GA P1P2P4P5 142 model


EGZAMIN GIMNAZJALNY
W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
JZYK ANGIELSKI
POZIOM PODSTAWOWY
ROZWIZANIA ZADAC
I SCHEMAT PUNKTOWANIA
KWIECIEC 2014
Rozumienie ze słuchu
Poprawna
Wymagania
Zadanie Wymagania szczegółowe odpowiedz
ogólne
(1 pkt)
1.1. C
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
1.2. B
informacje.
1.3. B
II. Rozumienie
1.4. 2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi. C
wypowiedzi.
1.5. 2.4) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu. A
Uczeń rozumie
2.1. C
bardzo proste
i krótkie wypowiedzi
2.2. D
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
ustne artykułowane
informacje.
2.3. E
wyraznie i powoli,
w standardowej
2.4. B
odmianie języka [& ].
3.1. P
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
3.2. F
3.3. 2.2) Uczeń określa główną myśl tekstu. P
Znajomość funkcji językowych
Poprawna
Wymagania
Zadanie Wymagania szczegółowe odpowiedz
ogólne
(1 pkt)
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
4.1. C
informacje i wyjaśnienia.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
4.2. E
informacje i wyjaśnienia.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
IV. Reagowanie 4.3. A
informacje i wyjaśnienia.
na wypowiedzi.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
4.4. D
informacje i wyjaśnienia.
Uczeń uczestniczy
w prostej rozmowie 6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
5.1. B
i w typowych
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
sytuacjach reaguje
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
w sposób zrozumiały,
5.2. A
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
adekwatnie
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
do sytuacji
5.3. C
komunikacyjnej,
informacje i wyjaśnienia.
ustnie lub pisemnie
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
[& ]. 6.1. C
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
6.2. 6.2) Uczeń stosuje formy grzecznościowe. B
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
6.3. C
informacje i wyjaśnienia.
Strona 2 z 3
Rozumienie tekstów pisanych
Poprawna
Wymagania
Zadanie Wymagania szczegółowe odpowiedz
ogólne
(1 pkt)
7.1. 3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi. B
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
7.2. C
informacje.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
7.3. E
informacje.
7.4. 3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi. A
8.1. 3.1) Uczeń określa główną myśl tekstu. B
II. Rozumienie
wypowiedzi.
8.2. 3.3) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu. C
Uczeń rozumie [& ]
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
krótkie i proste
8.3. C
informacje.
wypowiedzi pisemne
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
[& ].
8.4. C
informacje.
9.1. A
9.2. C
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
9.3. A
9.4. B
Znajomość środków językowych
Poprawna
Wymagania
Zadanie Wymagania szczegółowe odpowiedz
ogólne
(1 pkt)
I. Znajomość
10.1. B
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
środków
10.2. zasobem środków językowych (leksykalnych, D
językowych.
gramatycznych, ortograficznych) [& ].
10.3. C
Uczeń posługuje się
bardzo podstawowym
11.1. B
zasobem środków
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
językowych
11.2. zasobem środków językowych (leksykalnych, A
(leksykalnych,
gramatycznych, gramatycznych, ortograficznych) [& ].
11.3. C
ortograficznych) [& ].
Strona 3 z 3


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
GA P1 132 model
GA P1 142
Rzutparteru Model (1)
138 142 linuks dla poczatkujacych
model ekonometryczny zatrudnienie (13 stron)
,Modelowanie i symulacja systemów, Model dynamiczny
Jęazykoznawsto ogólne model sens tekst
son rise?v model 3 PL poziomo
droga Model (4)
2008 marzec OKE Poznań model odp pr
Model oswietlenia
Dorst GA the Framework 4 Geom Computing (2002) [sharethefiles com]

więcej podobnych podstron