IMG00130 20110304 1231

IMG00130 20110304 1231



20 iu


SYSTEMY TRA^BP^WE PROJEKT

Qdmax3-u = Qdm«xl + Qdm«x3 E Qdmxx:t + Qdm,x4

= 544 i 0 + 120 + 138,6 “ 802,6 |^e)

c. grudzień

Qdtm


XQdr


t

dobę


nadanie:

Qdlrl2 — Qdirl + Qd*rj "0 + 80


80


' t .dobę


nrzvbvcie:

Q«Url2 ■ Qdśri + Qdir3+Qd4r4


320 + 80 + 126 = 526



Qd


max!2


m


Ldobe


nadanie:

Qdmaxi2 H Qdmaxl H Qdmax3 I B


120 = 120



przybycie.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMG00131 20110304 1231 2010 SYSTEMY TRANSPORTOWE- PROJEKT Qdmaxl2 Qdmaxl ^ Qdmax3 ^ Qdmax4 544 + 120
IMG00133 20110304 1231 SYSTEMY TRANSPORTOWE- PROJEKT 2010Qdmax
IMG00134 20110304 1231 2010 SYSTEMY TRANSPORTOWE- PROJEKT 5. Warunki ruchu pojazdów transportowych:
IMG00129 20110304 1230 2010 SYSTEMY TRANSPORTOWE- PROJEKT Qdmaxl-2
IMG00146 20110123 1231 BP--- i ih(M)lY]vh HOVN Ę ((ito)7v e m + (ttO)V&U — Ort 4- »Tofiw •* Slf
IMG00106 20110304 1212 Rok akademicki 2008/2009 I Politechnika Świętokrzyska w Kielcach.
IMG00107 20110304 1212 OBLICZANIE KOLEJOWGO PUNKTU ŁADOWNEGOl.Oane wyjściowe• obroty roczne Qr -stru
IMG00108 20110304 1212 dla Qr4: 4=1, 70; sezonowość w nadaniu dwa miesiące (styczeń, luty); 5: j j
IMG00110 20110304 1212 Qdmax=336.6*lA=370.26(t/dobą) Oodalszychanalizprzyjmujemynajwiększawartośc z
IMG00111 20110304 1212 prt* b) dla wagono* prędkość do Jikm/h paleta o wymiarach 1200x800 (mm) *
IMG00116 20110304 1213 S.Sytuacje technologiczne i preferowane
IMG00117 20110304 1213 Wydajność praktyczna na poziomie 70% wydajności praktycznej. 9.Wskaźnik wykor
IMG00119 20110304 1214 T not- czas natadunku pojazdu: dla P- w punkcie ładunku , N- u dostawcy, T wy

więcej podobnych podstron