IMGP2334

IMGP2334



kurcncM zatem opowieści o wysokości honorariów wpisują się w działania marketingu narracyjnego, budowania przez dany bank swojej definicji sytuacji i kreowanie wizerunku. I hod/i o stworzenie u klientów (aktualnych, przyszłych i potencjalnych) wrażenia swojej siły. mocnej pozycji rynkowej (zgodnie / rozumowaniem. że ..skoro stać go na takiego aktora, to musi hyc bogatym bankiem") Potwierdza to wypowiedz szefowej marketingu jednego / banków Normowi zaproponowane przez nas scenariusze reklam wydały się interesujące i zabawne Inna sprawa, ze chętnie bierze on udział w kampaniach reklamowych, a honoraria z tego tytułu przeznacza na swoją działalność charytatywną 'IYzyt»vzoiu wypowiedź pokjzujc ukrywane raczej przez zleceniodawców moty-wacje celebrytów Pierw sze zdanie jest marketingowym przekazem na potrzeby oliciainej. publicznei komunikacji („Norrisowi zaproponowane przez nas scenariusze reklam wydały się interesujące i zabawne”), podkreśla wysoką jakość propozycji skierowanej do aktora. Drugie zas zdanie odsłania / lekka kulisy decyzji aktora, pokazuiąc jego prawdopodobne motywacje Aktor zakończył juz przyimowaruc propozycji filmowych, skupiając się na pracy na rzecz fundacji kickstan kids. która poprze/ naukę sztuk walki pomaga trudnej młodzieży wrócić do normalnego życia Prócz tego Noms zajmuje się aktywnie polityką

Dlaczego sięga się po międzynarodowe twarze w działaniach komunikacyjnych skierowanych na rynek krajowy? Z czego wynika ta świadomie i celowo zaplanowana strategia? Wiadomo, zc kampanie takie poprzedzone są badaniami, których wyniki maja ułatwić wybór celebrytów. Znana twarz działa na zasadzie przynęty, przyciąga uwagę, powoduje, że nazwa reklamowanej instytucji zapada nam w pamięć i zaczyna się kojarzyć właśnie z celebrytą. Ważne zatem, by był rozpoznawalny i wzbudzał emocje, niekoniecznie pozytywne ivitłe kontrowersyjny Maleńczuk czy ..śmieszny” Majewski). Największą rozpoznawalnością z zagranicznych celebrytów występujących w reklamach polskich banków może pochwalić się Chuck Noms: ..Chuck Norrisjcst fenomenem pod względem bardzo dobrej rozpoznawalności u Polaków ze wszystkich grup wiekowych. Jasne, zc osoby / każdej z tych grup znają go w inny sposób - rodzice i dziadków ie pewnie bardziej z ról w filmach i serialu «Strażnik I cksasu»>. natomiast młodzież przede wszystkim z dowcipów. Przy czym ogółem rozpoznawalność Nor-rtsa jest na poziomie aż 94 procent. Respondenci od razu po pokazaniu zdjęcia kojarzyli, kto to jest”' .

Nl http www.wirtuaineinedw.pl/aity1cul chuck-noms-chron i-bz-wbk-przed-wizerunkuv.;»-mo-notonia. (kntęp 10.05.2012

292 \«>ms jest zwolennikiem Ncwla Gingncha. który pr/c/ pewien czas wydawał się być naj-powabniejszym rywalem Mitta Romncy'a w walce o republikańska nominację

http www wirtualne media pl/artykul/chuck-noms-chaini-bz-wbk-pr/cd-wi/cninkowa-mo-

notonin. dostęp 10.05.2012

Ale me zawsze znane nazwisko gwaianlutc sukces, może mesę zc sobą pewne ryzyko reklama / mistrzem s/achowyin Kasparowem została wycołana. najprawdopodobniej z powodu jego zaangażowania politycznego **

( elebryci mogą mieć również inne zadanie na przykład ..odświeżenie zapomnianej marki lak było przykładowo w przypadku kont onlmc łnlclig*' l’M> Ml’, zima 2010 roku przypomniano o nich reklamą z udziałem Maro Peszek oi.iz Andrzeja Smolika, co przełożyło się na poprawę ich rozpoznawalności^' Ale jednocześnie przyczyniło Się do osłabienia wi/ciunku artysty ki wśród jej łanów , o czym św iadczy wypowiedź jednego / nich na forum internetowym: „Budowanie nowych idei. tworzenie rozwiązań, działanie w slcr/c symboli to jest to. o czym się marzy. Zasuwanie od rana do wieczora od jednej pscudoiniclckuialncj chałtury do drugiej, sprzedawanie «odkrywczcgo tekstu o świętach w rodzinie patchworków ej» po raz piętnasty każdego roku. prowadzenie kultowej księgarni z jednoczesnym graniem w reklamie Knorra i granie w reklamach banków z wykorzystywaniem fragmentów własnej twórczości to jest to. co się często realnie dostaje. Jak zobaczyłem Peszek, która w reklamie Inteligo mówi, że nie ma czasu na picprzoty. «bo po prostu śptcwa». to sic poczułem, jakby mi ktoś dał w pysk. Bo przeraziłem się. że ja też tak mogę skończyć. Iść do fundacji ratującej cos tam coś tam i skończyć, tworząc idiotyczne ulotki, które niczego nie wnoszą, ale za które można dostać dotację

