demony


Legion
Przeklętych
Charakterystyka:
Demony, Lordowie Chaosu
Bóstwa:
Filozofia: Siła jest racją. Podbijaj, plądruj i niszcz słabszych, oddaj się przyjemnościom, rozsiewaj
anarchię, zepsucie i chaos. Zniewol praworządnych.
Królestwo:Więzienie Ognia
Stolica: Ur'hekal, Brama Płonącego Serca
Symbole: Ouroboros (wąż pożerający własny ogon), Heksagram
Opis:
Legion to chciwe potwory, które gdyby mogły spopieliłyby cały świat, tylko po to, by patrzeć
jak płonie. Od wieków te potwory dążą do podbicia całego znanego Świata. Na szczęście dla
zwykłych śmiertelników, Demony uwięzione są w Piekle (inny wymiar rzeczywistości,
stworzony wokół jądra planety) i nie mogą istnieć zbyt długo poza swym wymiarem. Jednak
czasem zostają wezwane przez potężnych Czarowników i Demonologów, czasem udaje im się
kogoś opętać, wtedy nie obowiązują ich żadne limity przebywania wśród śmiertelników. Na
polu bitwy armie przeklętych słyną ze swej brutalności i okrucieństwa. Oddziały legionu
spieszą do każdej potyczki, podczas gdy istoty dysponujące zdolnościami magicznymi, zakłócają
przebieg rzeczywistości przywołując furię Ognia Piekielnego, która miażdży wrogów. Lordowie
czasem czynnie biorą udział w bitwach, ale częściej ciskają czarami w szeregi przeciwników.
Historia:
Starożytność
28-40 r: Wojny Ognia  Pierwszy Wielki Najazd Demonów
Wielki Czarodziej Sar-Elam, poświęcił swe życie by zakończyć Wojny Ognia i odepchnąć
Najazd Demonów. Sar-Elam i jego uczniowie uwięzili Demony w wymiarowym więzieniu
stworzonym wokół jądra planety, by pozbawić je możliwości powrotu.
62 r: Wielka Schizma Siedmiu
Schizma pomiędzy uczniami Sar-Elama, którzy nie potrafili pogodzić się z obraną ścieżką przez
ich mistrza, zbyt szybko pragnęli władzy i potęgi, chcieli zająć miejsce wielkiego Mistrza. Sar-
Antor zakłada Zakon Ślepych Braci, w skład którego wchodzą uzdrowiciele, jasnowidzący i
balsamiści, wszyscy oni są wierni Bogini Aadu  Ash. Sar-Badon zakłada wojowniczy Zakon
Wichrów i Ognia, są oni zdyscyplinowani i ślepo lojalni.
67 r: Przepowiednia o Wybrańcu Demonów.
Sar-Shazzar podczas wizji zobaczył Mesjasza Demonów, pół Demona który pewnego dnia
rozedrze więzienie Demonów i rozleje na świat chaos i pożogę.
104 r: Zakon Wichrów i Ognia utajnia swe działania
Na łożu śmierci Sar-Badon rozkazuje zakonowi, by ukryli się przed światem i poświęcili się
naukom Sar-Elam . Ponadto mają bacznie obserwować jakiekolwiek przejawy Demonicznej
aktywności na powierzchni. Od tego czasu wszelki słuch o Zakonie Wichrów i Ognia zaginął.
330 r: Pierwsze Zaćmienie  Wojna Krwawego Księżyca
Totalne zaćmienie Księżyca prowokuje Demony do ucieczki ze swego wymiarowego więzienia.
Lordowie Chaosu stają na czele armii i sieją zniszczenie na ziemiach Elfów. Elfy, zaskoczone
przez ten niespodziewany atak, szybko ustępują Demonom. W końcu Demony zostają
pokonane i w rezultacie wszystkie pozawymiarowe istoty pierzchają w popłochu do swego
piekielnego więzienia. Zakon Wichrów i Ognia, nadal działając w ukryciu, naprawiają
wymiarowe więzienie.
564 r: Drugie Zaćmienie  Narodziny Władcy Demonów
Kolejne Zaćmienie, tym razem przewidziane przez Zakon Ślepych Braci. Przymierze,
wspomagane z ukrycia przez Zakon Wichrów i Ognia, miało czas by odpowiednio zareagować.
Tylko niewielka grupa Demonów wydostała się z więzienia w tym synowie Chaosu . Wszyscy
zostali zgładzeni przez Przymierze. Pojawia się nowy Lord Demonów Mal'Beleth.
717 r: Trzecie Zaćmienie. Polowanie na Zakon Wichrów i Ognia .
