dysleksja8 liniatura pojedyncza

dysleksja8 liniatura pojedyncza



Sprawność grafomotoryczna - litery: A, a; Ą ą

eduterapeutica AAAAAA/W\A/VV\A/



3

3

3

3

3

3

O

3

a

s

O

3

3

S\ S\S\S\S\S% S\S%S%S%S\S\S\S%S\S%S%S\S\S'I>S pwn pl



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
dysleksja7 liniatura podwojna Sprawność grafomotoryczna - litery: B, b eduterapeuticaT> R .?>
dysleksja2 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie: żabka eduterapeutica S/S///SS/SSł SSS— V
dysleksja3 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie:
dysleksja4 grafomotoryka Sprawność grafomotoryczna - linie: zająceduterapeuticass/^ssss*ssssssss
sprawność grafomotoryczną 5. Dyslektyczne ucho .Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji
dyskalkulia konkretne7 Sprawność grafomotoryczna - linie i kształty: ślimaki do
B 2.2 Grafomotoryka Litery wielkie i małe Są 3 litery A. Jest..... .......liter
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
Doskonalenie sprawności grafomotorycznej 1.    pisanie po śladzie 2.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (04) @ Pisz po śladzie litery: „I ,i”. # Podaj miejsce litery „i” w wyrazach.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (13) Pisz po śladzie litery: „E, e”. ® Podaj miejsce litery „e” w wyrazach. #
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (16) # Pisz po śladzie litery: „R, r”. # Podaj miejsce litery „r” w wyrazach.
GRAFOMOTORYKA 6 LATKÓW (25) © Pisz po śladzie litery: „S, s””. © Podaj miejsce litery „s” w wyrazach
SPRAWNOŚĆ MANUALNA I GRAFOMOTORYCZNA - sprawność rąk w zakresie wykonywania takich czynności, jak: p
IMGh70 1)    Obniżenie sprawności pojedynczych aktów ruchowych, np.: chwytu pęse
IMG?77 Rozdział ISTYMULOWANIE ROZWOJU WERBALNEGOW TERAPII DYSLEKSJI 1. Litery i głoski - wyrazy i
jak wyleczyłem dziecko z dysleksji0040 ĆWIQzENIA pENNISONA .    Jconywać pojedynczo (

więcej podobnych podstron