DSC03261

DSC03261



5.    Narzędzia promocji w miejscu sprzedaży, ulotki, tablice PCW kupony, gadżety reklamowe, to nośniki reklamy:

a)    BTL    •' •

b)    ATL    ■

6.    Co sprzedają media komercyjne agencjom reklamowym?

1 a) reklamę

b)    audytorium

c)    powierzchnię lub czas

7.    Zaznacz wskaźniki finansowe planowania kampanii medialnych.

a)    GRP

b)    Zasięg $c) CPT

d)    Częstotliwość (F)    dgfl

e)    CPP    , |

f)    Rating    1

8.    Niewykorzystany zasięg, to:

a) = wielkość grupy docelowej - wielkość audytorium docelowego * b) = wielkość grupy docelowej - wielkość audytorium    Jj 1:^

ę) — wielkość audytorium - wielkość audytorium docelowego


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Rola personelu sprzedażowego W przeciwieństwie do innych narzędzi promocji marketingowej, takich jak
DECYZJE W PROMOCJI SPRZEDAŻY • Ustalanie celów Wybór narzędzi promocji sprzedaży (próbki, kupony,
skanowanie0048 (20) Promocja konsumencka Narzędzia promocji konsumenckie Cele Zalety Wady Wystaw
skanowanie0049 (19) Promocja konsumencka Narzędzia promocji konsumenckiej Cele Zalety i Wady Kupo
agresywna forma promocji. Miejsce reklamy stopniowo wchodzą inne formy promocji i stają się
Narzędzia promocji usług finansowych •    reklama •    promocja
85 (49) 5. NARZĘDZIA PROMOCJI MIASTA5.1. Instrumenty promocji Teoria marketingu, w swych klasycznych
60185 rozdział (64) 364 Podstawy marketingu że nad kompleksem ^wykorzystywanych narzędzi promocji,
_STOSOWANE NARZĘDZIA DYDAKTYCZNE_ NI.Tradycyjny wykład (tablica/kreda) N2.Projektor, komputer z
numery statystyczne miejsca pracy jpeg Tablica VI Numery statystyczne miejsca pracy Numer statysty
DSC03287 (4) 1. Subkontynent indyjski: miejsca kultu religijnegoBadacze i wyznawcy ■ Do którego dzia
DSC00625 (9) ty tym miejscu świadkowi okazano tablicę poglądowa nr 1 do sprawy V Ds. 74/14 k. SOS. p

więcej podobnych podstron