___________-
. utuwić odtegłotf ..A" poroSędzy pr*dnir, powierzchni., ram pcj.itu sprzęgła i zderzakiem na obudowę skr/yn. przekładny ^ wvmiar ll±l.6mm.
- dokręcić śrubę zacisków* 2.
. ponownie sprawdzić prawidłowość wykonanej regulacji.
' (.,»»/ _A'. *—*rm~T'r> *** <« •«*,
U,t„ frf* imu<ic*u ittirzrr*~<>
I Kort pedłh. tpf/rfłJ mnł»« tU*l mWn)ł n» ''**■« M-"»
JTJ- ro«ltuf» «• •Jiwu<
II stopień sprzęgła napędu wału odbioru mocy: cwcntual-nej regulacji należy dokonać co 125 motogodzin lub częś-ciej przy ciężkich pracach.
Zaleca się przeprowadzenie poniższej regulacji w ASO lub przez wykwalifikowanego mechanika.
UJUUU
KciuUiji 1| aiopoia tpr/ctfla
* * p^iaMrnU. 2 - ioAt
*#£* czynności przy regulacji II stopni 4prięgh »~~~M
^J'1'ać dw,c śruby przymocowujące polecę okienka konirobe*, -„j obudow.) sprzęgła i odliczyć pokrywkę. rtHae*0
. olrotnic pokręcać koleń, zamachowym, aż do ustawień* »u itułw regulacyjne i w polu widzenia okienka kontrolnego,
. izczelioomierzcin ° grubości 2 - mm lub sprawdzianem CM K 'g /, zestawu narzędzi serw .sowychi sprawdzić ustawienie rpnęgb [1 „0-^ przez włożenie go pomiędzy leb śruby regulacyjnej d tarczę doeskową .przęgła. Jeżeli lub jest za mały, zluzować przeciwnakrętkę I i wkręcić śrub? 2 a/ do uzyskania właściwego luzu, a następnie dokręóć
przeciw nakrętkę.
. w ten samNposób wykonać regulację pozostałych dwóch śrub
regulacyjnych.
- włożyć pokrywkę przymocować śrubami.
UWAGA:
fcpŁKjf »ę«pnw»»dne iYU.mitwniłf. jdyj nir mi oskiJnAa irr.utu^tcto o kUu|» ipnrcłi' Hoili/j t|ir/i Jj WONI, lak umo |lV pny I tlgpwi, is u>tAit(o ainnu-
ta OKI) łpr/fcIiMitj napędu W OM. a taWr d> nMprawidlowj pr*ci ipttrmiuj ■uuw.
lOflont) <• jł«n utftn.ru •«>.
Hamulce należy sprawdzić i ewentualnie wyregulować co 250 motogodzin lub częściej, jeżeli ciągnik jest używany przy ciężkich pracach. :
Jeżeli występuje nicrównoczcsne hamowanie obydwu kół. zaleca wę naitępujący sposób postępowania: , n.m
*) podłożyć kliny pod koła przednie, unieść tył ciągnika P°dnosmkKt . »by koła tylne nic dotykały podłoża, zwolnić hamulec postojowy ora odłączyć sprężyny naciągowe 3 (rys 78),
b) rozłączyć pedały hamulców, . . _____u.
c> *Ju*ować przeciwnakrętkę 2 (rys. 77), obciążyć prawy
'•ią 5 N i obracać nakrętkę 1 cięgła prawego po-> J „odiogą otrzymać prześwit 6? mm pomiędzy dolną częscu p»-pomostu. Dokręcić przeciwnakrętkę 2(rys. 77). tcwtgo
wykonać czynności regulacyjne w podobny spos „mek
lflk. aby przy nacisku jednoczesnym siłą po '**** ..
Pedałów powinien pozwolić na swobodne ,eh P®ĄC cz\ jue
C> Mącgyć sprężynv naciągowe oęgieł hamulców
“«'ępuje zakleszczanie się hamulców i usunąć podnośnik.