143

143



Układ kierowniczy 143

cd. tabl. 12-1

1

i

3

4

s

6

7

19

20

20—3003068 Miseczka zewnętrz-na 4 (rys. 12.3)

Średnica zewnętrzna

0 31,5—0.170

+0,84

+0,50

0,3

Średnica czaszy kulistej współpracującej ze sworzniem kulistym 8

0 25*0.1'*'

+0,200

0,6

21

20—3003032

Sworzeń kulisty S (rys. 12J3)

Średnica kuli

Vi 25—u.ioo

-i 0,200

0,6

2?

M—4625

Łożyska walcowe 6 (rys. 12.1) (wg Ce-bilozu łożyska występują pod oznaczeniem RNU 304)

+0.065 + 0,035

0.100

Luz promieniowy mierzony na łożysku swobodnym (nie osadzonym w gnieidzie pokrywy lub czopie wału głównego)

czego 4 (rys. 12.4) oraz wspornik 5. Przesuwanie się obudowy względem wspornika świadczy o niedokręceniu śrub mocujących, natomiast odchylenie wspornika względem ramy z jednoczesnym powstawaniem szczeliny na spoinie łączącej od strony A (rys. 12.6) świadczy o konieczności wykonania wzmocnienia v/ postaci dodatkowego wspornika (rys. 12.5)

Rys. 12.4

Mechanizm kierowniczy zamocowany do wspornika

Rys. 12.6. Wzmocnienie dodatkowym wspornikiem

połączonego spoinami elektrycznymi L. 4 Ę (rys. 12.6). Szwy muszą być czyste i równo ułożone bez śladów przepalenia blach. Miejsca naprawiane pomalować lakierem asfaltowym.

—    Ewentualne luzy w przegubach sworzni kulistych sprawdza się po uchwyceniu dłonią drążka kierowniczego 1 i 5 (rys. 12.2) i następnie wywarciu nań nacisku w dół i w górę. Jeśli istnieją luzy — koniec drążka będzie przesuwał się względem końca dźwigni, wydając jednocześnie dźwięk w postaci stuku.

Jeśli nie zostanie ujawniona żadna z wymienionych nieprawidłowości, należy wówczas:

—    Ustawić koło kierownicy w takim położeniu, jakie zajmowało podczas jazdy na wprost (lub ustawić koła do jazdy na wprost). Zdjąć pokrywkę ozdobną 28 (rys. 12.1), wyjąć miseczkę blaszaną 29, sprężynę 30. miseczkę wewnę. rzną 31, płytkę 34 wraz z przewodem elektrycznym i sprężynę 2S (wg punktu 12.4.3). Skontrolować, czy rysa pionowa nacięta na czole wału rurowego 21 (rys. 12.1 — od strony nakrętki 25) zajmuje dolne pionowe położenie. W przypadku innego położenia rysy, pokręcić kołem kierownicy do uzyskania jej dolnego położenia, ponieważ wyznacza ona środek pełnego zakresu obrotów koła kierownicy. Całkowite zlikwidowanie luzu między rolką i ślimakiem może być przeprowadzone tylko w zakre-


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
79532 star266205 Układ, kierowniczy 205 cd. tabl. 11.5 Nazwa
star266211 Hamulce hydrauliczne 211 cd. tabl. 12.4. 1 2 3 Działanie układu zbyt powolne, pedał ha
76795 star266193 Uktad kierowniczy 193 cd. tabl. 11.1 1 2 3 4 Nurnik reakcyjny 40 Średnica
450 (13) 450 Okolica przednia uda 12 19 20 21 22 8131415161718 23 Okolica przednia uda I {regio femo
Cd. tabl. 12.3.7 Parametry przekładni zębatej 5. Kąt stożka podziałowego, st.    <
PRZESŁUCHANIA6, 12, 19, 20 LUTEGO GODZ. 18.00-19.00 ul. Bernardyńska 3 (czekamy na Was w
ZOSTAŃ NA DŁUŻEJ! PRZESŁUCHANIA 6.12,19. 20 LUTEGO w godz. 18.00-19.00 przy ul. Bernardyńskiej 3(cze
embrio35 Powikłania o i i-1-1 i    i-1—i 12-19 20-24 25-29 30-34 35-39 40-44Powyże
Str182 (2) Cd. tabl. 12.4.2 7. Kąt toczny linii zwoju ślimaka tg7w — w z/dw 0,1696 - zębów
CCI00150 : GODZtNA DZIEŃ MIESIĄC TIME DAY MON TH 6 7 8 9 10 11 12 13 14 2 3 4 5 6 8 9 10 11 12 19 20
SEA3EM0K772000Y1384FALD02 1 2 3 4 S 9 10 12 13 14 15 17 18 19 20 Zł ZZ 23 24 25 26 CD
CCF20110506009 1 cd. tabl. 7.17.2.2. Przetwornice transformatorowe Układ przedstawiony na rys. 7.12

więcej podobnych podstron