Test wejściowy obwodów sygnalizacji włączonych świateł, kluczyka w stacyjce, niezapiętych pasów bezpieczeństwa i czasowego oświetlenia kluczyka (multipleksowy zespolony moduł sterujący) (K20A/K24A)FIC();Test wejściowy obwodów sygnalizacji włączonych świateł, kluczyka w stacyjce, niezapiętych pasów bezpieczeństwa i czasowego oświetlenia kluczyka (multipleksowy zespolony moduł sterujący)1.Przed przystąpieniem do testów przeprowadzić tryb testowy A usuwania usterek zespolonego multipleksowego modułu sterującego.Zespolony multipleksowy moduł sterujący2.Zdjąć lewą (wersja LHD) lub prawą (wersja RHD) boczną osłonę dolną.3.Odłączyć złączki F i P skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą.UWAGA: Wszystkie złączki po stronie przewodu mają żeńskie styki. FIL(1,gESM.iDT[0],512);4.Sprawdzić, czy złączka i styki gniazda dobrze kontaktują.Jeśli styki są zagięte, poluzowane czy też skorodowane, należy je naprawić i sprawdzić ponownie system.Jeśli styki są prawidłowe, przejść do punktu 5.5.Ponownie podłączyć złączki, a następnie przeprowadzić testy wejściowe złączki.Jeśli dowolny z testów wykaże usterkę, należy odszukać i usunąć przyczynę, a następnie ponownie sprawdzić system.Jeśli wszystkie wyniki testów wejściowych są prawidłowe, przejść do punktu 6.Nr styku Przewód Warunki testu Test: Oczekiwany wynik Prawdopodobna przyczyna (w przypadku nieuzyskania prawidłowego wyniku) F14 BLU Przy włączonym zapłonie (II) i przy odpiętym pasie bezpieczeństwa kierowcy. Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 1 V lub mniej. Wadliwy wyłącznik pasów bezpieczeństwa kierowcySłaba masa (G601)Przerwa w przewodzie Przy włączonym zapłonie (II) i przy zapiętm pasie bezpieczeństwa kierowcy. Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. Wadliwy wyłącznik pasów bezpieczeństwa kierowcyZwarcie do masy P13*1P2*2 RED/WHT Z kluczykiem w stacyjce. Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 1 V lub mniej. Wadliwa stacyjkaSłaba masa (G501)Przerwa w przewodzie Bez kluczyka w stacyjce. Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. Wadliwa stacyjkaZwarcie do masy *1: Wersja LHD *2: Wersja RHD 6.Wymontować moduł zestawu wskaźników.7.Rozłączyć złączkę 30-stykową modułu zestawu wskaźników. FIL(2,gESM.iDT[1],512);8.Sprawdzić, czy złączka i styki gniazda dobrze kontaktują.Jeśli styki są zagięte, poluzowane czy też skorodowane, należy je naprawić i sprawdzić ponownie system.Jeśli styki są prawidłowe, przejść do punktu 9.9.Przy ciągle odłączonych złączkach, wykonać testy wejściowe złączki.Jeśli dowolny z testów wykaże usterkę, należy odszukać i usunąć przyczynę, a następnie ponownie sprawdzić system.Jeśli wyniki wszystkich testów sygnału wejściowego są prawidłowe, przejść do 10.Nr styku Przewód Warunki testu Test: Oczekiwany wynik Prawdopodobna przyczyna (w przypadku nieuzyskania prawidłowego wyniku) B20 BLK W każdych warunkach Sprawdzić ciągłość obwodu z masą:Obwód powinien być zamknięty. Słaba masa (G501, G506)Przerwa w przewodzie 10.Przeprowadzić procedurę samodiagnozy wskaźników.Jeśli słyszalny jest sygnał dźwiękowy i lampka pasów bezpieczeństwa miga, przejść do punktu 11.Jeśli nie słychać sygnału dźwiękowego lub gdy lampka pasów bezpieczeństwa nie miga, wymienić moduł zestawu wskaźników.11.Wymienić skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą na sprawdzoną w działaniu, a następnie ponownie sprawdzić system.Niepowracanie objawu oznacza wadę MICU; wymienić skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą.Jeśli natomiast objaw jest nadal obecny, to wadliwy jest moduł zestawu wskaźników; wymienić zestaw wskaźników.
Wyszukiwarka
Podobne podstrony:
SEA5E1PK77100090815FAPT00SEA5E1PE10410917451KAPT00SEA5E1DK72100090300FAPT00SEA5E13A20326434591KBPT00SEA5E1PK77100090957FAPT00SEA5E13A20326428302FALT00SEA5E1DE34150139371MBLT00SEA5E1CK72100092138FAPT00SEA5E1DE34150100000LCLT00SEA5E1PK77100090980FAPT00SEA5E1PE10410417253KBPT00SEA5E1PK77100090848FALT00SEA5E13A14100012903FAPT00SEA5E13G10110249101FAPT00SEA5E1DK72100090335FAPT00SEA5E1PE10410439511KALT00SEA5E13A14400059301FELT00SEA5E13A18223200000FAPT00więcej podobnych podstron