metro i budowle podziemne3

metro i budowle podziemne3



UETLIBERG

(^1} lockorg«ł)«in»łtf*ck« GjuCh    -—    2 10.00    i

Cf) Molowftf^ck. E«cHKolx    -    500.00    .

Cp) Lock «rg«r <*i r»*sf r»c k •    ■—    240.00    i

(S) Molovv«itr*ck« U«Hlib-org    ~    2800 00    .

(5) Lock«r0«»ł.»«»•»->**1r»ck« jiycł-*^gg    —    4)0.00    i

fTxxena

piaskowtec

macgief

glina


...... pozom wody gruntowej

--poziom odprowadzenia


Rys. 5. Podłużny przekrój geologiczny osi tunelu Uetliberg

j Strefa bezpieczna 2    | Strefa przeładunkowa

, Wiertnica kotwi Kabina sterująca


Strefa bezpieczna 1 Maszyna tunelowa urabiająca



natryskowy

betonu


Miejsce

przesuwu

obudowy

łubinowej


Głowica

wiercąca


I Kotwy zabezpieczające


f Zawał



Średnica tunelu: 0=9.40 Przekrój tunolu: 71 roł


Obudowa z batonu natryakowago

Obudowa (aklapienła) wnft rzną

Pobocza ewakuacyjne?

Odwodniania


Blok okablowania Płyta jtzdrui Płyta uynow*

Rury dr#n*iow#

Tubing spągowy

Rys. 7. Przekrój poprzeczny gotowego tunelu kolejowego


rys. 8. Przekrój poprzeczny gotowego tunelu drogowego


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
metro i budowle podziemne2 ES : mmmmm. 3 mmmm mu: * . , , ■ v r j Pod rzeką
metro i budowle podziemne0 Zafety transportu samochodowego, takie jak: -- dostępność, umożliwiająca
metro i budowle podziemne6
metro i budowle podziemne4 HERRENKNECHTFunele HighTeeh. Jako światowy leader, Herrenkneeht projektu
metro i budowle podziemne7 Warstwa ochronno-drenaiowa i dwukierunkowy. W trakcie realizacji zadania
metro i budowle podziemne0 realizacji zadania stosowane są nowoczesne rozwiązania technologiczne do
metro i budowle podziemne4 Fot 5. Cieśnina Beringa ~ mMf&e prapra^tur^cwej {zdjęde satelitarne)
metro i budowle podziemne1 Transport degraduje środowisko w trojaki sposób: -    po
metro i budowle podziemne2 Dlaczego budować pod ziemią? • Korzyści wynikające, z uwolnienia powierz
metro i budowle podziemne3 Rys. 4. Wizja artystyczna tradycyjnie rozwiązanej sieci podziemnej infra
metro i budowle podziemne5 Rys 2. Tunel na autostradzie w Finlandii ułatwiający przechodzenie zwier
metro i budowle podziemne8 Modernizacja centrów miast wiąże się nierozerwalnie ze zwiększaniem inte
metro i budowle podziemne9 Linie metra Linie metra przewiduje się z zasady wzdłuż głównych arterii
metro i budowle podziemne0 teren TUNELE SZLAKOWEteren TUNELE STACYJNE a NT Wariant I teren a «c .i
metro i budowle podziemne1 Światowe doświadczenia w budowie tuneli w skałach zwięzłych Od wieków lu
metro i budowle podziemne2 ES : mmmmm. 3 mmmm mu: * . , , ■ v r . - V* A: A

więcej podobnych podstron