2011 01 27 ;32;05

2011 01 27 ;32;05



/

/

f>. Stosowanie czarno-białych. tanich plakatów przez renomowanego tuuroperatora (np. TUI, <)rbis)i rozwieszanie ich na slupach ogłoszeniowych jest:

a)    błędne ze względu na zbyt muły odbiór tej formy reklamy

b)    właściwe 2C względu na dużą siłę oddziaływaniu lej formy reklamy

c)    błędne z.e względu na nicudckwatność formy isroinocji do standardu produktu

d)    właściwe ze względu na możliwość łatwego dotarcia do wyodrębnionych

segmentów nabywców    /<”

e)    poprawne są odpowiedzi b i d    4s^

?! Usługowy charakter produktu turystycznego przesądza jego cechy: u) ł.atwość magazynowania produktów niesprzcdanych

b)    Hlaslyczmiść dochodowa

c)    Brak mo/Jiwości wcześniejszej weryfikacji jakości

d)    Wszystkie powyższe    /.

c) Poprawne są tylko odpowiedzi a i c

H. Cechą promocji za pomocą aktywizacji sprzedaży jest:

1 a) nastawienie na korzyści w długim okresie czasu

b)    silny akcent na komunikację wizerunku firmy/produktu

c)    ograniczom czns trwania i skoncentrowanie korzyści w tym ograniczonym okresie

d) poprawne są a i b    ęjż

e) poprawne są b i c    ( ✓

W sytuacji, gdy wiele konkurując} cli |MV.cdsięhiorstw postrzeganych jest przez |H>tcncjalnych nabywców jako ofenijąte produktu o podobnych cechach i wywołujące |vidobne skojarzenia, wizerunki t}ch przedsiębiorstw su:

a) dukli) silno

ej wyró/j dające

d) nic wyróżniające

c) mylne

IX)’ Które z roniżej wymienionych zadań nic jesi realizowane za |X>moeą informacji turystycznej.

u) aktywizacja sprzedaży usług    /

b)    udoskonalenie polityki cenowej przedsiębiorstw tury stycznych

c)    porada dla uczestników ruchu turystycznego    »,.

d)    edukacja uczestników mchu turystycznego

e)    poprawne są odpowieilzi a i b

1 P. Informacje udzielone turyście przez recepcjonistę w hotelu można zaliczyć do grupy: v'u) formalnej informacji turystycznej

b)    wydawniczej informacji turystycznej    ,f

c)    przypadkowej informacji luiystycznej

d)    nieformalnej informacji turystycznej

e)    częściowo formalnej informacji turystycznej

li?. Druk materiałów reklamowych, własne strony internetowe oraz promocja poprzez zewnętrzne strony internetowe, i zwłaszcza globalne systemy dystrybucji i inne programy re/erwacyjnc są narzędziom: promocji typowymi dla:

a) touropcmtorów h) agentów turystycznych

Cl


c)    hoteli

d)    linii lotniczych

c) miejscowości turystycznych

14.    Czystym uzupełnieniem promocji za pomocy akty wizacji spizcduż.y jest:

a) sponsoring

h) sprzedaż osobista

c)    reklama

d)    marketing bezpośredni

e)    wszystkie powyższe

15.    Popyt turystyczny jest:

a)    Uzależniony wyłącznic od zmiennych ekonomicznych

b)    Bardzo elasty czny dochodowo

c)    Uzależniony od światowych cen złota    !'

d)    Wszystkie powyższe są prawdziwe

c) Ż-Klna / powyższych nic jest prawdziwa

16.    Dobry projekt punktu informacji turystycznej wymaga właściwego:

b)

c)

d)

«>


określenia zasad finansowania poprawne są u i J


a) określenia lokalizacji, oznakowania, godzin otwarciu, personelu i wyposażenia opracowania wy różniającego logo punktu wydrukowania ulotek informujących o lokalizacji punktu f j

17. Ograniczenia możliwości kontroli efektów działań NTO powodow ane są pr/ez fakt. że

a)    Wydatki na marketing są tylko jednym z czynników, które oddziałują na w iolkość ntchu turystycznego

b)    Działalność marketingowa NTO jest tylko częścią wszystkich działań marketingowych prowadzonych w danym kraju

c)    Niewiele NTO bezpośrednio sprzedaje produkty turystom i kontroluje istotnączęsć

podaży turystycznej    ’?

d) Wszystkie powyższe    Af

c) Tylko bic    *

IX. Tablice informacyjne są typowym narzędziem promocji:

a)    louropenuorów

b)    linii lotniczych

c)    obiektów noclegowych    ( ^

d)    agentów turystycznych

e)    ptzewożników autokarówyclt

19. Formula mixu promocyjnego oznacza potrzebę

a)    ciągłego zastępowania dotychczasowych fonu pn>mocji innymi

b)    łącznego, skoordynowanego wykorzystywania poszczególnych narządzi

c)    dążenia Jo maksymalizacji efektu synergii pomiędzy stosowanymi narzędziami

d)    poprawne są a i b

c) poprawne są b i c    j


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2011 10 27 32 08 Kolokwium nr 1 z matematyki Wydział WILiS, Budownictwo, sem. 1, r.ak, 2007/2008 Za
2011 10 27 32 40 tali na I I sto p JQ • w
2011 10 27 32 40 tali na I I sto p JQ • w
2011 10 27 32 52 Reakcje kVA:...... ‘ €r(OH)3 +3HCl^CrCi3 +3H2Q Ci(OH)3 +3H30++3C1- -^Ci* +3C1- +3H
2011 10 27 32 40 tali na I I sto p JQ • w
2013 06 27 32 05 —o *7t    <. yigjiś    *•
2011 01 27 ;30;19 20.    W Polsce roli; Narodowej Organizacji Turystycznej pełni: n)
skanuj0017 3 >flnes/. 32 2011-01-05 • Znieczulenie ogólne r n Premedykacja ZNIECZULENIE
Nr 01/2011 (15) 27.01.2011Biuletyn Informacyjny Wydziału Inżynierii Środowiska orii Środowiska
2011 10 27 34 32 •W przypadku gdy metal występuje na 111 i wyższym stopniu utlenienia od formy kwas
2011 10 27 01 26 TI - dane numeryczne „World File” jako realizacja transformacji (c,r) jest to plik
2011 12 01 00 32 Potencjały jonizacyjne Pierwiastek Pierwszy potencjał jonizacji [kJ/moI] 19

więcej podobnych podstron