WSM 13 01 04 pl(2)


13:01-04
Wydanie 2 pl
Kierowana oÅ› wleczona za osiÄ…
napędową ARA 900
Opis czynności
© Scania CV AB 2001, Sweden
1 587 769
103 751
Spis treści
Spis treści
Informacje ogólne .................................................................................. 3
Specyfikacje ............................................................ 6
Narzędzia specjalne ............................................... 7
Ciśnienie oleju Spuszczanie ciśnienia ............................................. 8
Sprawdzenie............................................................ 9
Siłownik główny Wymiana................................................................ 10
Siłownik centrujący Wymiana................................................................ 12
Sprawdzenie przecieku wewnętrznego.............. 14
Akumulator ciśnienia Wymiana................................................................ 15
Sprawdzenie.......................................................... 16
Czujnik ciśnienia T18 Sprawdzenie.......................................................... 17
Wymiana................................................................ 18
Napełnianie i odpowietrzanie ................................................................................ 19
Wykrywanie usterek ................................................................................ 23
© Scania CV AB 2001, Sweden
2 13:01-04
Informacje ogólne
Opis czynności
Informacje ogólne
Więcej informacji na temat sprawdzania i
regulacji kątów kół, położenie do jazdy na
wprost, znajdziesz w grupie 13.
Dla potrzeb prac przy tym układzie
wprowadzono nowe narzędzie specjalne do
napełniania 99 355. Z jego pomocą możliwe
jest opróżnienie, napełnienie,
odpowietrzenie i wytworzenia ciśnienia w
układzie.
Wszystkie przewody muszą być wypełnione
olejem przed pierwszym użyciem narzędzia.
W tym celu podłączamy po jednym
przewodzie jednym końcem po stronie
tłocznej, a drugim po przelewowej i
uruchamiamy pompÄ™. Jest to konieczne,
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
gdyż w przeciwnym wypadku do układu
przedostanie się zbyt duża ilość powietrza.
Patrz grupa 13, Narzędzie do napełniania
99 355.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 3
103 747
Informacje ogólne
Pojazd jest wyposażony w złącza
hydrauliczne w lewym przednim błotniku
pod kabinÄ… i na ramie przy lewym tylnym
kole. Oznaczenia na złączach pokazane są w
poniższej tabeli.
Poprzednie Nowe oznaczenia
oznaczenia
L1 W
L3/L4 Y/Z
L2 X
Złącze przy tylnym kole musi być zawsze
używane przy wykonywaniu napraw i
czynności serwisowych. Pozwoli to na
uzyskanie możliwie najlepszej cyrkulacji
oleju w układzie. Przednie złącza
wykorzystywane sÄ… w fabryce do
wytwarzania próżni w układzie.
Zachowanie czystości podczas prac przy
układzie kierowniczym jest sprawą
najwyższej wagi. Bardzo często uszkodzenia
elementów układu kierowniczego i uszczelek
spowodowane są zanieczyszczeniem układu
hydraulicznego.
Przede wszystkim należy pamiętać by:
" Oczyścić złącza przewodów i usunąć
wszelkie odpryski farby przed ich
rozłączeniem.
" Natychmiast zaślepić otwory.
© Scania CV AB 2001, Sweden
4 13:01-04
Informacje ogólne
.
OSTRZEZENIE!
!
Przed rozpoczęciem prac nad układem
hydraulicznym, ciśnienie MUSI być
spuszczone w sposób kontrolowany. W
układzie panuje nadciśnienie 14 bar, co
oznacza, że olej wytryśnie ze złączy, jeśli
zostaną one rozłączone bez
uprzedniego upuszczenia ciśnienia.
Oznacza to ryzyko obrażeń oczu, itp.
Akumulator ciśnienia wypełniony jest
azotem o nadciśnieniu 8,5 bara. Oznacza
to, że nadciśnienie występuje w
akumulatorze, nawet jeśli w układzie nie
ma oleju. Z tego względu zabrania się
otwierania korka po stronie gazowej
akumulatora ciśnienia. Korek może
zostać wypchnięty z dużą prędkością
przez ciśnienie gazu.
