w którym w trybie artyleryjskim wyświetlona zostaje smuga niewykrytego działa
samobieżnego, został zmniejszony.
Normalizacja pocisków przeciwpancernych i podkalibrowych została zmniejszona z 5 do 2 stopni.
Inne zmiany
" Zmieniono mechanizm liczący wartość kamuflażu podczas używania kamuflażu i siatki
kamuflażowej:
" Od teraz wartości dla pojazdów z kamuflażem oraz siatką kamuflażową będą
kumulatywne. Zapewnią one stały bonus, który będzie się różnić tylko dla różnych
typów pojazdów (na przykład niszczyciele czołgów będą posiadać największy bonus).
" Oznacza to, iż kamuflaż oraz siatka kamuflażowa dadzą znaczny bonus do kamuflażu
nawet dla dużych pojazdów.
" W celu uniknięcia efektów ubocznych prawie niewidzialnych niszczycieli czołgów,
zdecydowano obniżyć o 20% bonus do kamuflażu zapewniony przez krzaki oraz
przewrócone drzewa.
" Zwiększony dochód dla czołgów na wysokich poziomach:
" Dla pojazdów na X poziomie (poza działami samobieżnymi) dochód wzrośnie średnio o
10%.
" Dla czołgów na poziomach VI IX (poza działami samobieżnymi ) dochód również
wzrośnie, jednak nie aż tak znacznie, jak dla pojazdów na X poziomie.
" Zmieniono mechanizm obliczeń związanych z celnością strzałów. Od teraz ilość pocisków
lecących po obrzeżach celownika zmniejszy się o 20%. Pociski będą trafiać bliżej miejsca
celowania.
" Zmieniono mechanizm obliczeń związanych z obrażeniami oraz penetracją. Ekstremalne
liczby będą pojawiać się o 5% rzadziej, podczas gdy średnie wartości będą się pojawiać
częściej.
" Usunięto zmniejszające się mnożniki otrzymanego doświadczenia z zadawania obrażeń przy
wykorzystaniu niszczycieli czołgów oraz dział samobieżnych. Niszczyciele czołgów będą
otrzymywać o 33% więcej doświadczenia za zadane obrażenia, natomiast właściciele dział
samobieżnych zauważą wzrost o 50%.
" Dodano bonus za niszczenie gąsienic wrogiego pojazdu: jeżeli gracz je zniszczy, a
sojusznicy zadadzą obrażenia lub zniszczą wrogi czołg, podczas gdy jest on nadal
unieruchomiony, gracz otrzyma bonus do doświadczenia. Mechanizm będzie działać
podobnie do zastosowanego już w przypadku zadawania obrażeń wykrytym pojazdom.
" Został dodany mechanizm, który umożliwia ustalenie, jakie bonusy (doświadczenie,
kredyty, licznik zniszczonych pojazdów) otrzyma gracz za zadanie obrażeń bądz zniszczenie
czołgów przy wykorzystaniu fizyki (wepchnięcie do wody, zrzucenie z klifu itp.).
Mechanizm pozwoli też ustalić, kto to zrobił.
" Dodano nowy tryb kamery powodujący jej lekkie kołysanie się podczas oddawania strzału
bądz bycia trafionym oraz tryb kompensacji dla pojazdów poruszających się w trybie
snajperskim (może zostać włączony w ustawieniach poprzez wybranie opcji  Użyj
dynamicznej kamery ).
" Zmieniono wymagania dla poszczególnych typów pojazdów dla Bitew Kompanii. Teraz
wszystkie kategorie będą miały takie same wymagania dla czołgów średnich i ciężkich,
niszczycieli czołgów oraz dział samobieżnych: Juniorska  poziom IV, Seniorska  poziom
VI, Mistrzowska  poziom VIII oraz Kadrowa  poziom X. Ograniczenia dla czołgów
lekkich pozostanÄ… bez zmian.
" Jeżeli Gracz zostanie zbanowany za obrażenia drużynowe, zostanie on natychmiast
wyrzucony z bitwy, zamiast odczekania przed nałożeniem restrykcji, aby bitwa się najpierw
zakończyła.
" Tryb bitwy  Potyczka został dodany do następujących map: Kopalnie, Lakeville, Redshire.
" Poprawiono okno statystyk po bitwie.
" Zmieniono listę osiągnięć World of Tanks na ekranie logowania.
" Usunięto następujące napisy:  Popeye ,  Mickey Mouse ,  Betty Boop . Wszyscy Gracze z
tymi napisami otrzymajÄ… zwrot odpowiadajÄ…cy metodzie wykorzystanej do zakupu (kredyty
lub złoto) oraz pozostałego czasu (w przypadku napisów kupionych za kredyty).
