IMG01

IMG01



VI Teorie socjologii edukacji, teorie socjalizacji c.d

1. K. J. Tillmann, Teorie socjalizacji; PWN 1996, r. 3. Socjalizacja przez szkolą Literatura uzupełniająca:

1 .P. Sztompka, Socjologia, Znak 2002, r. 17. Socjalizacja i kontrola społeczna.

2.    A.Giddens, Socjologia, PWN 2004, r. 21 ppkt. Późniejsze teorie.

3.    K. J. Tillmann, Teorie socjalizacji; PWN 1996, r. 4 Socjalizacja w wieku młodzieńczym a zarazem wprowadzenie do podejść łączących różne teorie.

4.    W. Feinberg, J. Soltis Szkoła i społeczeństwo, WSiP 1998, r. 7 Znaczenie i wiadomość — kształcenie i socjalizacja

5.    W. Feinberg, J. Soltis, Szkoła i społeczeństwo, WSiP 1998, cz.ll. Kształcenie szkolne jako socjalizacja a postęp.

Vn Młodzież

1.    Definicje pojęć: dojrzałość, dorosłość, młodzież, pokolenie zawarte w słownikach i encyklopediach socjologicznych;

2.    J. Wertenstein-Żuławski, Cały ten Rock and Roli Literatura uzupełniająca:

1.    M. Szymański, r. 1 Pojęcia: wartości, systemu wartości, hierarchii wartości [w:] M. Filipiak, Od subkultury do kultury alternatywnej,

2.    Młodzież jako kategoria społeczna i czynnik zmian społecznych, r. 4, [w:] Młodzież wobec wartości,

3.    B. Fatyga, Polska młodzież w okresie przemian, [w:] Wymiary życia społecznego, red. M. Marody

VIII    Współczesna młodzież polska

1.    P. Sztompka, Socjologia, Znak 2002,r. 13. Kultura zaufania.

2.    R. Dolata, Zaufanie nastolatków do instytucji życia publicznego, [w:] R. Dolata, K. Koseła, A. Wiłkomirska, A. Zielińska, Młodzi obywatele. Wyniki międzynarodowych badań młodzieży, WUW 2004.

Literatura uzupełniająca:

1.    Z. Melosik, Młodzież a przemiany kultury współczesnej [w:] Arytmia egzystencji społecznej a wychowanie, (red.) T. Frąckowiak

2.    M. Szymański, r. 3. Wartości preferowane przez młodzież; r. 6. Społeczno demograficzne uwarunkowania postaw młodzieży wobec wartości [w:] Młodzież wobec wartości;

IX    Podziały społeczne, nierówności edukacyjne

1.    P. Sztompka, Socjologia, Znak 2002, r. 14 Nierówności społeczne, r. 15 Funkcje i geneza nierówności

2. R. Dahrendorf: O pojęciu szans życiowych [w:l Socjologia — lektury, red. P. Sztompka, M.Kucia, Znak 2006.

3.    A.Giddens, Socjologia, PWN 2004, r. 16. ppkt. Teorie nauczania a problem nierówności.

4.    Murawska B, Segregacje na progu szkoły podstawowej ASP 2004, s. 7 - 47.

Literatura uzupełniająca:

1. A.Giddens, Socjologia, PWN 2004, r. 11 ppkt. Wykluczenie społeczne.

X    Wykluczenie społeczne

1.    A.Giddens, Socjologia, PWN 2004, r. 16. ppkt. Oświata a etniczność.

2.    E. Tarkowska, K. Korzeniewska, Młodzież z byłych PGR-ów. Raport z badań, ISP 2002. Literatura uzupełniająca:


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMG52 r -iii -3/bf 3,02. ■fr.M -■*, M4csr ■mu?--1% W
img 021 “How many walnuts are2and l and 6?" The fbłry ScAoot o] Caetle Frant.)
img 078 W inner Takt AU. A William Fox FraducttonHE TORĘ AT THBM, MAD WITH KAGE.
img 079 Tf.c cłiild Samuel.
img 108 -3 " WIIOS THłUtK? CKIKD TIIE OLD MAS.
img 111819rhk2l uacanceA amió( eó ) da net
img 124 M.ESStKCS. MY CniU»KX!” IIK CA1.I.R0 TO TUK TWO IX TUK JllIADOW. “ MY rKŁICITA-TIOX»! ASI) E
img 129 Lmu wrrn ragę, tuk frbnciiman wbipped odt ax uoly-lookiug KNIFE.
img 134 WINNS INTKODUCTION TO SABŁLLA.
img 206 A William Fox Production, Win ner Jatę Alt.“ COMB ON, NOW— FESS UP?”
img 244 "TIIK NEXT INSTANT IIE 81*11 A NO TO llls KBET WIT II A CKY.
IMG 3@ Określ punkt początkowy: Aktualna szerokość linii: 0.0000 Określ następny punkt lub
IMG 6r Wybierz obiekty: znaleziono 1 Wybierz obiekty:_ Określ punkt bazowy lub przesunięcie lub

więcej podobnych podstron