Olej hydrauliczny jest żrący. Należy
zawsze unikać kontaktu ze skórą.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 5
Informacje ogólne
Specyfikacje
Moment dokręcania
Przeguby kulowe z:
gwintem M24 250 Nm + do najbliższego
otworu
gwintem M20210 Nm + do najbliższego
otworu
Szybkozłączem TEMA 15 - 18 Nm
Klamrami przegubów kulowych 50 +/- 5 Nm (gwinty
naoliwione)
Złącza kompletne (złącza - nakrętki):
Jasne, smarowane wazelinÄ… 50 +/- 7 Nm
Czarne, smarowane wazelinÄ… 70 +/- 7 Nm
Opaska akumulatora ciśnienia 14 +/- 2 Nm
Różne
Ciśnienie oleju podczas napełniania 14 bar
Ciśnienie oleju, normalne. 12 - 14 bar
Objętość oleju około 5 litrów
Czujnik ciśnienia (zamknięty) < 7,5 bar
Klasa oleju ATF typ A sufiks A
ATF Dexron II
© Scania CV AB 2001, Sweden
6 13:01-04
Informacje ogólne
Narzędzia specjalne
Numer Opis Rysunek Tablica
narzędzi
99 355 Narzędzie do napełniania -
99 372 Narzędzie do rozłączania 99 372 -
przegubów kulowych
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 7
104 690
112 151
Ciśnienie oleju
Ciśnienie oleju
Spuszczanie ciśnienia
1 Zamknij zawór powrotny 4. Odkręć
zawór ograniczający ciśnienie 3
Wskazówka: Upewnij się, że w zbiorniku jest
wystarczająca ilość miejsca na powracający
olej.
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
1 Złącze ciśnieniowe P
2 ZÅ‚Ä…cze powrotne T
3 Zawór ograniczający ciśnienie
4 Zawór powrotny
2 Podłącz przewód powrotny 1 między
złączem powrotnym T narzędzia
specjalnego, a złączem oznaczonym Y/Z
na akumulatorze ciśnienia w pojezdzie.
3 Otwórz zawór powrotny na narzędziu
specjalnym. Olej powróci teraz do
Poprzednie oznaczenia Nowe oznaczenia
zbiornika narzędzia specjalnego.
L3/L4 Y/Z
© Scania CV AB 2001, Sweden
8 13:01-04
Ciśnienie oleju
Sprawdzenie
1 Wkręć zawór ograniczający ciśnienie 3
całkowicie do narzędzia specjalnego.
2 Podłącz przewód ciśnieniowy między
Y/Z a P.
3 Odczytaj ciśnienie z manometru.
4 Uruchom pompę i zwiększ ciśnienie do
14 bar. Odczytaj ciśnienie przy
wyłączonej pompie.
5 Odłącz narzędzie specjalne.
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
1 Złącze ciśnieniowe P
2 ZÅ‚Ä…cze powrotne T
3 Zawór ograniczający ciśnienie
4 Zawór powrotny
Poprzednie Nowe oznaczenia
oznaczenia
L3/L4 Y/Z
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 9
Siłownik główny
Siłownik główny
Wymiana
1 Zaparkuj pojazd z przekładnią
kierowniczą w położeniu do jazdy na
wprost.
2 Spuść ciśnienie z układu, patrz
Spuszczanie ciśnienia oleju.
3 Usuń przewód upustowy.
4 Zanotuj sposób połączenia przewodów
do siłownika i odłącz złącza. Odłącz i
zaślep przewody.
Złącza A i E to złącza układu
hydraulicznego przekładni kierowniczej
Przewód sztywny Złącza w pojazdach z Złącza w pojazdach z kierownicą z
kierownicÄ… z lewej strony prawej strony
L1 D B
L2 B D
L3 C C
5 Wymontuj tylny przegub kulowy przy
pomocy ściągacza do przegubów
kulowych 99 372. Odkręć tłok od
przedniego przegubu kulowego i
wymontuj siłownik.
6 Wymontuj przedni przegub kulowy z
drążka kierowniczego przy pomocy
ściągacza 99 372.
© Scania CV AB 2001, Sweden
10 13:01-04
Siłownik główny
7 Zamotnuj nowy przedni przegub kulowy.
99
8 Zamontuj siłownik, przykręć tłok do
przedniego przegubu kulowego i
zamontuj tylny przegub kulowy.
9 Ustaw przednie koła w położeniu do
jazdy na wprost. Jeśli pojazd ma dwie
przednie osie, obie muszą znajdować się
w położeniu do jazdy na wprost.
