24(3) 4

24(3) 4




•UCZEŃ ALCHEMIKA*


-

$ftf

Sz WW US S Wt Żyw I

+1

A Zr

+ 10

CP Int Op SW Ogd

+10


Jedynym .sposobem, żeby zostać alchemikiem jesc terminowanie: u kogoś w tej profesji doświadczonego. Jednakże życie ucznia sprowadza się często nie lyle do nauki, ile do ciężkiej, fizycznej pracy. Uczeń częsco j>ełni rolę darmowego służącego, spędzając zbyt wiele

czasu na szorowaniu podłóg, by uszczknąć cokolwiek z rzeczywistej, alchemicznej wiedzy'. Nic powinno nikogo dziwić, żc Tylko niewielu uczniów wytrzymuje to wystarczająco długo, by zostać biegłymi alchemikami.

Umiejętności

Plwowarstwo Szacowanie Czytanie i pisanie S0&> szans na chemię

Przedmioty

brak

Profesje -wyjściowe Alchemik 1 poziomu Porywacz zwłok Podrabiacz monet Szarlacan

Poszukiwacz złota Rajfur

Cyrkowiec - bentlarz



•UCZEŃ CZARODZIEJA*


Schemat rozwinięć

-u*;;- : : ::Kn- mii

Sz WW US S Wt Żyw I A Zr

+1 +10

CP Int Op SW Ogd

+10 +10


j Każdy, kto chce zostać czarodziejem, musi odsłużyć długi i niebezpieczny okres nauki. Wskutek jej podjęcia przyszły' czarodziej, spędza wiele długich

godzin przy pracach fizycznych. W zamian za to dostaje miejsce do spania, a od czasu do czasu pobiera także lekcje magii. Wielu uczniów męczy się skroi ran icm podłóg, czyszczeniem i porządkowaniem czyli pozycją niemal zwykłych służących, dlatego nie kończy' swych nauk.

Umiejętności

Język tajemny magiczny

Rzucanie czarów - Tylko magla prosta

Czytanie i pisanie

Sekretny język klasyczny

50% szans na wiedzę o magicznych pergami

nach

Punkty magli

Ludzie i elfy- - 2K4 Krasnołudowie i hałflingi - 1K4

Przedmioty

nie ma

Profesje wyjściowe

Rajfur

Szarlatan

Czarodziej - 1 poziom Hiena cmentarna Porywacz zwłok Cyrkowiec - bentlarz Szuler



Poza służbą wojskową i powołaniem kapłańskim, najbardziej popularną profesją dla młodego, zamożnego mieszkańca Starego Świata jest medyk. Każdy obdarzony talentem - lub reputacją - może zbić majątek, lecząc na przykład szlachtę. Jak w większości profesji Uczonych, tak i tu jedynymi sposobem zdobycia zawodu jest pobieranie lekcji u praktykującego medyka. Jednak medycy nie biorą uczniów tak po prostu. Jeśli sławmy lub emerytowany medyk przekazuje swą wiedzę gmpce studentów, to pobiera od nich za tę. naukę honorarium, Większość hospicjów’ i uniwersytetów w dużych miastach ma odpowiednie warunki do nauki tej profesji, ale studia trwają kilka


•UCZEŃ MEDYKA*


Sz WW US


• -


Wt Żyw I

+1 +10


Zr


CP


Int

+10


Op SW Ogd

+ 10


lat i żeby stać się medykiem potrzełia naprawdę dużego samozaparcia. Nic więc dziwnego, że nie wszyscy uczniowie tę naukę owroenie kończą.

Umiejętności

Czytanie i pisanie

Wiedza o magicznych pergaminach

Sekretny język klasyczny

50% szans na leczenie chorób

50% szans na leczenie ran

50% szans na farmację

50% szans na warzenie trucizn

Przedmioty

Broń ręczna

Instrumenty medyczne (używane) w torbie Słój gliniany z kó pijawkami


Profesje wyjściowe

Rajfur

Szarlatan

Porywacz zwłok

Medyk



24


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
21(18) •SKRYBA Sz WW US S Wt Żyw I A Zr + 1 +10 CP Int Op SW Ogd +10 +10 +10 Profesje
69 3 • RZEMIEŚLNIK • Sz WW US S Wt Żyw I +1 +1 +2 +20 A Zr +20 CP Int Op SW Ogd + 10 +10 +10
61 7 Sz WW US    S Wt Żyw I    A Zr    CP Int
Sz ww us s Wt Żyw I A Zr CP lut Op SW Ogd *1 +1 +3 i-io -30 +20 +30 +20 t20
100 3 •NEKBOMANTA • Schemat rebżwii litr — pozlfiołl. 1 Sz WW US S Wt Żyw I A +2
16(3) •NOWICJUSZ* Schemat rozwbał^ć : . -v *• •ivX%v/-V * •‘*!vivXv/. Sz WW US S Wt Żyw 1 -1
98 4 ® ELEMENT AUST A • mmmmmm Sz WW IJS S Wt Żyw I A Zr CP Int Op SW Ogd +2 -10 + 10 Sz WW
11(15) 2 Sz WW 1JS S Wt Żyw I A Zr +20 11 +2 CP Int Op SW Ogd HO •GAWĘDZIARZ* bcnemat
15 2 S/. WW US S Wt Żyw I A Zr +20 +1 -2 +10 CP Int Op SW Ogd +10 •MYŚLIWY* Łowiectwo jest jedną
99 5 »ILUZJONISTA • Sz WW US S vt Żyw 1 + 2 +10 A Zr CP Int Op SW Ogd +
73 4 •ZWIADOWCA • $7. WW US S Wt Żyw I A Zr +20 +20 +1 +1 +6 +20 +1 +10 CP Int Op SW Ogd +10 +10
67 4 K ■    ’ ~~~    —— •PRAWNIK* £ y Sz WW US S Wt
wc7 KmmtY <?a*u WFRPSz WW US S Wt Żw I A Zr CP Inl Op SW OgdPP5 27    35 3 4 
22(18) •STRAŻNIK MIEJSKI* Sz us s +10 +10 +1 Wt Żyw I A Zr -2 +10 +1 CJP Int Op SW Ogd Strażn
13(15) mmmmmm mm 1 I m m i Sz WW US s +10 Wt Żyw I A +2 +10 Zr + 10 CP Int Op + 10 SW
64 7 • KAPŁAN DRUIDZKI • •KUPIEC* Sz WW us
tr2 big Cechy Główne WW US K Odp Zr Int SW Ogd 55 40 55 60 65 75 75 55 Cechy
0 (17) sZ 1n >7 mś j/ A %Wt jd m i ■]« *£> r» i f ..I M. a , / 1 A

więcej podobnych podstron