Badania marketingowe wykład1

Badania marketingowe wykład1



‘'JftK Xf)!ML    CvSi0ZUUź) 6&&0flVZM (\& |\J)Ć C5ajtalJiEP?JĄ£ &

* utopcie ^-tauiO.    pi^ape p^ftui nieidaodlli^CU ,

V    <p«1€d 2jOx)oAvi6wi Pjj tmi.a /vd7ąc2o(m<^ S+Ui^rcbeuie /07WUH^|'9CMjjdjX\€^ ng^jj^iod-aUA..

s? CdnoiwM ufą do '^dcoibka. cdc/Mu*ud^ reojpuoUut^ , ^04 k? 7mn| v o -tc i^auwk^e pc^zm^ie ^apo pDp|«ędotx

V    Jorr^aLcwoui^. od,poK)(Oditi m ^jn^cM £vupacU, ^eórtA^^cio v rtAi^Jiajd bs^pa^redu/ - Wbicie taoMm jryfGćIkoi^j rdpdo^'

y\p. ^jpnode-^ ioije pjt .$■ Icdc    (jeótur^ ^towe W

^ ł^cW drci?W\Gk a    2 mgtoi^C^), C{/u^etey va'e <aV£

pO/U2 p/jfcuMS QjC'5i cuo kOujl^iOWOuć

Pl Iączuu ojkiAoZ cdf • -tau m*. doa p^ła/uda f5" vnotodcjpqcldoi’6u sfa4? i^ooyu Aa^^sck\%uIq. dm2\'^^c p^+ćudsi ( 4 - p) - 'U^Uioujau^e ^tcuu'a. ncuł/ćiu^

‘i 1 " Utd.VaI .odp. ttxlt na pjkcuudL d/rQ/2-Ku>&

112 * ' \'


u


P ■* u


_ ^ - EzCJ-e)


i =


i ł-r)


u-i 6u?i ot u* e


■*« /j *


Pd .U.

ot^cwts- v€op<pndeuXr wic*, <^\jcbod^ ^pad-eda/,

2&A<x|'e kfudnc bię ;e CMoIa^m^ ^ pe*ovnn~< sj&soojaue

na. potT^łku Qm<UMsj ^colu?    oiirti&rcyjącc,

® d^cWoto^ciyi-e -oóf>Ori\eóni %q aJU^rncot^ne ! tato Lujbide ;

)fvie m tnnyCJU nac^hioda kt>q    w ©b/ćbte    .
8? t, iddc?Vvn Wio i I uoo$ ci cuu i cdp^unedai (ka^ete^jue) - ctuto y&a/riGuufeć'*

c'1 .1 i \XP SkA \Q. J^r-sir fkił/ine.    iA/lićJA 1 £> ł**P / ir<e> t    y .4* yW^A^


/uMfor&o

dp2e.nn£irt; tóiuu J.


--- VV --------^    %----- -Vł    ^    ^    - »vv— ti\kt

t uuitą^uj^    ■(iaw^KtTe (re^c+K=*eu.t

•.o    t^\¥o .^cipowiledi 6. ^edstauJicv]^ci4 wam. /vioeliwo6Ci’y[

( oprócz (20^^'Ąt^cu wio^euoj clcp'^2^ co^'



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
BADANIA MARKETINGOWE WYKŁAD RYS HISTORYCZNY PRZED 1900 ROKIEM Znajomość rynku i stosunków handlowych
Badania marketingowe - wykład•    Kiedy pojawiają się symptomy spadku udziałów w rynk
02.12.2008 Badania marketingowe wykład nr 5 Instrumenty pomiarowe (narzędzia badawcze) Co to jest
BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 6 Prot UE dr hab. Andrzej Bajdak Rodzaje pytań: 1.
BADANIA MARKETINGOWE - WYKŁAD 8 Prot UE dr hab. Andrzej Bajdak Wywiad- metoda zbierania informacji ź

więcej podobnych podstron