Przykręć tłok do przegubu kulowego aż
do osiągnięcia wymiaru 99 mm, tak jak
pokazano na rysunku. Dokręć opaskę.
10 Podłącz przewody A i E układu
hydraulicznego przekładni kierowniczej.
11 Odpowietrz przekładnię kierowniczą
poprzez napełnienie olejem,
uruchomienie silnika i obrócenie koła
kierownicy od prawego do lewego
położenia skrajnego 10 razy. Komory A i
E siłownika głównego powinny być teraz
wypełnione olejem z układu
hydraulicznego przekładni kierowniczej.
1 Pomiary położenia środkowego
siłownika głównego.
12 Podłącz złącza i przewody do B, C i D.
2 Maksymalnie 31,5 mm
13 Odpowietrz układ i doprowadz ciśnienie.
3 Maksymalnie 14 mm
Patrz Napełnianie i odpowietrzanie,
punkty 6 do 14.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 11
103 951
Siłownik centrujący
Siłownik centrujący
Wymiana
1 Zaparkuj pojazd z przekładnią
kierowniczą w położeniu do jazdy na
wprost.
2 Spuść ciśnienie z układu, patrz
Spuszczanie ciśnienia oleju.
3 Wymontuj przewód upustowy.
4 Zanotuj sposób połączenia przewodów
do siłownika i sposób zamontowania
siłownika w stosunku do wspornika
kierowanej osi wleczonej, itd. (obrót).
5 Odłącz przewody od siłownika.
6 Wymontuj przeguby kulowe od
siłownika przy pomocy ściągacza 99 372
i wymontuj siłownik.
7 Zamontuj nowy siłownik i podłącz
przewody.
1 Maksymalnie 31,5 mm
2 Maksymalnie 19 mm
Przewód sztywny Złącza
L1 W
L2 X
L3/L4 Y/Z
© Scania CV AB 2001, Sweden
12 13:01-04
Siłownik centrujący
8 Obróć siłownik do przodu, dokręć
przeguby kulowe i zablokuj zawleczkÄ….
Odległość między tylną kierowaną osią
wleczoną a złączem Y musi wynosić
35-40 mm.
WAŻNE! Ważne jest, by siłownik obracał się
prawidłowo. W przeciwnym wypadku
siłownik może zahaczać o podnośnik osi
wleczonej, w momencie podnoszenia tylnej
kierowanej osi wleczonej.
9 Odpowietrz i doprowadz ciśnienie do
układu, patrz Napełnianie i
odpowietrzanie, punkty 1 - 14.
WAŻNE! Upewnij się przy napełnianiu, że
żadne części nie stykają się przy pełnym
skręcie koła kierownicy w obu kierunkach.
Należy to sprawdzić zarówno dla tylnej
kierowanej osi wleczonej opuszczonej, jak i
podniesionej. Ważne jest, by zawieszenie
znajdowało się na odpowiednim dla jazdy
poziomie.
10 Wyreguluj obrót siłownika, jeśli to
potrzebne.
11 Ustaw koła w położeniu do jazdy na
wprost, dokręć tłok do przegubu
kulowego w celu regulacji. Dokręć
opaskę. Położenie środkowe siłownika
Sprawdz wymiary dla położenia środkowego
centrującego można sprawdzić
siłownika centrującego
dokonujÄ…c sprawdzenia wymiaru 186
mm, jak pokazano na rysunku. Patrz
także Grupa główna 13, ARA 900
Regulacja kątów kół.
Wskazówka: Aby siłownik centrujący był w
położeniu środkowym, w układzie musi
występować ciśnienie. Jeśli oś nie jest
umieszczona na obrotnicach lub jest
podniesiona, konieczne może okazać się
popchnięcie pojazdu nieco do przodu, tak by
oś przesunęła się do położenia na wprost.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 13
Siłownik centrujący
Sprawdzenie przecieku wewnętrznego
1 Zaparkuj pojazd z przekładnią
kierowniczą w położeniu do jazdy na
wprost.
2 Wyciągnij korek w środku denka
siłownika centrującego.
Wskazówka: Nie powinno być przecieku
oleju. Jeśli olej przecieka, oznacza to, że
nastąpił przeciek wewnętrzny i konieczna
jest wymiana kompletnego siłownika
centrujÄ…cego.
