Usuwanie usterek wg DTC: 51, 52 (4D: N22A)FIC();Usuwanie usterek wg DTC: 51, 52DTC 51: Zablokowany silnik elektryczny 1.Sprawdzić bezpiecznik nr 17 (30 A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika.Czy bezpiecznik jest sprawny?TAK - Włożyć z powrotem bezpiecznik i przejść do 2.NIE - Wymienić bezpiecznik i sprawdzić ponownie.n2.Rozłączyć złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA.3.Zmierzyć napięcie między stykiem nr 1 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia. FIL(1,gESM.iDT[0],gESM.iDT[0].Width);Czy jest napięcie akumulatora?TAK - Przejść do 4.NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między bezpiecznikiem nr 17 (30 A) i modulatorem-modułem sterującym VSA.n4.Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 47 złączki 47-stykowej modułu sterującego VSA a masą nadwozia. FIL(2,gESM.iDT[1],gESM.iDT[1].Width);Czy obwód jest zamknięty?TAK - Przejść do 5.NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między modulatorem-modułem sterującym VSA a masą (G202).n5.Połączyć ponownie złączkę 47-stykową modułu sterującego VSA.6.Za pomocą HDS skasować kody DTC.7.Odłączyć HDS od 16-stykowego złącza DLC.8.Wyłączyć zapłon i ponownie go włączyć (II).9.Przeprowadzić jazdę próbną z prędkością 15 km/h lub większą.Czy zapala się kontrolka ABS i wskazywany jest kod DTC 51 lub DTC 52?TAK - Wymienić modulator-moduł sterujący VSA.nNIE - System obecnie jest sprawny.n