dysleksja7 liniatura podwojna

dysleksja7 liniatura podwojna



Sprawność grafomotoryczna - litery: B, b


eduterapeutica

T> R .?>

H

r

B Ir B Ir

B B li Ir Ir Ir B B~

WWV/WW\/VA/WW\/\/WVAAA/ pwn.pl

indywidualizacja    w    edukacji


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
dysleksja8 liniatura pojedyncza Sprawność grafomotoryczna - litery: A, a; Ą ąeduterapeutica
dysleksja2 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie: żabka eduterapeutica S/S///SS/SSł SSS— V
DYSLEKSJAKARTY PRACY Liniatura podwójna H system eduterapeutica
dysleksja3 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie:
dysleksja4 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie: zająceduterapeuticass/^ssss*ssssssss
sprawność grafomotoryczną 5. Dyslektyczne ucho .Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji
dyskalkulia konkretne7 Sprawność grafomotoryczna - linie i kształty: ślimaki do
B 2.2 Grafomotoryka Litery wielkie i małe Są 3 litery A. Jest..... .......liter
Cl (W^/WW/W/W DYSLEKSJA KARTY PRACY Pir/daJy IMob-c eduterapoutka ffi® H / /WW A^/WX/^>CD
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (04) @ Pisz po śladzie litery: „I ,i”. # Podaj miejsce litery „i” w wyrazach.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (13) Pisz po śladzie litery: „E, e”. ® Podaj miejsce litery „e” w wyrazach. #
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (16) # Pisz po śladzie litery: „R, r”. # Podaj miejsce litery „r” w wyrazach.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (25) © Pisz po śladzie litery: „S, s””. © Podaj miejsce litery „s” w wyrazach
SPRAWNOŚĆ MANUALNA I GRAFOMOTORYCZNA - sprawność rąk w zakresie wykonywania takich czynności, jak: p
IMG?77 Rozdział ISTYMULOWANIE ROZWOJU WERBALNEGOW TERAPII DYSLEKSJI 1. Litery i głoski - wyrazy i

więcej podobnych podstron