" Małe usprawnienia ekranu bitwy specjalnej (wyświetlanie nacji, typu oraz ograniczeń
poziomu).
" Wszystkie nowe konta będą teraz otrzymywać czołgi I poziomu z załogą wyszkoloną na
100%.
Zmiana równowagi gry
" Kąty wzniesienia oraz opuszczenia lufy czołgu Matilda Black Prince zostały zwiększone.
" Na mapie  Fiordy miały miejsce zmiany związane z równowagą gry. Dodatkowo
jednopiętrowe drewniane domy mogą teraz zostać zniszczone.
" Na mapie  Westfield miały miejsce zmiany związane z równowagą w trybie  Szturm .
" Mapa  Przedmieście jest teraz dostępna wyłącznie w bitwach standardowych poziomów
IV VI.
" Miała miejsce pełna zmiana równoważenia dział samobieżnych.
" Ogólna prędkość pocisków dział samobieżnych została zmniejszona (10 15% dla zwykłych
dział oraz 50% dla mozdzierzy).
" Zmiana wysokości dochodów większości pojazdów.
Usprawnienia dzwięku
" Moduł przetwarzania dzwięku został zmieniony. Będzie możliwe odtwarzanie większych
ilości dzwięków przy jednoczesnym zmniejszeniu zakłóceń oraz wykorzystaniu mniejszej
ilości zasobów systemowych.
" Zmieniono mechanikę umieszczania na mapie dzwięków otoczenia. Usunięto  martwe
strefy , zwiększono głośność wiatru w widoku z dział samobieżnych, dodano nowe efekty
dla wody, budynków przemysłowych oraz ognia.
" Zmniejszono ilość dzwięków uderzania czołgu o ziemię w trakcie jazdy po nierównym
terenie.
" Zwiększono odległość z której słychać odgłos strzału, zmieniono zależność dzwięków od
ustawienia kamery, dodano fizyczne modele słyszalności dzwięków z daleka.
" Zwiększono odległość, z której słychać odgłosy innych czołgów, aby zwiększyć realizm
poprzez uzyskanie efektu Dopplera, gdy dwa czołgi się mijają.
" Zwiększono różnorodność odgłosów trafień czołgów.
" Dodano parametr 3D. Wszyscy Gracze, którzy posiadają system multimedialny 5.1 ,
doświadczą większego poziomu realizmu w grze.
Usprawnienia techniczne
" Zmieniono mechanizm informowania o braku pamięci.
" Dodano automatyczny system regulacji jakości dostrajania efektów specjalnych w
zależności od wykorzystania zasobów i osiągów systemu, który automatycznie zredukuje
jakość efektów (eksplozje, dym oraz ogień) jeżeli zostanie wykryty spadek liczby klatek na
sekundÄ™.
" Wprowadzono pewne ulepszenia i poprawki do mechanizmu wyświetlania dynamicznych
cieni. Prowadzi to do ogólnego ulepszenia jakości cieni z mniejszą ilością artefaktów.
Poprawki
" Zostały wprowadzone poprawki dla francuskich nazw czołgów oraz modułów.
" Poprawiono niskie prędkość obracania się na mostach niektórych pojazdów.
" Dodano małe poprawki do samouczków bitewnych oraz wideo.
" Naprawiono wyświetlanie nieodpowiednich efektów, podczas niszczenia niektórych
obiektów.
" Naprawiono rozbieżność pomiędzy rzeczywiście uszkodzonymi częściami budynków oraz
obiektów a efektem wizualnym to przedstawiającym.
" Naprawiono modele uszkodzeń małych elementów otoczenia.
" Naprawiono błędy i poprawiono wyświetlanie dynamicznych cieni.
" Częściowo naprawiono problem związany z konfliktem sterowników NVIDIA 309 (oraz
nowszymi) z klientem World of Tanks, co czasami mogło spowodować błąd krytyczny.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 2
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 4
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 7 3
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 7 5
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 1
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 7 4
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 3
Pełna lista zmian wprowadzanych przez aktualizację 0 8 7
Pełna lista haseł na literę Z
Pełna lista haseł na literę C
Lista Kontrolna Wprowadzania Nowego Oprogramowania
Charakterystyka zmian wprowadzonych nowÄ… dyrektywÄ… maszynowÄ… w 2008
nxpHD CXDatabaseV1 00 1 11 2011 Lista zmian
Pełna lista haseł na literę Ż
Service Pack v1 4 PL lista zmian
Pełna lista haseł na literę U
Pełna lista haseł na literę G
Pełna lista haseł na literę H

więcej podobnych podstron