105 6

105 6



chyba, że zostanie zniszczona lub magik się poruszy. Do wnętrza strefy nic przenika żaden., nawet najgłośniejszy hałas.

Osoba, podtrzymująca czar nie może w tym czasie rzucać żadnych innych zaklęć, ani korzystać z umiejętności medytacji celem odzyskania utraconych punktów magii. Dwie lub więcej strefy dowolnego typu nie mogą zachodzić na siebie, jeżeli lak się stanie - obie zostaną nacychmia.NL zniszczone.

Czas trwania: co najmniej 1 tydzień .Składniki: mały zamek

Ten czar, rzucony na drzwi (skrzynię itp.) z cHlk-.glości nie większej od 1 metra, wzmacnia jc tak. iż stają się nudniejsze do wyłamania lub wyważenia. Zyskują one 1 punkt Wytrzymałości. Czar ten można rzucać wielokrotnie (do 3 razy) na pojedynczą skrzynię lub drzwi i w efekcie uzyskać modyfikator Wytrzymałości rej skrzyni, równy +3.




Poziom czaro: P Punkty- magii: 1

Zasięg: tylko osoba rzucająca czar Czas trwania: 1 godzina Składniki: płonąca pochodnia

Ten czar tworzy magiczną strefę o średnicy 12 metrów, w której cen-tmm znajduje się magik. Strefa ta utrzymuje się przez 1 godzinę, chyba że zostanie zniszczona lub magik się poruszy. Wewnątrz strefy temperatura, obniża się o 10°C. Osoba, podtrzymująca czar nie może w tym czasie rzucać żadnych Innych zaklęć ani korzystać z umiejętne j«d medytacji celem odzyskania utraconych punktów magii. Dwie strefy lub więcej, nieważne jakiego typu, nie mogą zachodzić na siebie. Jeżeli tak się stanie - zostaną natychmiast zniszczone.

Poziom czaru: P Punkty magii: 2

Zasięg: tylko osoba rzucająca czar Czas trwania: nieistotny Składniki: żadne

Ten czar pozwala bohaterowi stworzyć małe zwierzę w kapeluszu bądź kieszeni. Jest to normalny przedstawiciel swojego gatunku i może zostać zjedzony - jeśli tylko jest jadalny.

Mag musi losowo określić gatunek istoty, którą ten czai- stwarza.

Za każdym razem, gdy rzuca czar, pojawi się istota właśnie tego gatunku. Czar może być rzucany kilka razy z rzędu, dzięki czemu mag może wyciągnąć z. kapelusza czy kieszeni kilka zwierzaków.

Poziom czaru: P Punkty magii; 2 Zasięg: dotyk Czas trwania: Kó tur Składniki: odrobina puchu

Ten czar można rzucić na dowolną, dotykaną właśnie istotę -ofiara może nic wiedzieć, że znajduje się pod działaniem magii. Musi ona wykonać udany test Siły Woli. gdyż w przeciwnym wypaku zapada.w przypominający śpiączkę sen. trwający Kó rur gry. Czai1 ten działa wyłącznie przeciw1 pojedynczym humanoidom poniżej 3 metrów wzrostu - nie oddz.ialywujc na iscoty większe.

jeśli bohaccr zechce użyć tego czaro podczas walki, musi wykonać udane trafienie otwartą dłonią (stosują się tu zwykłe modyfikatory dla walki bez broni). Dotyk nie zadaje obrażeń, ale ofiara zapada w głęboki sen.

Poziom czaru: P Punkty magii: i Zasięg: dotyk Czas trwania: chwila Składniki; żadne

Ten czar może usunąć Przekleństwo, rzucone przez magika z tego samego lub niższego poziomu. Jedno zaklęcie może zneutralizować tylko jedno przekleństwo.

Poziom czaro: P Punkty7 magii: 3 za tydzień Zasięg: 1 me U'

Poziom czaru: P Punkty magii: l

Zasięg: tylko osoba rzucająca czar Czas trwania; 1 godzina Składniki: miniaturowy parasol

Ten czar powoduje, iż deszcz przestaje padać na bohatera. Nawet w przypadku najpotężniejszej ulewy bohater może pozostać idealnie suchy. Zaklęcie działa przez 1 godzinę, chyba żx: zostanie wcześniej rozproszone przez osobę, która je rzuciła.

