Akademia piłkarska UEFA Grassroots_ ZBIÓR GIER ZADANIOWYCH
1
DATA: trening przykładowy TRENER: Stefan Majewski
MIEJSCE: Boisko trawiaste, sztuczne, hala
GODZ.:
CZAS ZAJĆ: 45
LICZBA ĆW.: 12
WIEK: 7 13 lat
PRZYBORY: piłki różne, słupki, oznaczniki, materace, małe bramki, płotki,
obręcze
TEMAT: GRY ZADANIOWE
CZAS
CZAS
CZŚĆ ĆW.,ZB, UWAGI !!!
TREŚĆ ZAJĆ
CZ.
L. pow.
I
1. Zbiórka, podanie zadań zajęć treningowych
2. ROZGRZEWKA: Układanie cyfr, liczb, figur itp. w formie
zabaw z elementami koordynacji, (czas reakcji,
,
spostrzegawczość, szybkość działania) .
II GRA 1: 4X4+4 PILKA NOŻNA - Gra brazylijska 3 -5
Liczba zawodników: 9+2; 12+2 ;15+2 ( 3x3+3; 4x4+4; 5x5+5),
z bramkarzami lub bez,
Boisko: w zależności od wieku
Zasady gry: Drużyna czerwonych atakuje, niebiescy bronią. Po
stracie piłki lub po strzelonej bramce, niebiescy atakują
przeciwną bramkę a zespół w szarych koszulkach broni. Po
odzyskaniu piłki, lub strzeleniu bramki przez czerwonych, zespół
szarych atakuje na przeciwną bramkę gdzie bronią czerwoni,
itd.
SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI I TRENERÓW PIAKI NOŻNEJ W RAMACH PROGRAMU UEFA GRASSROOTS SZKOLENIE DZIECI W
WIEKU 7-13 LAT CHAOPCY I DZIEWCZYNKI
Akademia piłkarska UEFA Grassroots_ ZBIÓR GIER ZADANIOWYCH
2
GRA 2: 4x4 z bramkarzem na otwartą bramkę 3 -5
Liczba zawodników: 12
Boisko: w zależności od wieku
Zasady gry: Na bramkę umieszczoną na środku boiska można
zdobywać gole z obu stron. Zespół, który po bramce dojdzie do
piłki prowadzi dalej grę. Nie można strzelić gola bezpośrednio z
podania przeciwnika
GRA 3 : 4x4 plus 1+1
3 -5
Liczba zawodników: 12
Boisko: w zależności od wieku
Zasady gry: Ruchomą bramkę tworzą po jednym zawodniku z
każdej drużyny trzymając w dłoniach na wysokości kolan
tyczkę. Bramka może być zdobyta z każdej strony. Wyznaczyć
czas trzymania tyczki, stały dla każdego zawodnika.
SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI I TRENERÓW PIAKI NOŻNEJ W RAMACH PROGRAMU UEFA GRASSROOTS SZKOLENIE DZIECI W
WIEKU 7-13 LAT CHAOPCY I DZIEWCZYNKI
Akademia piłkarska UEFA Grassroots_ ZBIÓR GIER ZADANIOWYCH
3
GRA 4: 2+4x2+4 z bramkarzami 3 -5
Liczba zawodników: 12
Boisko: w zależności od wieku
Zasady gry:2x2 w oznaczonym polu pozostała czwórka-2
zawodników za bramką przeciwnika i 2 pozostałych po jednym z
prawej i z lewej strony na połowie przeciwnika. Zawodnicy na
obwodzie nie wchodzą w pole gry tylko odgrywają zagrane piłki.
Zmiany dwójkowe wcześniej ustalone (ok.1min)
GRA 5: Przykładowe połączenie gier z innymi akcentami
III
treningu np.: koordynacja
SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI I TRENERÓW PIAKI NOŻNEJ W RAMACH PROGRAMU UEFA GRASSROOTS SZKOLENIE DZIECI W
WIEKU 7-13 LAT CHAOPCY I DZIEWCZYNKI
Akademia piłkarska UEFA Grassroots_ ZBIÓR GIER ZADANIOWYCH
4
SZKOLENIE DLA NAUCZYCIELI I TRENERÓW PIAKI NOŻNEJ W RAMACH PROGRAMU UEFA GRASSROOTS SZKOLENIE DZIECI W
WIEKU 7-13 LAT CHAOPCY I DZIEWCZYNKI
Wyszukiwarka
Podobne podstrony:
KONCCH 8P2(kon)Biochemia TZ wyklad 5 bialka kon lowanaliza finansowa wyklad KONwyprawa kon tiki aneksTO KONAiU rygory Kon met sem612 stacSprawozdanie KON o projekcie ustawy o broninotatek pl Maria Sierpi ska, zarz dzanie finansami, KON, ZKONkol kon sem2 IBM 09Koń Trojański (Turcja)Kon J ang 10 fina popr docwięcej podobnych podstron