Niewielkie siły Demonów wydostały się z więzienia, by raz na zawsze rozprawić się ze
Zakonem. Demony w ukryciu przemierzały krainy w celu odnalezienia tajnych twierdz Zakon
Wichrów i Ognia. Wynik tego konfliktu pozostaje nieznany.
Nowożytność
843 r: Czwarte Zaćmienie  Ostatnia Batalia
Demony przypuszczają szturm na stolicę Święte Imperium i masakrują rodzinę królewską. Jak
tylko Demony zostały wypędzone, wiele szlacheckich domów zaczęło rościć sobie prawa do
królewskiego tronu. Ivan z Gryffon na końcu krwawej drogi do Tronu zdobywa koronę. Święte
Imperium staje się Imperium Lwa .
969 RSS: Szóste Zaćmienie  Wojny Królowej
***
Nowe Talenty ,Zdolności i Umiejętności
Walka :
Rozdzieranie
Rozdzierające Uderzenie zwiększa skuteczność zdolności Bojowych .Jeżeli przy zadawaniu
Obrażeń wypadnie 10 wtedy Postać dorzuca dwie k10 i sumuje wynik .
Znamię Przeklętych
Przeklęty który wykonuje ataki spowija nie naturalna Aura wywołująca strach w sercach jego
oponentów .Każdy oponent Wojownika robi test na SW o stopniu trudności 10 ,gdzie stopień
wzrasta o 5 na każdy kolejny poziom Talentu Walka
Czarostwo :
Ogień Duszy
Demonolodzy pochłaniają pozostałości esencji duszy z martwych ciał oponentów zwiększając
tym samym siłę swej Esencji .Czarownik dodaje jedną kość Magii za każdą świeżo zabitą osobę w
promieniu do 2 metrów
Szczęście :
Tłum u Bram
Istnieje szansa że demonolog przywoła znacznie większą ilość plugastwa z piekieł .
Postać wykonuje rzut na k10 jeżeli wynik jest mniejszy lub równy 3 wtedy rytuał
przywoływania sprowadzi dwukrotnie więcej plugastwa
Magia Chaosu i Rytuały Demonologiczne
Magia Chaosu :
Magia Chaosu : Zwiększa Siłę zaklęć Magi Chaosu 1 na poziom
Mistrz Ognia : Postać posługuje się mocą piekieł ,Nie elementarny płomień zadający Ogromne
Obrażenia .
Mistrz Chaosu :Postać jest mistrzem w rzucaniu negatywnych statusów na oponentów ,jak i
wyginaniu rzeczywistości .
Palące Ognie :Czary Mistrza Ognia zadają o 1/2 większe obrażenia
Gniew Piekieł:Czary z magii chaosu zwiększają swoją efektowność ( Zwiększa TM ) o 1/2
Odporność : Czarownicy posiadają naturalną odporność na magie ,Czary zadają o 1/2
mniejsze obrażenia .
Rytuały Demonologiczne :
Mroczne Objawienie:
Mag Chaosu składa w ofierze krew adeptów magii im silniejszy mag tym czystsza wizja i
dokładniejsza .Po przelaniu krwi maga do srebrnego naczynia ,demonolog dodaje
sproszkowane kości Sowy ,wywar z Krwawego Mchu i Zielonego Kapelusznika .
Działanie :Postać wykonuje test na Inteligencje+1k10 za każdy punkt cechy magii które
posiadała złożona w ofierze osoba .Po zdaniu testu mag może obserwować miejsce albo
osobę znaną jemu lub wcześniej widzianą .Podstawowe St jest równe 10 +3 za każde 10 km
odległości od wybranego celu .
Wojownicy Ognia:
Czarownik zbiera po parę kropel krwi od świadomych ochotników którzy poświęcą swe ciało
Lordom Chaosu .
Czarownik miesza krew ochotników z siarką i ołowiem .Po wypowiedzeniu inkantacji i
zdaniu testów Inteligencja + 1k10 za każdy poziom Magii o podstawowym ST 10+1 za
każdego wojownika .
Działanie : Po zdaniu testu i wykonaniu rytuału postać może aktywować moc w każdej
dowolnej chwili .