•POZIOMI* vXv:\'XOvaaa:v:v.:.xą.:-:

Poziom czaru: 1 Punkty magii: 2

Zasięg: tylko osoba rzucająca czar Czas trwania: 1 godzina za poziom Składniki: para magnesów

Czary- Aury zapewniają ochronę przeciw obrażeniom zwiększając liczbę punktów pancerza na wszystkich częściach ciała magika o +1.

Aury mogą być rozpraszane za pomocą magii (np. Kozjtroszenie aury), są również automatycznie niszczone przez trafienie magiczną bronią, więc nie zapewniają całkowitej nietykalności. Postaci mogą posiadać tylko jedną Aurę w jednym czasie i mogą rozproszyć swą własną Aurę na życzenie.

Poziom czaro: 1 Punkty' magii: 4 Zasięg: 24 metry Czas trwania: KÓ rund Składniki: fiolka alkoholu

Ten czar można tzudć na każdą istotę znajdującą się w odległości nie większej niż 24 metry. Aby odeprzeć < Iz latanie zaklęcia, ofiara musi wykonać udany test Siły Wili. W przeciwnym wypadku staje się całkowicie bezmyślna, niezdolna do niczego z wyjątkiem siedzenia tu ziemi, mamrocząc coś bezładnie, śliniąc się i jedząc trawę, bezmyślna istota nie może sic bronić i traktowana jest jako cel nieruchomy dla tych, któizy ją atakują (patrz rozdział Walka). Nie może się również tusząc z własnej woli, choć może Iryć wletoona za drożyną z potowy normalnej szybkości

Kfekt tego czaro jest tylko okresowy i zanika po Kó rondach walki. Jeśli trzeba, Mistrz Gry może określić ten czas w tajemnicy, by gracze nie wiedzieli, kiedy czar się dokładnie kończy.

Poziom czaru: 1 Punkty magii: 3 Zasięg: jedna osoba

Czas trwania: trwały do czasu otrzymania przyszłych ran Składniki: kawałek płótna opatrunkowego j Za pomocą tego zaklęcia osoba rzucająca czar może uzdrowić samą jsiebie lub przez dotyk inną postać czy każdą niemagiczną istotę,

Czar działa natychmiast, przywracając K6 punktów' Żywotności. Czar nie uzdrowi postaci ciężko rannej (mniej niż 2 punkty Żyw). Jeśli '/ostanie rzucony na kogoś takiego, nie zadziała.

Magik, któremu nie uda poprawne rzucenie tego czaro (patrz Koszt w punktach magii) zadaje Kó obrażeń.

105


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
dydaktyka6 166 Aniela Książek-Szczep unikowa Nieistotne wydają się szczegóły, chyba że zostaną spec
-    wyjątki 2: chyba, że z umowy wynika lub zostało w jakikolwiek inny sposób ustalo
jawność, chyba, że bezpieczeństwo państwa lub ochrona tajemnicy państwowej; oskarżony ma prawo do
skanuj0007 (245) Rys. 2.6 odciążając próbkę stwierdzamy, że na wykresie rozciągania będziemy się por
KI5 południu Paul dowiedział się, że szef egipskiej spółki skarżył się głośno do swych kolegów na
choinkową odkryła, że odbity w niej przedmiot również się porusza. Odkrycie to ujawniła w okrzyku: &
043 8 "5.11. Interpretacja fizyczna pochodnej Przypuśćmy, że punkt materialny (lub krótko punkt
100?75 Jeśli zasoby wody nie zostaną uzupełnione* woda przemieszcza się z komórek do przestrzenie po
CCF20090213008 (2) Arystoteles twierdził, że każda zmiana lub ruch prowadzą w końcu do jednej i tej
54879 skanuj0005 (504) O D Ryt, 2.6 odciążając próbkę stwierdzamy, że na wykresie rozciągania będzie
a. 145 «k K 105 m; e. 205 m; d. 285 m. - n*>w\ o -MW }iV kg ivj\l*tł się »h1 0 do 30 m/s w czasie
12840 pic 11 06 143014 natrafiamy na słowo „róża”, jesteśmy świadomi, że w danym kontekście nie odn

więcej podobnych podstron