23,31

23,31



*(POKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...? / TO JEST/SĄ


*Polecenie dostosowujemy do indywidualnych możliwości dziecka: Gdzie...?; Gdzie jest/są...?; Pokaż, gdzie jest/są...?



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
23,38 *(POKAŻ) GDZIE...? / TU (PANI/MAMA)... (CO ROBI)...? ^Polecenie dostosowujemy do indywidualnyc
23,32 *(POKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...? / TO JEST/SĄ... ^Polecenie dostosowujemy do indywidualnych możliw
23,36 *(POKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...?/ TO JEST/SĄ... *Polecenie dostosowujemy do indywidualnych możliwo
23,39 *(POKAŻ) KTO JEST...? / TU PAN/PANI JEST. *Polecenie dostosowujemy do indywidualnych możliwośc
23,35 *(POKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...? / TO JEST/SĄ... # *Polecenie dostosowujemy do indywidualnyc
23,37 rnnnr^ninmnnnrmnnrrm*(POKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...? / TO JEST/SĄ ^Polecenie dostosowujemy do indy
23,40 *(PQKAŻ) GDZIE (JEST/SĄ)...? / TO JEST/SĄ... ^Polecenie dostosowujemy do indywidualnych
23,41 *(POKAŻ) GDZIE MIŚ JEST...? / TU MIŚ JEST...
3 LATEK (05) Pokaż paluszkiem, gdzie jest mała foczka. Teraz pokaż, gdzie jest duża. Narysuj małej f
Zeszyt Cwiczeń FUNKCJI POZNAWCZYCH 2 (2) ĆWICZENIE 1Tu mieszkam Pokaż gdzie jest wschód. Pokaż gdzie
obsoletki3 - Przyciski są pomylone - powiedział. - Tam, gdzie jest balonik, trzeba śpiewać do paraso
Pokaż gdzie jest?°k0- $$) Oko, ucho.    Ly Oko, ucho, nos. Oko, ucho, nos, brzuch.
nabywanie kompetencji 2 5-    MIESZKANIE Nabywanie kompetencji językowej. Zabawy: Pok

więcej podobnych podstron