A«C

A«C



ABC - metoda A 01/13

Po zsumowaniu powyższych analiz powstaÅ‚a kolejna Wyniki analizy analiza rentownoÅ›ci poszczególnych klientów. ZostaÅ‚a przy pomocy ona nastÄ™pnie przedstawiona zarzÄ…dowi.    metody ABC

Analiza rentowności poszczególnych klientów powstała w wyniku zastosowania metody ABC

Katowice Sp, i. o.o.

Gdańsk Sp. z o.o,

Warszawa Sp. z o.o.

Pozostali

klienci

Suma

Wolumen roczny

120000

80 000

400000

600 (100

1 200 000

(A) Przychody brutto

1.800.000/1

1.200.000 zl

6.000.000 zl

9.000.000 zl

18.000.000 zł

(Bj Upusty

162.000 zł

96.000 zł

660.000 /.I

540.000 zl

1.458.000 zt

{C = A-B) Przychody netto

Å‚. 638.000 zl

U 04.000 z!

5.340.000 zl

8.460.000 zł

16.542.000 zl

(1)} Koszty .sprzedanych produktów

1,085.000 zł

723.333 zł

3.616.667 zl

5.425.000 zł

10.850.000 zł

(E) Koszty transportu

4.200 zł

46.800 zl

8.100/1

6-18.000 zł

707.100 zł

(F - C-D-E) Zysk (.strata) brutto zc sprzedaży

548.800 zl

333.867 /Å‚

1.715.233 zł

2.387.000 zł

4.984.900 zł

(G = R-kS-Tj Koszty sprzedaży, w tym:

83.574 zł

143.214 zl

68.576 /I

2.204.636 zł

2.500.000 zł

(R) Koszty połączeń telefonicznych

400 zł

6.400 zł

2.640 zł

420.000 zl

429.440 zł

(S) Całkowite koszty działu obsłimi klienta

w

9.646 zł

19.170 zł

7.113 zł

564,071 zł

600.000 zł

(T) Koszty pozostałej części działu sprzedaży

73.528 zł

117.645 zł

58.822 zł

1.220.565 zl

1,470.560 zl

(U) Koszty ogólnego zarządu

150.000 zł

100.000 zł

500.000 zl

750.000/1

1.500.000 zł

(I = F-G-II) Zysk (strata) z działalności operacyjnej

315.226 zł

90.652 zl

1.146.658 zł

•567.636 zl

984.900 zł

(J = I / O Rentowność w %

19%

8%

21%

â– 7%

6%

Wiedza i Praktyka zds@wip.pl ZarzÄ…dzanie dziaÅ‚em sprzedaży ©


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
A?C ABC - metoda A 01/1 7 3.    Informacje potrzebne do analizy rentownoÅ›ci klientów
A?C ABC - metoda A 01/03 Na prośbę zarządu dział finansowy i dział handlowy przygotowały analizę re
A?C ABC - metoda A 01/05 Szybka analiza zestawienia wykazała, że rentowność wszystkich klientów jes
A?C ABC - metoda A 01/07 Pierwszym etapem projektu było przygotowanie zestawienia zawierającego klu
A?C ABC - metoda A 01/09 ABC - metoda A 01/09 Wolumenowa alokacja kosztów zarządu Postanowiono równ
A?C ABC - metoda A 01/11Ile kosztuje firmę Terra współpraca z poszczególnymi dealerami? Uznano, że
A?C ABC - metoda A 01/15 rentowne. Przy okazji zmniejszania liczby klientów, z którymi firma Terra
A?C A 01/08 ABC - metoda Są to informacje, na podstawie których dokonano analizy rzeczywistego oh r
A?C A 01/18 ABC - metoda ambitnego planu wdrażania. Dlatego warto, abyś na początku jasno wyznaczył
indeks Indeks 03 A ABC - metoda analizy rentowności klientów ABC - metoda, dane finansowo-księgowe
METODA ABC Jest metodą porządkowania oraz grupowania elementów analizowanych podzbiorów ze względu n
A?C A 01/14 ABC - metodaJak dzięki metodzie ABC poprawiono rentowność firmy Terra? Porównując pierw
A?C ABC - metodaanalizy rentownoÅ›ci klientów    A 01/01W tym haÅ›le: —
A?C A 01/02 ABC - metoda Finanse i sprzedaż - czy rzeczywiście te działy powinny funkcjonować w fir
A?C A 01/04 ABC - metoda W praktyce stosowane sÄ… zazwyczaj do ich alokacji klucze, np, klucz wolume
A?C A 01/06 ABC - metodajak obliczano rentowność klientów z zastosowaniem metody ABC? Postanowiono
A?C A 01/10 ABC - metoda Katowice Sp. z o.o. Gdańsk Sp. z o.o. Warszawa Sp, z
A?C A 01/12 ABC - metoda I Katowice Sp i o.o. Gdańsk Sp / o.o. Warszawa Sp /

więcej podobnych podstron