skanuj0004 (25)

skanuj0004 (25)



jej zawartości. W rozdziale drugim przedstawiono zarys historii hotelarstwa i turystyki w Polsce i na świecie.

W rozdziale trzecim zaprezentowano podstawowe pojęcia związane z turystyką, ruchem turystycznym i usługami hotelarsko-turystycznymi. Przedstawiono definicje i istotę turystyki, podział podróżnych oraz klasyfikację turystyki według różnych kryteriów. Omówiono pojęcia produktu turystycznego, jego składniki ze szczególnym uwzględnieniem różnego rodzaju usług turystycznych i hotelarskich.

Rozdział czwarty poświęcono omówieniu organizacyjno-prawnych uwarunkowań prowadzenia działalności turystycznej i hotelarskiej.

W rozdziale piątym przedstawiono stan bazy materialnej hotelarstwa w Polsce, a także zagadnienia związane z powstaniem i rozwojem międzynarodowych systemów hotelowych w Polsce i na świecie. Rozdział szósty jest w całości poświęcony charakterystyce organizacji pracy w hotelu, z uwzględnieniem specyfiki pracy w poszczególnych jego działach, charakterystyki pracy personelu hotelowego, a także struktury organizacyjnej hotelu i dokumentów organizacyjnych. Zawiera on również informacje dotyczące systemów rezerwacyjnych w turystyce i hotelarstwie.

Kolejne rozdziały - siódmy i ósmy - są poświęcone funkcjonowaniu biur podróży i organizacji imprez turystycznych. W rozdziale siódmym omówiono rodzaje biur podróży, ich charakterystykę, uwarunkowania działania oraz dane statystyczne, dotyczące tego rodzaju działalności gospodarczej w Polsce. Rozdział ósmy zawiera omówienie składowych imprezy turystycznej, opis celu, programu, świadczeń w ramach imprezy, a także jej kalkulacji i realizacji, ze szczególnym uwzględnieniem zadań pilota.

Rozdział dziewiąty stanowi opis organizacji usług agroturystycznych w Polsce, z uwzględnieniem charakterystyki produktu agroturystycznego i bazy noclegowej dla agroturystyki w Polsce. Rozdział dziesiąty zawiera charakterystykę turystyki na terenach chronionych. Zawiera on opis polskich obszarów chronionych, turystyki zrównoważonej i ekoturystyki.

W rozdziale jedenastym podjęto próbę scharakteryzowania jakości usług turystycznych, w tym walorów turystycznych, wpływu społeczności lokalnej, a także czynnika ludzkiego na rozwój turystyki oraz jakość obsługi klienta.

Rozdział dwunasty jest poświęcony zagadnieniom związanym z żywieniem w turystyce, z uwzględnieniem potrzeb w tym zakresie różnych grup turystów. Zawiera on także elementy obsługi konsumenta, opis zastawy i bielizny stołowej, przygotowania jadalni do obsługi gości oraz podstawowe zasady obsługi konsumenta.

10


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Rozdział 1. Charakterystyka gry w piłkę nożną Rozdział ten przedstawia zarys historyczny dotyczący
image 010 10 Wstęp W rozdziale drugim przedstawiono przegląd metod analitycznych stosowanych przy ro
Załącznik 4 cd. W rozdziale drugim przedstawiono ogólne rozważania na temat możliwych błędów kompasó
104T59 17. Kierowanie pierwszą próbą W tym rozdziale zamierzam przedstawić zarys możliwego przebiegu
skanuj0039 (25) się, więc jedynie w sposób pośredni do wspierania procesów sprzedaży produktów na ry
strona0008 Wstęp 11 W rozdziale czwartym przedstawię charakterystykę badanych kobiet ze względu na p
86599 P3190305 Zarys historii budowy miast w Polsce do połowy XIX w.25 i fortyfikacji bastionowej, w
52771 skanuj0011 (47) 51 — ZARYS WIEDZY O TURYSTYCE3.5. ZARYS HISTORII PIŚMIENNICTWA TURYSTYCZNEGO I
36962 skanuj0001 (88) 3. ZARYS DZIEJÓW TURYSTYKI3.1. HISTORIA TURYSTYKI NA ŚWIECIE Historii turystyk
40421 ullman052 (2) 3_Relacyjny model danych Mimo że omawiane w rozdziale drugim podejście do projek

więcej podobnych podstron