/• oArrtfe, l*W cjynnkt tcmowii
I w Których mołna odpocząć
I w/u**nh> rfli |rrntn»lrti I w IdOrym iramij • /<o6www|». %%■ pli tpo%db I grommUatw • uwwAnc *4 imieci ; • wifca/r mteflc* w naJMi/wf okolicy,
j • wtka/r | $po9oby nlowinia I środowiska
J • wyjaśni, dlaczego nie można niszczyć i iłehni
• posortuje odpady według informacji na pojemnikach na śmieci
• wyjaśni dlaczego należy ograniczyć kupowanie towarów w opakowaniach jednorazowych
I R Mpbnu)t # przeprowadzi
I doświadrzenle. na którego podstawie
ofcneśll nwlociYMCiwte powietrza w różnych punktach (ulica, park. las. balkon)
D wyjaśni związek czystości środowiska ze stanem zdrowia mieszkańców
R wskaże działania, które mogą wpłynąć na poprawę stanu środowiska R wyjaśni, jaką rolę pełnią rośliny w oczyszczaniu powietrza R zaplanuje program oszczędnościowy dla domu
I -_>VA/V» V\Wv\ <nat\c«Svm