© Scania CV AB 2001, Sweden
14 13:01-04
Akumulator ciśnienia
Akumulator ciśnienia
Wymiana
1 Spuść ciśnienie oleju w układzie. Patrz
Spuszczanie ciśnienia oleju
2 Wymontuj przewód upustowy.
3 Odłącz przewód oleju i wymontuj
akumulator ciśnienia.
.
OSTRZEZENIE!
!
Akumulator ciśnienia wypełniony jest
azotem o ciśnieniu 8,5 bara. Oznacza to,
że ciśnienie występuje w akumulatorze,
nawet jeśli w układzie nie ma oleju.
Dlatego absolutnie zabrania siÄ™
wyjmowania korka po stronie gazowej
akumulatora ciśnienia. Korek może
zostać wypchnięty z dużą prędkością
przez ciśnienie gazu.
4 Zamontuj nowy akumulator ciśnienia i
podłącz przewód oleju.
5 Odpowietrz układ i doprowadz ciśnienie.
Patrz napełnianie i odpowietrzanie,
punkty 6-7 i punkty 10-14.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 15
Akumulator ciśnienia
Sprawdzenie
1 Spuść ciśnienie z układu, patrz
Spuszczanie ciśnienia oleju.
2 Podłącz przewód ciśnieniowy do złącza
Y/Z i do złącza oznaczonego P na
narzędziu specjalnym 99 355.
3 Wkręć całkowicie regulowany zawór
ograniczający ciśnienie 3.
4 Uruchom pompę narzędzia specjalnego i
upewnij się, że pokonane zostało
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
ciśnienie wstępne w akumulatorze
1 Złącze ciśnieniowe P
ciśnienia. Ciśnienie powinno wzrosnąć
gwałtownie do 7,5 bara, po czym 2 Złącze powrotne T
wzrastać powoli .
3 Zawór ograniczający ciśnienie
4 Zawór powrotny
Poprzednie Nowe oznaczenia
oznaczenia
L3/L4 Y/Z
© Scania CV AB 2001, Sweden
16 13:01-04
Czujnik ciśnienia T18
Czujnik ciśnienia T18
Sprawdzenie
1 Wkręć całkowicie zawór ograniczający
ciśnienie.
2 Podłącz przewód ciśnieniowy do złącza w
pojezdzie oznaczonego Y/Z i do złącza
oznaczonego P na narzędziu specjalnym
99 355. Ciśnienie powinno mieć wartość
ok. 14 bar.
Poprzednie Nowe oznaczenia
oznaczenia
L3/L4 Y/Z
3 Uruchom silnik. Upewnij się, że zgasła
kontrolka.
WAŻNE! Nie obracaj kołem kierownicy.
Impulsy ciśnienia powstające w układzie
mogą spowodować uszkodzenie narzędzia.
4 Obniż ciśnienie, ostrożnie obracając
zawór ograniczający ciśnienie na
narzędziu 99 355.
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
1 Złącze ciśnieniowe P
2 Zawór ograniczający ciśnienie
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 17
Czujnik ciśnienia T18
5 Kontrolka na tablicy rozdzielczej
powinna zaświecić się, gdy ciśnienie
spadnie poniżej 7,5 bar.
6 Doprowadz ciśnienie do układu, patrz
Napełnianie i odpowietrzanie, punkty
6 - 7 i 12 - 14.
Wymiana
1 Spuść ciśnienie z układu, patrz
Spuszczanie ciśnienia oleju.
2 Oczyść okolice czujnika ciśnienia.
3 Wymień czujnik ciśnienia.
4 Odpowietrz układ i doprowadz ciśnienie.
Patrz Napełnianie i odpowietrzanie,
punkty 6 -14.
Czujnik ciśnienia T18
© Scania CV AB 2001, Sweden
18 13:01-04
Napełnianie i odpowietrzanie
Napełnianie i odpowietrzanie
1 PodnieÅ› tylnÄ… kierowanÄ… oÅ› wleczonÄ…
tak, by koła można było obracać.
2 Podłącz krótki przewód między
punktami W i X.
3 Powoli obracaj tylnÄ… kierowanÄ… oÅ›
wleczoną ręcznie w prawo tak daleko,
jak to możliwe. Użyj drążka pompy lub
innego typu dzwigni .
