skanuj0021 (11)

skanuj0021 (11)



bawić slgl


Opił zabawy;

*    Dzieci dzielimy na dwie grupy, które siedzą na przeciw nauczyciela. Pierwsza grupa otrzymuje foliowe woreczki, a druga gazety. Podczas słuchania wierszyka dzieci wykonują czynności opisane poniżej powtarzając rytm wypowiadanych słów jak echo. Nauczyciel wskazuje ruchem ręki, która z grup wypowiada dany wers. Przy powtórzeniu zabawy dyrygentem może zostać grzeczny przedszkolak.

-    Na słowa: ‘Słonko” - dzieci uderzają dłońmi o gazety

(jedno uderzenie powinno być wykonane na jedną sylabę).

-    Na słowa: ‘Obudź się!" - dzieci uderzają dłońmi o

woreczki foliowe,

•    Na słowa: ‘Chcemy...” - dzieci uderzają dłońmi o

gazetę.

- Na słowa: ‘Chcemy z

wiosną....'- wszystkie dzieci razem wykonują dwa uderzenia krótkie I jedno dłuższe zgodnie z podziałem wyrazów na sylaby.

Przy powtórzeniu zabawy możemy dodatkowo zastosować zmiany dynamiczne w wypowiadaniu poszczególnych fragmentów wiersza.

Instruktaż zabawy znajduje się na płycie DVD.

8


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
DSC06152 Zabawa w wywoływanie Do zabawy będą potrzebne: grzechotki, drewienka i klekotki. Dzieci dzi
DSC06158 Instrumentalny swing Do zabawy będą potrzebne pompony, drewienka oraz grzechotki. Dzieci dz
Zabawa ruchowa do piosenki Do zabawy będziemy potrzebować tiulowe chusty. Dzieci dzielimy na dwie gr
skanuj0045 2 44 Rusztowania 2. Według rodzaju wykonania rusztowania dzielimy na:
29 (399) Rock n roll II Wszystkie dzieci na początku tańca będą znajdowały się poza sceną Dzieci dzi
Rock n roli II Wszystkie dzieci na początku tańca będą znajdowały się poza sceną. Dzieci dzielimy na
zdrowie0040 kaczki, zakłada im na głowy opaski z rysunkami kaczek (w trzech kolorach), a pozostałe d
8 Dzieci, dzielimy na 5 grup i każda wykonuje kolorowy rysunek do 1 wybranego napisu. Rysunki w kszt
12(1) 6 Dzieci dzielimy na dwie grupy. Jedna grupa tworzy koło a druga siada poza nim.Na hasło: Si#
P1120013 (2) do zapamiętywania i odtwarzania pojęć i czynności. Zabawy dzieci ukierunkowane na manip
3 (1595) Quickstep Dzieci dzielimy na dwie równe liczebnie grupy. Najlepiej, aby w jednej grupie zna
skanuj0006 5 11 Gęstość cieczy oblicza się addytywnie odpowiednio na podstawie wartości gęstości i m

więcej podobnych podstron