CCF20160103001

CCF20160103001




R

Funkcje wymierne

Klasa J!_

Wersja A

imię i nazwisko

Wynik pkt. Ocena

Wersja trudniejsza

Wersja łatwiejsza

Zad. J.


Zad. 1.

Wyznacz dziedzinę i miejsca zerowe funkcji 2x2 +3x — 2 ,


l.r + 11 x-l '


Na podstawie wykresu określ dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe oraz przedziały monotoniczności funkcji.


Sporządź wykres funkcji f(a) =


Zad. II.

Określ liczbę rozwiązań równania —-—= m

x-m a+3

w zależności od parametru m.


Zad. III.

Rozwiąż równanie i nierówność:


a)


b)


2a-3


a + 1


Zad. IV.


xs + 5a" + 6 a


Zad. 2.

Sporządź wykres funkcji f(x) =


A + 1 A-l


Na podsta


wie wykresu wyznacz przedziały monotoniczności funkcji oraz określ, dla jakich me R równanie I a + 1


- m ma dokładnie jedno rozwiązanie.


A" — 3

<1.


II _ -1-

a + 3 ’


Dane są funkcje: /(a) =


x+2


x-2


Dla jakich argumentów wartości funkcji/są większe od wartości funkcji g?


Zad. V.

Dana jest funkcja /(x) =    .

Dla jakich całkowitych wartości k wyrażenie f(k) jest liczbą całkowitą?


Zad. 3.

Rozwiąż równanie

a2 + 5+_a+1 _ j


x~ — 4    \x—1\ x + 2


Zad. 4.

Dla jakich argumentów funkcja ^/(a) = muje wartości z przedziału (-2; 2) ?


. 2a + 3 a-5


przyj-


Uwaga! Możesz podwyższyć ocenę, jeśli dodatkowo rozwiążesz zadanie II z wersji trudniejszej.


R

Funkcje wymierne

Klasa ll_

Wersja B

!mlę'i nazwisko

Wynik pkt Ocena

Wersja trudniejsza

Wersja łatwiejsza

Zad. 1.

Sporządź wykres funkcji /(z) = p-p.

Na podstawie wykresu określ dziedzinę, zbiór wartości, miejsca zerowe oraz przedziały monotonicz-ności funkcji.

Zad. 1.

Wyznacz dziedzinę i miejsca zerowe funkcji

/W‘T7rr-

x + 6x + 5,r

Zad. 2.

Zad. II.

2 k

Określ liczbę rozwiązań równania —=-p = w zależności od parametru k.


Sporządź wykres funkcji f(x) =


z — 11

A + 1 |


Na podsta


wie wykresu wyznacz przedziały monotoniczności funkcji oraz określ, dla jakich me R równanie


■t-1

x+l


-m ma dokładnie dwa rozwiązania.


<6.


b)


Zad. III.

Rozwiąż równanie i nierówność: .    * + 2 | x _    10

' U + 31    x-2 x2 + x-ó’

2x-5

Zad. 3.

Rozwiąż równanie -t2 + l |    1    _ 5-;c

X1 — 1 IJt + H a-2-T

Zad. IV.

Dane są funkcje: f(x) = ~~, g(x) = —.

x+3    jc — 3

Dla jakich argumentów zachodzi warunek

l/(jc)l<li(jt)l?

Zad. V. *

Dana jest funkcja f(x) = p—p •

Dla jakich całkowitych wartości m wyrażenie /(m) jest liczbą całkowitą?

Zad. 4.

_ Q y X A

Dla jakich argumentów funkcja /(jc) = —przyjmuje wartości z przedziału (-1; 1) ?

Uwaga! Możesz podwyższyć ocenę, jeśli dodatkowo rozwiążesz zadanie II z wersji trudniejszej.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20160103000 H Funkcje wymierne Klasa ll_ p Wersja A Imię i nazwisko Wynik pkt. Ocena Zad. I
Klasa ... GR.I Imię i nazwisko.SPRAWDZIAN    . I
imię i nazwisko kl.vta ocena WERSJA ASprawdzian: Budowa atomu a układ okresowy pierwiastków
Klasa....... GR. Imię i nazwisko. *)SPRAWDZIAN I. Odpowiedz na pytania: 1.    Na czym
Imiona i nazwiska uczniów Klasa Imię i nazwisko wychowawcy klasy Ocena z realizacji projektu wyrażon
ROZDZIAŁ 8 ■ TEST • ZDROWIE ■ GRUPA A Imię i nazwisko: Wynik: /50 Audio 4 Zadanie 1 (5 punktów
Lista osób na testy Miejsce Imię i Nazwisko Wynik Miasto 1 Michał Kierul 51/57 Lodź 2 Arkadiusz
57 5 Klasa GRUPA A Imię i nazwiskoWYRAŻENIA ALGEBRAICZNE — sprawdzian !• Zapisz odpowiednie wyrażeni
obliczenia zegarowe1 cz 1 Klasa II Imię i nazwisko 1. Oblicz, ile czasu upłynie:    2
53934 zestaw 2 a Klasa GRUPA A Imię i nazwiskoZESTAW ZADAŃ NR 2 Sklep „Warzywko”
4. Etap pisemny - część pierwsza Imię i nazwisko Wynik (%) Zdany egzamin Zdający
5. Egzamin pisemny - część druga Imię i nazwisko Wynik (%) Zdany egzamin Zdający
6. Egzamin praktyczny Imię i nazwisko Wynik (%) Zdany egzamin Zdający 1 77 TAK Zdający
o wypełnioną stronę nr 94 (imię i nazwisko, temat pracy, ocena pracy dyplomowej, data, podpis promot
Imię i Nazwisko Studenta Data Ocena Podpis
egzamin z odpowiedziami (8) i i test egzaminacyjny GIMNASTYKA KOREKCYJNA Imię i nazwisko. .data.....
14499 spoekonlv5 I Imię i nazwisko .-.......................................Liczba punktów Ocena....

więcej podobnych podstron