4 Powoli obracaj tylnÄ… kierowanÄ… oÅ›
wleczoną w drugą stronę, a następnie tak
daleko, jak to możliwe w lewo.
Luzne tłoki centrujące ustawione są
teraz na każdym końcu siłownika i
komora W ma najmniejszą objętość.
5 Wymontuj przewód między W i X.
Poprzednie oznaczenia Nowe oznaczenia
L1 W
L2 X
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 19
Napełnianie i odpowietrzanie
6 Otwórz zawór powrotny.
7 Wkręć całkowicie zawór ograniczający
ciśnienie.
Narzędzie specjalne do napełniania 99 355
1 Złącze ciśnieniowe P
2 ZÅ‚Ä…cze powrotne T
3 Zawór ograniczający ciśnienie
4 Zawór powrotny
8 Podłącz przewód ciśnieniowy do złącza w
pojezdzie oznaczonego Y/Z i do złącza
oznaczonego P na narzędziu specjalnym
99 355. Podłącz przewód powrotny do X
w pojezdzie i do T na narzędziu
specjalnym. Uruchom pompÄ™ i powoli
obracaj kierowanÄ… oÅ› wleczonÄ… w prawo
na tyle, na ile to możliwe .
Poprzednie Nowe oznaczenia
oznaczenia
L1 W
L3/L4 Y/Z
L2 X
© Scania CV AB 2001, Sweden
20 13:01-04
Napełnianie i odpowietrzanie
9 Zatrzymaj pompę i przełącz przewód
powrotny ze złącza X do złącza W.
Przewody ciśnieniowe muszą być teraz
podłączone do X i Y/Z. Uruchom pompę
i powoli obracaj kierowanÄ… oÅ› wleczonÄ…
w lewo na tyle, na ile to możliwe.
Powtórz kroki 8 i 9 jeden raz.
10 Podłącz przewód ciśnieniowy od złącza P
do W i przewód powrotny od T do X.
Przy pomocy narzędzia specjalnego
pompuj tak długo, aż w przewodzie
powrotnym ukaże się tylko olej.
Sprawdz, czy olej krąży. Ciśnienie
pokazane na manometrze powinno być
teraz niższe, niż wartość ustawiona na
zaworze ograniczającym ciśnienie. Ta
procedura obejmuje odpowietrzenie i
napełnienie przewodów L1 i L2, jak
również siłownika głównego.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 21
Napełnianie i odpowietrzanie
11 Podłącz przewód ciśnieniowy do złącza
Y/Z i powrotny do X. Przy pomocy
narzędzia specjalnego pompuj tak długo,
aż w przewodzie powrotnym ukaże się
tylko olej. Sprawdz, czy olej krąży.
Ciśnienie pokazane na manometrze
powinno być teraz niższe, niż wartość
ustawiona na zaworze ograniczajÄ…cym
ciśnienie. Procedura ta obejmuje
odpowietrzenie i napełnienie przewodu
L3 przez jedną z komór siłownika
głównego.
12 Odłącz przewód powrotny. Przewody
ciśnieniowe muszą być teraz podłączone
do złącza Y/Z. Podnieś ciśnienie w
układzie do 14 bar. Odczytaj ciśnienie
przy wyłączonej pompie.
13 Odłącz narzędzie specjalne od pojazdu.
14 Wykręć całkowicie zawór ograniczający
ciśnienie.
© Scania CV AB 2001, Sweden
22 13:01-04
Wykrywanie usterek
Wykrywanie usterek
Zawsze sprawdzaj, czy lampka ostrzegawcza się świeci, przed rozpoczęciem diagnostyki.
A2
A. Lampka ostrzegawcza
nie zgaśnie po
Usterka
uruchomieniu silnika
Zbyt niskie ciśnienie oleju w układzie
Lampka ostrzegawcza zapala siÄ™, gdy
spowodowane zewnętrznym przeciekiem
ciśnienie w układzie spada poniżej 7,5 bar.
oleju.
Następujące usterki mogą spowodować, że
lampka ostrzegawcza nie zgaśnie.
Sprawdzenie
Sprawdzenie pod kątem przecieków oleju.
A1
Doprowadz ciśnienie do układu, jeśli to
konieczne.
