407 B3EF0104P0 Regulacja Popychacz ukladu kierowniczego ( ) Nieznany


Regulacja : Popychacz układu kierowniczego (/)
B3EF0104P0
REGULACJA : POPYCHACZ UKAADU KIEROWNICZEGO (/)
PILNE : Przestrzegać zaleceń dotyczących bezpieczeństwa i czystości .
1. Przyrządy
przyrząd Oznaczenie Nazwa/przeznaczenie
[0273] Gwintownik dla mechanizmu kierowniczego
Rysunek : E5AB0OST
Materiał : Przejściówka do wycinka kołowego FACOM D360.
2. Demontaż
Zdemontować przekładnię kierowniczą .
Unieruchomić mechanizm kierowniczy w imadle wyposażonym w miękkie nakładki szczęk.
Rysunek : B3EF0FED
Zdemontować zespół złożony z następujących części :
Zaślepka (1)
Korek (2) z pierścieniem uszczelniającym (3) (O-ring)
sprężyna (4)
Popychacz układu kierowniczego (5)
Rysunek : B3EF0FHD
Przepuścić gwintownik przez gwint obudowy układu kierowniczego za pomocą przyrządu [0723], aż do usunięcia zakleszczeń.
UWAGA : Czynności wykonywać starannie, tak aby uniknąć wprowadzenia zanieczyszczeń.
Oczyścić części i gniazdo popychacza w obudowie przekładni kierowniczej.
3. Montaż
UWAGA : Wymienić części (1) ,(2) ,(3) ,(4) i (5) na nowe części.
Ustawić przekładnię kierownicy w środkowym punkcie.
Posmarować popychacz układu kierowniczego (5) cienką warstwą smaru (Smar TOTAL N3924/N3945).
Zamontować zespół złożony z następujących części (nowe części) :
Popychacz układu kierowniczego (5)
sprężyna (4)
Korek (2) z pierścieniem uszczelniającym (3) (O-ring)
Zaślepka (1)
Ustawić przekładnię kierownicy w środkowym punkcie.
Dokręcić korek (2) momentem 0,5 daN.m.
Przesunąć zębatkę 3 razy od ogranicznika do ogranicznika.
Ustawić przekładnię kierownicy w środkowym punkcie.
Odkręcić korek (2) o kąt 24 ; Za pomoca przejściówki do wycinka kątowego FACOM D360.
Sprawdzić czy nie występują zacięcia na całej długości skoku zębatki przekładni kierowniczej.
UWAGA : Jeżeli występuje zacięcie, odkręcać korek (2) stopniowo, aż do zaniku zacięcia (Maksimum 50).
Zablokować korek (2) w obudowie przekładni kierowniczej, uderzeniami punktaka w trzech punktach co 120.
Zamontować mechanizm kierowniczy .


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
REGULACJA POPYCHACZ UKŁADU KIEROWNICZEGO
407 B3EG2PK1 Demontaz montaz Pompa wspomagania ukladu kierowniczego Nieznany
407 B3EG2KK1 Demontaz montaz Mechanizm kierowniczy Nieznany
407 B3FG4CK1 Demontaz montaz Silownik ukladu hamulcowego Nieznany
407 B1DF04K1 Regulacja Czujnik polozenia walka rozrzadu Nieznany
407 E5AT03K1 Narzedziedo podtrzymywania Obudowylozyska polosi Nieznany
407 B1FI01V1 Oprozniane poprzez odsysanie (Silnik ) Nieznany
407 B3FG45K1 Demontaz montaz pompa prozniowa Nieznany
407 B3FG55K1 Demontaz montaz Zestyk stopu Nieznany
4 regulacja pracy układu pokarmowego
407 B3FG4BK1 Demontaz montaz Pompa hamulcowa Nieznany
Czujnik włączenia wspomagania układu kierowniczego
DEMONTAŻ MONTAŻ ZAWÓR WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO
407 B1HG7GK1 Demontaz montaz Filtr paliwa Nieznany
407 B3DG1KK1 Demontaz Montaz Tylne zawieszenie Nieznany
MODYFIKACJA MOCOWANIA WSPORNIKA CYLINDRA UKŁADU KIEROWNICZEGO
407 B1EE0EK1 Sprawdzenie Cisnienia konca sprezania Nieznany
407 B1DB4BK1 Momenty dokrecania Wyposazenia glowicy Nieznany

więcej podobnych podstron