TI 13 01 11 07 T B M pl(1)


13
Technical
TI 13-01 11 07 T/B/M
information
pl
Nowy krótszy sworzeń wspornika pompy hydraulicznej
Pojazdy objęte akcją
TI dotyczy silników DC11 i DSC/DC/DT12
do samochodów ciężarowych i autobusów
oraz silników przemysłowych i okrętowych.
Podstawa
Zdarzało się, że pięć śrub kołnierzowych,
które są mocują pompę hydrauliczną na
obudowie koła zamachowego, tarło o koło
zębate. Działo się tak dlatego, że śruba
kołnierzowa, która znajduje się w otworze
przechodzącym przez obudowę koła za-
machowego była za długa. Konsekwencją
był hałas z wspornika pompy hydraulicznej.
RozwiÄ…zanie produkcyjne
Tymczasowe rozwiÄ…zanie produkcyjne pole-
Czynność zaradcza została wdrożona do pro-
ga na zastąpieniu śruby kołnierzowej, która
dukcji od następujących numerów podwozi:
znajduje siÄ™ w otworze przechodzÄ…cym pr-
zez obudowę koła zamachowego, śrubą
Samochód ciężarowy
krótszą.
Scania Södertälje 1 275 290
Scania Zwolle4 460 707
Scania Angers 9 065 358
Scania Ameryka 3 530 660
Aacińska
Autobus
Scania Katrineholm 1 841 016
Scania Ameryka 3 530 660
Aacińska
Scania CV AB 2001-11
1 (2)
RozwiÄ…zanie serwisowe
W przypadku problemu z hałasem z pompy
hydraulicznej lub nadmiernym zużyciem
boku koła zębatego, należy wymienić długą
śrubę kołnierzową, która znajduje się w ot-
worze przechodzącym przez obudowę koła
zamachowego, na śrubę kołnierzową
812 518. Zobacz rysunek.
Uwaga! Śruba musi mieć uszczelniony
gwint.
Części
Część
Opis Część wycofana Ilość
wprowadzona
Śruba kołnierzowa M8 x 30 1 462 318 - 1
Śruba kołnierzowa M8 x 25 - 812 518 1

2 (2) Scania CV AB TI 13-01 11 07 T/B/M pl
124 344


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
TI 01 11 07 T GT B M pl(1)
TI 01 11 14 T M pl
TI 01 11 20 T pl
TI 01 06 07 T pl
TI 01 11 09 T B pl(1)
TI 01 11 22 T pl(1)
TI 01 11 09 B pl(2)
TI 01 05 07 T pl(2)
TI 01 11 06 T pl(2)
TI 01 11 21 T B pl
TI 01 11 19 T pl(1)
TI 01 11 15 B pl(1)
TI 01 11 15 B pl(1)
TI 01 11 20 T pl(2)

więcej podobnych podstron