Usterka
Czynności zaradcze
Jeśli lampka ładowania i lampka
ostrzegawcza ciśnienia oleju w układzie
Uszczelnij układ, napełnij olejem i
świecą się jednocześnie.
doprowadz ciśnienie.
Sprawdzenie
Sprawdz Å‚adowanie.
Czynności zaradcze
Usuń usterkę.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 23
Wykrywanie usterek
A3 A5
Usterka Usterka
Zbyt niskie ciśnienie oleju w układzie Uszkodzony czujnik ciśnienia. Jeśli
spowodowane wewnętrznym przeciekiem ciśnienie oleju w układzie przekroczy
oleju w siłowniku głównym. 7,5 bar, przełącznik czujnika ciśnienia
powinien być otwarty.
Sprawdzenie
Sprawdzenie
Sprawdz, czy poziom oleju w zbiorniku
wspomaganej przekładni kierowniczej jest Sprawdz czujnik ciśnienia.
zbyt wysoki. Zanotuj poziom oleju,
doprowadz ciśnienie do układu i wykonaj
Czynności zaradcze
jazdę próbną. Sprawdz, czy poziom wzrósł
po wykonaniu jazdy próbnej.
Wymień czujnik ciśnienia.
Wskazówka! Przednia oś powinna być skrę-
cona o mniej więcej taki sam kąt podczas
obu odczytów poziomu oleju.
Czynności zaradcze
Wymień siłownik główny.
A4
Usterka
Ciśnienie w akumulatorze ciśnienia zbyt
niskie.
Sprawdzenie
Sprawdz ciśnienie wstępne akumulatora
ciśnienia.
Czynności zaradcze
Jeżeli ciśnienie jest zbyt niskie, wymień
akumulator ciśnienia.
© Scania CV AB 2001, Sweden
24 13:01-04
Wykrywanie usterek
B3
B. Tylna kierowana oÅ›
wleczona nie powraca do
Usterka
położenia jazdy na wprost,
Powietrze w układzie
lub nie da się kierować
Pozostałe usterki
Sprawdzenie
Sprawdz, czy ruch przekładni kierowniczej i
B1
kół jest płynny i bez szarpania.
Czynności zaradcze
Usterka
Odpowietrz układ.
Usterka mechaniczna w układzie drążków
kierowniczych lub przegubach kulowych.
B4
Sprawdzenie
Sprawdz drążki kierownicze i przeguby
Usterka
kulowe.
Nieprawidłowe położenie środkowe
siłownika głównego, lub nieprawidłowe
Czynności zaradcze
położenie siłownika centrującego.
Wymień uszkodzone części.
Sprawdzenie
B2
Obróć koła do położenia na wprost i
sprawdz pomiary na tłoku.
Usterka
Czynności zaradcze
Nieprawidłowe ustawienie kół i/ lub osi.
Wyreguluj tłok do osiągnięcia
odpowiedniego wymiaru przy kołach
Sprawdzenie
ustawionych do jazdy na wprost.
Sprawdz ustawienie kół i / lub osi oraz
zużycie opon.
Czynności zaradcze
Wyreguluj ustawienie kół i / lub osi.
© Scania CV AB 2001, Sweden
13:01-04 25
Wykrywanie usterek
B5
Usterka
Zapchane przewody lub zawory.
Sprawdzenie
Sprawdz przepływ przez przewód
wykonując czynności 10 - 11 w rozdziale
Napełnianie i odpowietrzanie.
Czynności zaradcze
Wymień uszkodzone lub zapchane części.
B6
Usterka
Wewnętrzny przeciek w siłowniku
centrującym. Nieprawidłowe położenie
środkowe siłownika centrującego.
Sprawdzenie
Wyciągnij korek siłownika centrującego.
Nie powinno być przecieku oleju.
Czynności zaradcze
Wymień siłownik centrujący.
© Scania CV AB 2001, Sweden
26 13:01-04


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
WSM 01 04 pl(1)
WSM 01 10 pl(1)
WSM 01 51 pl(1)
2008 01 04 PL procedura odzyskiwania oryginalnego oprogramowania
WSM 01 03 2 pl(1)
WSM 01 23 pl(1)
WSM 01 03 pl(1)
WSM 01 50 pl
WSM 06 04 pl

więcej podobnych podstron