Podstawowe zasady i warunki ich praktykowania w organizacji

1. Cel - Ciągłe doskonalenie
2. Zasady
Orientacja na klienta, Doskonalenie procesów, Uczestnictwo wszystkich.
3. Elementy
Przywódcze kierownictwo:
- wspomagają struktura organizacyjna,
- edukacje i rozwój pracowników
System otwartej komunikacji:
- system zapewnienia jakości,
- system wynagrodzeń)
System pomiaru jakości i oceny osiągnięć
4. Fundamenty
misje, wizje, wartości projakościowe, wzorce zachowań, cele strategiczne, polityka jakości
Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
podstawowe metody negocjacji i warunki ich stosowania
Podstawowe zasady leczenia ostrego i przewlekłego bólu w praktyce lekarza rodzinnego
Odpromienniki i ich praktyczne zastosowanie
vat podstawowe zasady i ujecie w
bobomigi podstawowe zasady
Podstawowe zasady grillowania
podstawowe zasady podawania leków drogą wstrzyknięć
(Podstawowe zasady projektowania i montażu instalacji nawadniających)id86
Adamczewski Zintegrowane systemy informatyczne w praktyce  Organizacja prac wdrożeniowych ZSI
The Fundamentals Podstawowe zasady
Podstawowe zasady tworzenia projektu dla STM32F4 w środowisku uVision 4 czesc I
warunki zal praktycznego
1 Podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocyid?79
Podstawowe zasady bezpieczeństwa i higieny pracy podczas dziań ratowniczo gaśniczych [1]
Podstawowe hasła epoki i ich odbicie w literaturze

więcej podobnych podstron