Naprawa – Problem z kontrolką źNieprawidłowe spalania” BMW E46


Naprawa  Problem z
kontrolką  Nieprawidłowe
spalania
Dane techniczne samochodu
BMW E46  318i 2000r
Silnik M43TU 1.89cc Benzyna
Przebieg 90 000 -140 000KM
Objawy Problemu
- Pojawiająca się kontrolka  Nie prawidłowe spalanie
- Po skasowaniu błędu na komputerze na początku pojawiania się
problemu powraca po przebiegu 100-300km i w końcu gdzie
problem jest bardzo poważny kontrolka po oczyszczeniu komputera
powraca bardzo szybko przejechaniu 10-45km
- Bardzo wysokie spalania nawet 4-8 litry na 100km na mięście
- Nie płynne przyspieszanie   myśli niczym przyspieszy brak
płynnej pracy podczas prowadzenia samochodu wyrazny brak
komfortu prowadzenia.
- Komunikaty diagnostyczne wyświetlane kody błędów wskazują na
nie prawidłową mieszankę paliwową
++++++++++
Program Diagnostyczny INPA
E R R O R M E M O R Y R E P O R T
-------------------------------------
Date: 09/03/09 21:10:14
ECU: BMS46DS1
JobStatus: OKAY
Variant: BMS46DS1
-------------------------------------------------------------
RESULT: 1 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------
171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem
Error frequency : 21
Logistic counter: 40
Error occured 1. times at:
Motordrehzahl 3000.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 105.00 Grad C
Batteriespannung 13.56 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km
Error occured 2. times at:
Motordrehzahl 2640.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 105.75 Grad C
Batteriespannung 13.56 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 145400.00 km
Error occured 3. times at:
Motordrehzahl 920.00 1/min
Kuehlmitteltemperatur 106.50 Grad C
Batteriespannung 13.46 V
aufgetreten vor (abs. KMZ) 147530.00 km
Kurzschluss Ubatt
Fehler steuert MIL an
Fehler momentan vorhanden
Fehler gilt als sporadisch
Program Diagnostyczny BMW  DIS 3.5
++++++++++
Program Diagnostyczny CDIF wersja PL
TEST1 CDIF BMW E46
1 Błąd :- Test układu paliwowego
UWAGA
Aby uniknąć dodatkowych kosztów i problemów. Problem głównie
wynika z myleniem pojęcia nieprawidłowego spalania a awarią
układu zapłonowego lub silnik, jeżeli twoje auto posiada dokładnie
te same wady jak wymienione powyżej to tu znajdziesz rozwiązanie
problemu w innym przypadku gdzie auto nie odpala prawidłowo
,dusi się, bez przyczyny gaśnie, wahania obrotomierza w takich
przypadkach skoncentruj się na przewodach zapłonowych,
świecach, układzie paliwowym!
Rozwiązanie problemu
Rozwiązanie naszego problemu wiąże się z przepływomierzem
powietrza i elektroniką związaną z nią &
Przed zakupem nowego przepływomierza musisz sprawdzić
okablowanie połączenia samego przepływomierza z komputerem
pod maska, sprawdzić multimetrem a najlepiej oscyloskopem
przebieg impulsów, oczywiście warto dla pewności sprawdzać
okablowanie sondy lambdy za i przed katalizatorem oraz dokonać
testu samych sond lambda by wykluczyć problem układu testowego
spalin.
Podczas zakupu proszę kupować tylko nowy i orginał BOSCH-a,
proszę się nie nabierać na używki i podróbki bo to pieniądze
wrzucone w błoto taki podzespół żyje bardzo krótko wynika to
materiałów jakich został ten podzespół wykonany/zamiennik oraz
od zużycia, akurat ten podzespół wymaga wydania nie małego
grosza bo 460-600zł za orginał aby osiągnąć cen i być zadowolony z
niskiego zużycia paliwa i komfortu jazdy!
W moim przypadek okazało się to przepływomierz ale nikt nie
potrafił mi pomóc i każdy chciał coś wymieniać ale to nie było to w
sumie straciłem 900zł na podzespoły które i tak było sprawne
problem istniał, więc sam wiozłem sprawy swoje ręce i znalazłem
rozwiązanie!
Pozdrawiam
CrisELDi


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
bmw E46 halas sprezarki
Bmw E46 bezpieczniki
Ukryte funkcje BMW e46 i e39
bmw E46 woda w kabinie
Ustawienie rozrządu BMW 3 E46 316ti (N42 B18)
BMW E46 sedan
Kontrola procesu spalania
Montaż PDC BMW e46
06 problemy kontroli
bmw E46 resetowanie panelu obslugowego klimatyzacji
Instrukcja do montażu zestawu wzmacniającego mocowanie wózka BMW e46
mb kontrola systemu naprawczego opon
Protokół kontroli problemowej wicinkowej stanu BHP

więcej podobnych podstron