IMG17

IMG17



10.    Czy koncentrujesz się nn sprawdzaniu wiedzy, czy umiejętności?

11.    Czy dajesz sobie prawo do przetywania równych emocji i wyrażanin ich wobec innych?

12.    Czy dajesz swoim uczniom przyzwolenie na wyrażanie emocji, opinii i poglądów?

13.    Czy zdarza Ci się przyznać do błędu:

a)    przed sobą,

b)    przed klasą.

c)    przed innymi.

14.    Czy w trudnych sytuacjach szkolnych sięgasz po pomoc i wsparcie innych?

15. Czy jesteś świadomy swoich mocnych i słabych stron w relacjach z innymi?

Moje

mocne strony

Moje

słabe strony

16. Jak często dokonujesz samooceny swojej pracy?

17. Jakim mottem kierujesz się w swojej pracy?

Część II

Przegląd metod aktywizujących

i

śdttdn naucsmel nie t/tprana cię da fkiirlmiey snrj mądrości. Pokazuje ci raczej draye do wzbogacenia własnej Kalilil Gibran

73


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMG17 (3) Propagacja błędów- Przenoszenie się błędów systematycznych » zależność badanej wielkości
33531 IMG96 (10) ziemi, stawały się obiektami naukowych dociekań. Łączył on w sobie typowe podejści
89120 IMG17 (10) *    Aiiall/ulnr t/mu nMdmu (l‘()Ą - Jony wysti^liwiiiie si
23498 IMG?62 10 Agresja — co się za tym kryje? ciele z pewnością czekają już niecierpliwie. Wreszcie
DSCN0357 10 niku otrzyma się liczbę wyrażającą wytrzymałość na rozciągani# 2 11 S w kG/naa. Wytrzyma
należy odrzucić metafizykę spekulację i niepotrzebne spory koncentrować się na wytwarzaniu wiedzy
IMG 60 /pochodzi z innych krajów, takich jak Włochy czy Austria. W Europie badania I koncentrowały s
nogi do kraula2 Przepłyń podany wyżej zestaw koncentrując się przy stylu: motylkowym na strzałce nn

więcej podobnych podstron