SEA5E23A20300000000HBLT00


Usuwanie objawów usterek układu paliwowego i emisji (4D: K20A/K24A)FIC();Usuwanie objawów usterek układu paliwowego i emisjiGdy w samochodzie występuje jakikolwiek z tych objawów, sprawdzić kody usterek (DTC) za pomocą testera HDS. Jeśli nie jest sygnalizowany DTC, przeprowadzić procedurę diagnostyczną objawu, w podanej kolejności, aż do wykrycia przyczyny usterki.Objaw Procedura diagnostyczna Sprawdzić również Silnika nie można uruchomić (MIL działa prawidłowo, brak kodu DTC) 1.2.3.4. Sprawdzić akumulator.Sprawdzić rozrusznik.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Usunąć usterkę w obwodzie pompy paliwa. Niski stopień sprężaniaBrak iskry zapłonowejNieszczelność układu dolotu powietrzaZablokowany silnikZerwanie łańcucha rozrząduZanieczyszczone paliwo Nie można uruchomić silnika (lampka MIL zapala się i pozostaje zapalona lub w ogóle się nie zapala, brak kodów DTC) Usunąć usterkę w obwodzie MIL.  Nie można uruchomić silnika (świeci się lub miga kontrolka immobilizera) Usunąć usterki w systemie immobilizera.  Utrudnione uruchamianie silnika(MIL działa prawidłowo, brak kodów DTC) 1.2.3.4. Sprawdzić akumulator.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić obudowę przepustnicy.Wyczyścić obudowę przepustnicy. Niski stopień sprężaniaNieszczelność układu dolotu powietrzaZanieczyszczone paliwoSłaba iskra Obroty zimnego "szybkiego" biegu jałowego są zbyt niskie(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Sprawdzić obroty biegu jałowego.Wyczyścić obudowę przepustnicy.  Obroty zimnego "szybkiego" biegu jałowego są zbyt wysokie(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Sprawdzić obroty biegu jałowego.Sprawdzić/wyregulować linkę przepustnicy.Sprawdzić obudowę przepustnicy.  Wahania obrotów biegu jałowego(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Sprawdzić obroty biegu jałowego.Sprawdzić/wyregulować linkę przepustnicy.Sprawdzić obudowę przepustnicy. Nieszczelność układu ssącego Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego są poniżej wymaganych, bez obciążenia (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2. Usunąć usterki w obwodzie sygnału FR alternatora.Sprawdzić obudowę przepustnicy.  Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego są powyżej wymaganych, bez obciążenia (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2. Sprawdzić/wyregulować linkę przepustnicy.Usunąć usterki w obwodzie sygnału FR alternatora.  Objaw Procedura diagnostyczna Sprawdzić również Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego spadają podczas kręcenia kołem kierownicy (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Usunąć usterki w obwodzie sygnału czujnika PSP.*3Usunąć usterki w obwodzie sygnału czujnika EPS.*4Sprawdzić obudowę przepustnicy. Układ wspomagania kierownicy Wahania obrotów biegu jałowego(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4.5.6. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić wtryskiwacze.*1Usunąć usterki w obwodzie sygnału FR alternatora.Sprawdzić i przetestować zawór PCV.Sprawdzić obudowę przepustnicy. Zanieczyszczone paliwo Przerwy zapłonu lub nierówna praca (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4. Sprawdzić świece zapłonowe.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić wtryskiwacze.Usunąć usterkę w obwodzie pompy paliwa. Niski stopień sprężaniaLuz zaworowyZanieczyszczone paliwo Niepoprawny wynik testu emisji (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4.5. Sprawdzić trójdrożny katalizator spalin (TWC).Sprawdzić świece zapłonowe.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić wtryskiwacze.Sprawdzić system kontroli emisji spalin EVAP. Zanieczyszczone paliwoNiski stopień sprężaniaŚlizgający się/ zerwany pasek rozrządu Mała moc(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4.5.6. Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić filtr powietrza.Sprawdzić/wyregulować linkę przepustnicy.Sprawdzić obudowę przepustnicy.*2Sprawdzić trójfunkcyjny katalizator spalin.*1Sprawdzić wtryskiwacze.*1 Zanieczyszczone paliwoNiski stopień sprężaniaUstawienie wałka rozrząduPoziom oleju silnikowego Silnik gaśnie(lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) 1.2.3.4.5. Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM/PCM.Sprawdzić ciśnienie paliwa.Sprawdzić obroty biegu jałowego.Usunąć usterki w obwodzie sygnału czujnika położenia pedału hamulca.Sprawdzić świece zapłonowe.*1 Nieszczelność układu dolotu powietrzaUszkodzona wiązka przewodów i połączenia czujnika *1: Z wyjątkiem wersji KQ *2: Silnik K20A6 *3: Wersja bez EPS *4: Wersja z EPS 

Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SEA5E23G10110112013FELT00
SEA5E24A20321024711KBPT00
SEA5E24A20321062961KBPT00
SEA5E2EA20300024601KBLT00
SEA5E20B44100017251KBLT00
SEA5E2EE34150719612KBLT00
SEA5E20H46200053401KBPT00
SEA5E24A46500056901KBPT00
SEA5E2EE34150354381MAPT00
SEA5E24J18500024101KBPT00
SEA5E2EK721000U0323FALT00
SEA5E24K711000Y1230FALT00
SEA5E24K71100087190FALT00
SEA5E2EK72100090047FALT00
SEA5E2EK721000916A3FAPT00
SEA5E24D52100063635KDLT00

więcej podobnych podstron