2012 01 03 54 56

2012 01 03 54 56



RM

Wl

O

—- ki


Ry* i» 5 Chainkieiy styku idtataa U| • l(l|) JU faiawiiBnaprądów

•łln Wlrtotel napKoa |U.'. prąd |l,| -|l,,| I /oclicd/s wówczas fcnorczunans prądów. l*Mli uwzględnimy siaty łMserezowa. rezystancje uzwojmu dłswika ««» wyraz* liannnnłome napicia, to chtiiahscrytfyka |U| » f(lll) M«' «aka J*k "• »>«*''*« * * *>

IU|


Rya 15.6. Rzeczywista charak«iy«lyl>.i |l)| = ł’|l dla fenotezonamu pmdo*

prądu napi«oc maleje od wanoeci |U.|do|UJ. po czym --ttcwK skokowa



Opisanym wylej skokowym zmianom napięcia towarzyszy skokowa nuM fazy napięcia Ol>0‘ Podobnie jak iQa zjawiska fctTOcezcnausi up« wyit^iiuai


ftnornoowui w obwodzie równoległym L„ C <ry»15«> zalety od dobom pofcnwoMl. przebiegu uhuakiaystyki lUti ■ f(.l) oraz od wstoict skutecznej prądu -1|.

Pomiary

I. Połączy! układ pomiarowy do budama ferrorwonansu napsgć według schematu prudatawtoBego u rysunku 15.7

U


Rys.157 Schemat układu pomiarowego do badania taranzotimu


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2012 01 03 54 34 Cntttcni* 15 F&RROKEZONANS NAPIĘĆ I PRĄDÓW CjfU w«K>ou W Obwodach o idealny
2012 01 03 54 47 •wlnWl,.ni p...lno—» profity yortb wyiw> —* tfcłrUtayswti    KU&
2012 01 03 55 04 ftMOKp*.    yJ W
2012 01 24 28 53 KOI OKWIt M W KI ADOWK Inny
2012 01 14 54 35I4 6. Cechy przywództwa charyzmatycznego (próba identyfikacji) -    
2012 01 20 36 56$9 ^■rur ■ i i........i--a--* B: kąt skrzyżowania linii kolejowej z drogą, C: warun
2012 01 20 38 565 9. Niweleta drogi to: A: odcinek drogi w którym droga przebiega w poziomie, B: o

więcej podobnych podstron