10

10



Motylek długo ut M-1..1I przed chłopcem i był bardzo zmęczony. luz mc muł sił <lodiilwr| gonitwy Uśiadl Więc r\.i nojblićszym kolorowym kwiatku piwonii (hłopicc |>ó)Mdih|l. rozejrzał się i był ogromnie zdziwiony X*ltH on jtfl?‘ myślał ‘Nigdzie yv ».v nt/l/< Nu w.\yl Jaldt.-oJfanujć łY/zd <hniL| «u łtył Ałujj ni .Ho«.. Iy!h' yilttt Chcnl/ił <xl kwiat Li do kwiatka. zaglądał tło środka. ale nigdzie nic ł>yło kołdrowego motylka Wics/cie riczygno-wal z poyzukiwart i odszedł do sotni li kolegów.

A motylek?

Motylek sied/ial spokojnie na kwiatku (ale s/s/ęsete. ze ł*"go skrzydełLi miały kształt podoimy do płat Liw kwiaton losn.y ych na gi/.jdrr Dzięki temu mały motylek mógł bezpiecznie wrói u do swojej rodziny

Z.ij,Kzki

Wiosenna pogoda zapraszała do długich spacerów Dzieci z pr/edszkoła wybrały się no wyi nx zkę IbstanowiK szukać znaków wiosny w najbliższej okol u \ Rxkza wętłrówki przez pola rozglądały się ciekawie Wiipiciw zauważyły ptaki kr.pcjcc nad gniazdami ■ łlirii Kaniu zawołała Basia. - Todiyhf tod/ia z/ioszit pefo/rm \IUi Miwdi iłztńi i wskazali ręka ptaki Hfik. Mk powiedziała pani. SpOje/dr, lam iŁtJrj fti szvbi.ii iforółr ptah

Dzieci podniosły w gńię głowy i obserwowały ptaki, które

wlatywały do gniazil i wyfruwały z nich Trudziły się

bardzo Żeby nakarmić swoje dziec i

Gromadka ruszyła dalej szukać kolejnych wiosennych

znaków A było ich wiele kwitnące w trawie kwiaty.

sk.u Zijca w- nu-j ZabLi. zaorane poLi i świergot Iruwaj.ji ych

ptaków

Kilkom dzieci zatrzymało su; przy niewielkie) kotlince Zajrzały do niej zaciekawione

-    Ojcjkłi, to iul.ij IcZy^ zawołał Kubuś czy mott JMIII di’ n*w ftułcjSĆ?

Pani Hania zbhzyła się do dzieci i zajrzała do znaleziska Och. j.ikir hilnt zajijc/L Nit UnauU ich. ziidiomigir w< ctdmifcn la (hi< [< zobaczyć' . i ja . i ja |>rzekrzvkiwały się dzics i Pani Kania była zdenerwowana.

ftcirrif zawołała lak nu udnu' Pnatuistytk jr' Gromadka ucichła i spojrzała na nt.y .śtartmy z foku, !i> Hszy.ny tnhtaytlr duUnlnir mcWiła |Mni przyi iszonym głosem, a d/ut i ustawiły się przy niej gr/ct z -me

i'!jni Haniu zapytali szeptem Marta Czy la także (Ol znak

mocny'

fr/eli na iniat pnythaitfl ntlnilr imtnĄlh. to ninntJpiinir jol to znak wojny odpowiedziała pani (ty iw tu rw<zkuj<jć zajiytał Kubuś

-    łitk pani popatrz^a na dzieci /aptafct zyjij na pcladi iv takich idufftrc kotlinkach Niekiedy nwtna)t spotkać »v fesir. iv oyro< tlzir

-    A dlac/zyo vnt Unu jpuj > zainteresowała się Basia


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Motylek długo ut M-1..1I przed chłopcem i był bardzo zmęczony. luz mc muł sił <lodiilwr
larsen1389 52. Traumatoiogia 1389 ^ Nie wierzyć, że przed operacją pacjent był w bardzo dobrym stani
Kazus 3 15-letni Marcin S. uczeń drugiej klasy gimnazjum byl bardzo wysokim i dobrze zbudowanym chło
Skan 12 „Maty Niccolo” nieprzyjemnie. -    To jak poznał tę duszę? - Michałek był ba
Skan 12 „Maty Niccolo” nieprzyjemnie. -    To jak poznał tę duszę? - Michałek był ba
Eugeniusz Ścibor: Języki informacyjne. Dokonania i trudności. Referat był bardzo krótkim, hasłowym
page0023 I22    V ziele B aie cene. Bolesław Chrobry był bardzo dzielny pan, bogaty i
scandjvutmp15101 tułów zwierza i rubinowe ćwierci zastygłego n ięsa; przed chłopcem, oparta na dług
skanuj0006 ogromną popularność wśród pensjonarek. Mówiono o nim, że jest ładnym chłopcem. Miał bardz
skanuj0015 7 34 Włodzimierz Bolecki ujawniania się autora w komentarzach narracyjnych był bardzo neg
skanuj0021 8 Dawno temu, przed wiekami, Grecy, bardzo mądrzy ludzie, podumali i stwierdzili:zdrowiu
Skan(4) 12 „Maty Niccolo nieprzyjemnie. -    To jak poznał tę duszę? - Michałek był
MIŚ USZATEK I PRZYJACIELE 8 CZERWONY LIZAK W pewnym dużym mieście był bardzo duży kolejowy dworzec
298 Wprowadzenie do japońskich wykresów świecowych był bardzo prosty: Czy strategia „kup i trzymaj&q

więcej podobnych podstron