;v“ Pisze o tym na swoim blogu dziennikarz, zajmujący sie tematyką bankowości, Igor Samcik ..(    ) Ale tez trafie / zagraniczną gwiazda w gusta polskiej widowni mc jest łatwo Ostatnio pn>-

bował |\(. i boleśnie się sparzył. Czy zauważyliście jak szybko znikły z telewizji spoty szachowym arcymistrzem z Gan Kasparowem? W banku twierdzą, zc to dlatego, iż weszły nowe reklamy z Andrzejem Blikle. ale wieść gminna niesie, że polecenie uschowmu* reklam z Kasparowem przyszli' z «naisamszej góry» holenderskiej grupy Według trudno sprawdzalnych plotek do centra li ING zgłosili się emisariusze rosyjskich władz 1 ostrzegli, że promowanie w telcwizu znanego opozycjonisty i dysydenta, jakim icst w Rosji Kasparow (pamiętacie jak t>rganizow.il wielotysięczne demonstracje pod Kremlem przeciw Putinowi?). nie będzie miłe widziane. A w przss/łos*., może się Holendrom bardzo nic opłacić. Czy w tej plotce jest ziarno prawdy ’ / tym pytaniem niestety muszę zostawić Was sam na sam. ho mc potrafię jej skutecznie zweryfikować Me jestem w stanie uwierzyć zarówno w hipotezę, że ktoś dał Holendrom do zrozumienia, żeby nic denerwować wujka Putina. jak i w tę. że sami z sicbtc dostali szału, widząc ułańską lantazjc swoich polskich marketingoweów Wieść gminna niesie, że trupa IN<> dobija właśnie poważne interesy w Rosji ", por. błog Igom Samcika. Subiektywnie o fiiumutih. http samcik blox.pl 2011 03 -Nicolas-Cagc-Robin-\Villiams-Antonio-Bandcras.html. dostęp 5 05.2012.

zrost aktywności marketingowej banku Inteligo przełożył się na poprawę pozycji w rankingu znajomości spontanicznej" czytamy w opublikowanym wczoraj raporcie Jntcmci Banking Monitoring" AR( Rvnek , Optnu, Internetowy bank PKO BP cieszy się JO-proccntową rozpoznawalnością wobec 23-procentowej w hulaniu przeprowadzonym w 2010 roku. za http www pbpl -a'2« I • OM) I/Wojna na celebrytów i z cclebrytami. dostęp 13.03.2012.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMGP2334 27 4 4 kurcncja. zatem opowieści o wysokości honorariów wpisują się w działania marketingu
10027 Koszty logistyki przedsiębiorstw przyjmuje się działanie marketingu zmierzające do realizacji
img016 (3) Wiele prób wyjaśnienia tego fenomenu próluijc egzotyzować Kanun, wpisując się w rozpoznan
img138 (8) Państwo —    Zatem, gdybyśmy takie (niewłaściwe) odżywianie się i try
skanuj0035 (93) 72 Ark uh w kalkulacyjna Standardowo daty wpisuje się w konwencji rok-niesiąc-dzień
skanuj0134 (11) 276 Drapieżny, okrutny film Law wpisuje się w cały szereg filmów 0    
slajd3 pomiary antropometryczne -sprzęt i metodyka pDo 18. miesiąca życia wysokość ciała mierzy się
slajd4 Pomiary antropometryczne-t sprzęt i metodyka ■ Powyżej 18. miesiąca życia, (wysokość ciała m
img016 (3) Wiele prób wyjaśnienia lego fenomenu próbuje egzotyzować Kanun, wpisując się w rozpoznany
IMG 1410155119 * Począwszy od połowy XX w. społeczeństwa w krajach wysoko rozwiniętych zaczęły
jewódzkiej. Do rejestru nie wpisuje się zabytków wpisanych do inwentarza muzeum lub wchodzących w sk
Strony numeruje się kolejno, w numeracji uwzględniając też stronę tytułową, na której nie wpisuje si
pannaJulia007 106 AUGUST STRINDDERG stron druku i całą godzinę gry. Forma jest zatem nienowa, ale wy

więcej podobnych podstron