192 (2)

192 (2)



192


Rover

Rys. 4. Umiejscowienie 10 A bezpiecznika numer 4




5    Po wyłączeniu zapłonu dioda LED przestanie świecić. Dioda zacznie ponownie błyskać z chwilą włączenia zapłonu.

6    Jeśli emitowane kody usterek są prawidłowe, to dioda LED będzie je wyświetlać do chwili skasowania kodów w pamięci urządzenia sterującego. Opis metody znajduje się w punkcie 4.

Rover 216, 416, 620 i 623 z systemem PGM-FI (po roku 1992)

7    Zmostkować dwa styki w złączu samodia-gnostyki.

8    Włączyć zapłon.

9    Obserwować ostrzegawczą lampkę samo-diagnostyki w desce rozdzielczej. Jeśli lampka świeci i nie emituje błysków, to urządzenie sterujące znajduje się w trybie awaryjnym. W takim przypadku należy wymontować urzą-

Rys. 6. Umiejscowienie bezpiecznika alternatora

dzenie sterujące i sprawdzić w specjalistycznym warsztacie.

10    Błyski są emitowane seriami złożonymi z długich i krótkich błysków:

a)    krótkie btyski oznaczają jednostki - cztery krótkie btyski oznaczają kod o numerze „4";

b)    dtugie btyski oznaczają dziesiątki - cztery dtugie btyski i jeden krótki btysk oznaczają kod o numerze „41".

11    Po wyemitowaniu pierwszego kodu nastąpi pauza, po której zostanie wyemitowany następny kod.

12    Policzyć liczbę błysków wyemitowanych przez ostrzegawczą lampkę samodiagnostyki, zapisać kody i odczytać ich znaczenie z tabeli kodów znajdującej się na końcu rozdziału.

13    Gdy wszystkie kody zostaną wyemitowane, nastąpi przerwa, po której sekwencja błysków zostanie powtórzona.

14    Jeżeli liczba błysków wskazuje na kod, którego nie ma w tabeli kodów, to prawdopodobnie jest uszkodzone urządzenie sterujące. Sprawdzić kody kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego przed podjęciem decyzji o wymianie urządzenia.

Rover 825 2.5/ oraz 827 2.7i z systemem PGM-FI

15    Włączyć zapłon.

16    Obserwować czerwoną diodę LED umiejscowioną pośrodku obudowy urządzenia sterującego (żółta dioda LED służy do regulacji obrotów).

17    Liczba błysków odpowiada numerowi kodu usterki:

a)    piętnaście bfysków oznacza kod o numerze

„15";

b)    pauza między kolejnymi kodami trwa 2 sekundy;

c)    po wyemitowaniu wszystkich kodów nastąpi 2-sekundowa przerwa w błyskach, po której sekwencja błysków zostanie powtórzona.

18    Zapisać wszystkie kody. Po wyemitowaniu wszystkich kodów dioda nie będzie błyskać przez 2 sekundy, po czym zostanie powtórzona sekwencja błysków.

19    Jeżeli liczba błysków wskazuje na kod, którego nie ma w tabeli kodów, to prawdopodobnie jest uszkodzone urządzenie sterujące. Sprawdzić kody kilka razy, po czym sprawdzić masy i napięcia zasilające urządzenia sterującego przed podjęciem decyzji o wymianie urządzenia.

20    Po wyłączeniu zapłonu dioda LED przestanie świecić. Dioda zacznie ponownie błyskać z chwilą włączenia zapłonu.

21    Jeśli emitowane kody usterek są prawidłowe, to dioda LED będzie je wyświetlać do chwili skasowania kodów w pamięci urządzenia sterującego. Opis metody znajduje się w punkcie 4.

Wszystkie pozostałe modele

22    W systemach innych niż PGM-FI do odczytu kodów jest potrzebny czytnik kodów usterek.

4. Kasowanie kodów usterek bez pomocy czytnika kodów usterek

,;.V .V

Rover 216 i 416 z systemem PGM-FI (do roku1992 )

1    Kody usterek kasuje się przez usunięcie 10 A bezpiecznika numer 4 w skrzynce bezpieczników na okres 10 sekund (rys. 4).

Rover 216, 416, 620 i 623 z systemem PGM-FI (po roku 1992)

2    Kody usterek kasuje się przez usunięcie 7,5 A zapasowego bezpiecznika numer 7 w skrzynce bezpieczników na okres 30 sekund (rys. 5).

Rover 825 2.51 oraz 827i z systemem PGM-FI

3    Kody usterek kasuje się przez usunięcie 10 A bezpiecznika alternatora numer 19 w głównej skrzynce bezpieczników na okres 10 sekund (rys. 6).


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
ksiazka(086) Ostrzeżenie Po wyłączeniu zapłonu należy być szczególnie ostrożnym i dokładnym w swych
ksiazka(086) Ostrzeżenie Po wyłączeniu zapłonu należy być szczególnie ostrożnym i dokładnym w swych
HPIM5151 rozwinięcie po A-A RYS. 1.117. Sprzęgło bezpieczeństwa kulkowe włączane elektromagnetycznie
217 Toyota Rys. 8. Umiejscowienie bezpiecznika EFI w skrzynce bezpieczników znajdującej się za
a) Rys. III/10. Schemat spęczania pierścienia (a) i wymiary próbek po spęczaniu do tej samej wysokoś
0,5*1,0-101.0H5-10 Rys. 5.13. Pole intensywności odkształceń po 11 800 h pracy w temperaturze 575 C
3 (2590) 7. Jak wyżej, przy wykorzystaniu różnych kierunków podań pitki (rys. 7). 10. Atakowanie zai
10 Rys.2 Elektrownia Fukushima Daiichi przed i po awarii TEPCO (Tokyo Electric Power Company) Właści
10 Rys.2 Elektrownia Fukushima Daiichi przed i po awarii TEPCO (Tokyo Electric Power Company) Właści
IMG00277 -V- -V- Rys. 14.10.5b 36 Loż.st.30308 2 PN-ISO 355 35 Loż.st.30310 2 PN-ISO

więcej podobnych podstron