Po aktywacji mocy Ochotnicy wpadają w Amok zabijania .Zwiększając Siłę o 3
wytrzymałość o 4 i dodając jeden darmowy Atak .Wojownicy Zaczynają buchać ogniem z
Ust a oczy zaczynają żarzyć się jasnym światłem .Rytuał utrzymuje się na wojownikach tyle
czasu ile wynosi poziom magii rzucającego i podstawowy poziom wytrzymałości .Po
upływie czasu wojownicy wykonują test na Wytrzymałość o St .15 nie zdany test znaczy że ciało
ochotnika spala się a on umiera,na to miast zdany znaczy ze wojownik przeżyje i zachowa swoje
obecne statystyki jednak płomień pozbawi go głosu
Zew Chaosu:
Odzwierny:
Postać Poświęca Cały dzień na wykonaniu Plugawego rytuału .Mag Chaosu Układa w
kręgu sześć ciał kultystów (wysokich magów Chaosu) ,naciętych inkantacjami ,między
ciałami umieszcza się na ołtarz na którym przeleje się krew Mesjasza ,która otworzy
bramy do Piekieł .
Wybuch Mocy:
Kto jest Kto
Nebiros Wybraniec Veyer'a
Nebiros ,niegdyś jeden z wielkich RycerzyZakonu
Obrońców Wiary ,teraz jeden z wybrańców Lorda
Veyer'a .Walczył przeciwko Hordom nieumarłych
w roku 890r. Wtedy też zrozumiał że jedynym
sposobem walki z potępionymi to zdobycie większej
siły i lepszych sojuszników .W ten odnalazł go
czarownik Veyera ,nadano mu imię Demona
Nebiros i dano napić się krwi demonów i tak z
nowymi sojusznikami wygnał Nekromantów z
Imperium .A gdy zew Chaosu w jego żyłach
zapłonął to ruszył na Imperium wykrzykując imię
swego nowego pana
Siła 6 Inteligencja 6 Walka 6+3 Magia 3
Zręczność 6 Siła Woli 8 Strzelectwo 6+3 Talent Magiczny 8
Wytrzymałość 8 Charyzma 4 Zdrowie 24 Szczęście 2+2
Talenty i Zdolności Umiejętności
Walka 3 : Rozdzieranie ,Znamię Przeklętego ,Odwet Obrona 6
Obrona 3: Krzepki ,Unik ,Pozycja Bojowa Miecze 6
Szczęście 2: Szczęście Żołnierza ,Klątwa Umarlaka Jezdziectwo 4
Czarostwo 2: Magiczna Wytrzymałość ,Regeneracja Mocy Maczugi 3
M. Chaosu 2: Odporność ,Mistrz Chaosu Dowodzenie 6
Taktyka 6
Pt Trafienia :6+3+6+2+11=28
Pancerz :7+8=15
Obrażenia :2z1+14
Wyposażenie : Zguba 2z1S+4 Redukuje Punkty Pancerza ,Pawęż ,Ciężka Zbroja
Alastor Kosiaż /Wybraniec Erasiel'a
Siła 4 Inteligencja 10 Walka 12 Magia 6z5
Zręczność 4 Siła Woli 10 Strzelectwo 4 Talent Magiczny 24
Wytrzymałość 4 Charyzma 6 Zdrowie 12 Szczęście 6
Talenty i Zdolności Umiejętności
Czarostwo 3 :Regeneracja Mocy ,Ogień Dusz ,Tajemny Trening Obrona 6
Oświecenie 3 :Inteligencja ,Absolwent ,Tajemne Podniesienie B. Drzewcowa 6
Szczęście 3 :Kaprys Mocy ,Klątwa Umarlaka ,Szczęście Ż. Jezdziectwo 5
M. Życia 3 :M. Bestii ,Mowa Natury ,Głos Życia W. o. Magii 4
M. Chaosu 3 :M. Chaosu .Odporność ,Gniew Piekieł Dowodzenie 2
Walka 2 :Rozdzieranie ,Odwet , W. o. Rytuałach 4
Taktyka 2
Pt Trafienia :4+9=13 W. o. Mity 4
Pancerz :7+4=11
Obrażenia :15+1k10
Wyposażenie : Kosa :Rozdzieracz Umysłów S+5 niwelacja czarów równa Tm na turę ,Ciężka Zbroja
,Czaszka Malgrima +5 Talent Magiczny
Deleb Kusicielka /Wybranka Jezebeth
Marbas Aamacz Woli /Wybraniec Agraela
Grawl Władca Bestii (Grawl jest nie zależnym członkiem Legionu )
Demony :
Lordowie Chaosu :
Agrael Siewca Anarchi
Erasiel Pan Zepsucia
Veyer Aamacz Czaszek /Niszczyciel
Jezebeth Żelazna Dziewica


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Demony i Panna (OKROPNE GWAŁT)
Brown Dan Anioly I Demony
Monastyr Demony Przeszlosci
Demony słowiańskie
9 Demony przeszłości
demony milosci egmont?mo
U Lip Demony wyobraźni szkic o retoryce współczesnej kultury popularnej
demonykaukazu

więcej podobnych podstron