DANE TECHNICZNE SILNIK


C5 - B1BB7FP0 - Dane techniczne : Silnik Page 1 of 4
DANE TECHNICZNE : SILNIK
WTRYSK EW10D
1. Identyfikacja
Rysunek : B1BP1WMD
" a" Typ.
"b" Oznaczenie zespołu .
"c" numer fabryczny (produkcyjny).
2. Dane techniczne
Silnik z wtryskiem benzyny
Oznaczenie silnika EW10DL4
Kod typu RLZ
Pojemność skokowa (cm3) 1998
Średnica x skok 85 x 88
Stopień sprężania 11,4/1
Moc maksymalna(CEE) 103 kw przy 5500 obr/min
Moc maksymalna (KM DIN) 143 KM DIN
Moment maksymalny (C.E.E.) 19,2 daNm przy 4250 obr/min
Moment maksymalny (DIN) 20 kGm
Norma dotycząca usuwania zanieczyszczeń L4
Paliwo Bezołowiowa super, LO 95 i 98
Katalizator Tak
System wtrysku Wtrysk bezpośredni wielopunktowy pod wysokim ciśnieniem
producent SIEMENS
Typ SIRIUS 81
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B1BB7FP0&refaff=B1BB7FP0 2012-05-16
C5 - B1BB7FP0 - Dane techniczne : Silnik Page 2 of 4
3. Głowica
3.1. Uszczelka głowicy
Uszczelka głowicy metalowa wielowarstwowa.
Rysunek : B1DP183D
" d" Strefa oznakowania.
"e" Strefa oznakowania.
Wymiar nominalny Wymiar naprawczy
Strefa oznakowania : "d" 1-4 2-4-5 2-4-5
Strefa oznakowania : "e" - R1 R2
Grubość uszczelki 0,8 mm 1,1 mm 1,4 mm
producent : MEILLOR
3.2. Śruby mocujące głowicę
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B1BB7FP0&refaff=B1BB7FP0 2012-05-16
C5 - B1BB7FP0 - Dane techniczne : Silnik Page 3 of 4
Rysunek : B1DP16FC
A : Grubość podkładki okrągłej = 4 ą 0,2 mm .
X : Długość nowych śrub od płaszczyzny przylegania łba = 144,5 ą 0,5 mm.
PILNE : Nie używać ponownie śrub głowicy których długość jest większa niż 147 mm mm.
3.3. Dokręcanie śrub mocujących głowicę
Rysunek : B1DP05BC
PILNE : Wykonać następujące czynności : Kolejno każdą śrubę w kolejności od 1 do 10. Poluzowanie :
Postępować w kolejności odwrotnej (od 10 do 1).
Metoda dokręcania :
l Dokręcić wstępnie momentem 1,5 ą 0,1 daNm (kolejność od 1 do 10)
l Dokręcić momentem 5 ą 0,1 daNm (kolejność od 1 do 10)
l Poluzować o 360 ą 2 (kolejność od 10 do 1)
l Dokręcić momentem 2 ą 0,25 daNm (kolejność od 1 do 10)
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B1BB7FP0&refaff=B1BB7FP0 2012-05-16
C5 - B1BB7FP0 - Dane techniczne : Silnik Page 4 of 4
l Dokręcanie kątowe o kąt 285 ą 5 (kolejność od 1 do 10)
UWAGA : Dokręcanie głowicy silnika po naprawie jest zabronione.
4. Rozrząd
4.1. Wałek rozrządu
Oznaczenie wybite na końcu wałka rozrządu (strona rozrządu).
Rysunek : B1EP15ZD
(1) Wałek rozrządu dolotowy.
(2) Wałek rozrządu zaworów wylotowych.
"f" Przewód czujnika położenia wałka rozrządu.
- Wałek rozrządu dolotowy Wałek rozrządu zaworów wylotowych
Oznaczenie w miejscu "g" 9635495899 963549579A
Oznaczenie charakterystyki podnoszenia C1360 C1359
4.2. Luzy zaworowe w zimnym silniku
Popychacze z hydraulicznym wyrównywaniem luzu i z dzwigienkami jednostronnymi.
http://127.0.0.1:6091/affiche.do?ref=B1BB7FP0&refaff=B1BB7FP0 2012-05-16


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DANE TECHNICZNE SILNIK ew7j4
dane techniczne silników 1 fazowych
DANE TECHNICZNE SILNIK DW12
DANE TECHNICZNE ZAWIESZENIE ZESPOŁU NAPĘDOWEGO (SILNIK EW10D)
407 B1FB1DK1 Dane techniczne Momenty dokrecania Smarowanie (Silnik ) Nieznany
DANE TECHNICZNE ZAWIESZENIE ZESPOŁU NAPĘDOWEGO (SILNIKI EW10J4 I
DANE TECHNICZNE ZAWIESZENIE ZESPOŁU NAPĘDOWEGO (SILNIK ES9J4S
DANE TECHNICZNE SPRZĘGŁO
Kotly TORUS ogolne dane techniczne
DANE TECHNICZNE UKŁAD KIEROWNICZY
dane techniczne czynnikow chlodniczych
dane techniczne62
Dane techniczne MOS 300 125, 300 150
407 B1BBUNP0 Dane techniczne Uszczelka glowicy
407 B3DB0GK1 Identyfikacja Dane techniczne Momenty dokrecania Tylne zawieszenie Nieznany
DANE TECHNICZNE UKŁAD WTRYSKU BEZPOŚREDNIEGO HDI (BOSCH)
ROMET Komar 2330 z 1970 rok DANE TECHNICZNE

więcej podobnych podstron