2008 03 04 Podejściehawioralno poznawcze0

2008 03 04 Podejściehawioralno poznawcze0



Zasady modelowania

•    Efekt wyniku — nauczenie się. że zachowanie daje wynik

•    Efekt rozhaiDowama - obserwując pozytywne efekty patologicznego zachow ania dochodzi do rozhamow ania dotychczasowej kontroli

•    Efekt zahamow ania - obserw acja, że szkodliwe zachowanie jest karane

Efekt n ia.soq skuteczności - obserw acja, źe efekt zachowania jest wynikiem własnej aktyw ności


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze4 Uczenie się Warunkowanie klasyczne Warunkowanie sprawcze
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze9 Modelowanie (A. Bandura) N^fiKlcKm niue to uczenie się p
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze9 Modelowanie (A. Bandura) N^fiKlcKm niue to uczenie się p
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze9 Modelowanie (A. Bandura) N^fiKlcKm niue to uczenie się p
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze9 Modelowanie (A. Bandura) N^fiKlcKm niue to uczenie się p
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze1 PODEJŚCIE BEHAWIORALNO-POZNAWCZE
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze2 jLmuz.cn la • Srodou iskouosć — wszelkie organizmy kszta
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze3 Założenia •    SwAwrałwyosc - wszelkie ot
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze1 Koncepcje poznawcze ZAŁOŻENIA: zachowanie uwarunkowane j
2008 03 04 Podejście?hawioralno poznawcze2 Procesy poznawcze Spostrzeganie Rozpoznawanie Ocenianie

więcej podobnych podstron