^54 | »r*łdMJ»*a Inłjwwrjpi
łuny przez ntopp IVw\1atowy Wespół Zarządzania Kryzysowego. Starosta będ? ro właściwy do określenia Jego składu, organizacji, siedziby oraz try* bit pracy W skład zonpohi powiatowego, którego pracami kłontje starosta. wehodwi osoby powołano lątośród (art, 17, pkt 6 Ustawy o zarządzania
t) o^sb *ntmdnfc>nyeh w starostwie powiatowym. powiatowych jednost-Ks^-b tu||ZWitww\y|byvb lub jednostkach orgunizaey ju\vh stanówłąoyvdt Aparat kierowników 7tvąadonyvb aluifctk inspekcji i stmiy
powiatowa
g> pw*ł*tawiełeh «i*'hvżn>i'h organizacji miownleryeh, a inkśow skład v <.v;/, Mam \vvh»vd?.w- inne osoby zuprwaaoue pri&t
ubawią
$Vw\llńvy\v> yosp-d >or*ądbnnłn Kv\ fv\ sowami wykonuje na obszarte fcv*w¥aHW ; .okkftfci pm^bbmne vhu w^ndu w oiow \vdfcktegsk IHtwkUnwy
v\vi^!yd '* ,Vx-y.pińąWrA Kvy%\*o\\vtau składa sic * wetu. #n*tępey ora* grup h wsdnnwkw^- N' t “ t*ob rynnio^ SŃk
yjj|k||anfcMawbv pUucw p*asv> '>uiw hutteimych *turoMvv Ik kwaM^MM tikwMwA i ptne ^^sdow są i \ iAH 6uo plotę pracy* §) phnw o»vątęwamo ko-ę^eweąw JM płatę c\\ kstcti i) ptoioko|> imaUnUmi gt'up ł\dn,s ,u hw ckataktctAo stałym t c*u*ov\\ tnv a i roimrty łożące I okreae wv, karły idar^etk w przypadku uruchomienia grup rotntoatyeh u cha-raku^^e opasowym, ?) rapuriy odbudowy.
|\t s/AyA'i{<»kw\y'eh *ndau £espi»lu Ibwiatuwrgo należy-*;
U W bucie ziątoWegonkt
a) tuialUowuule wszystkich potencjalnych zagrożeń możliwych do wystąpieniu tut obszarze powiatu;
b) akattUo^iwanic i ocena elementów' infrastruktury technicznej, środowiska naturalnego ortu grup i środowisk społecznych szczep) I-ule wrażliwych na skutki klęsk żywiołowych lub zdarzeń o znamionach klęski żywiołowej;
Kuąiun^tżit-uk4 K;u|v tlłutstnM a Unia 3 grudnia 20t)C? r. w sprawa* sposobu Iwinwu* Ifflińiy Awiiotu reagowania, inwuilwn^ i w\ycwoUakkis< n^wwi# iry
A^M>w\tgi* unp Zo^poiu Kv*o<\i> mu ji Kr ^N w"ąj i ich l\iuki^v4K*ttWiMi |ta l
4 2002 n, \r pM- IJUSk
towOhtwwkaip ua 0oUMawk,> ktfipdtuNśaa i Wtem* iimwjacgo ł\MM*n»wvgw ć\m^K i*
tHąJbaMÓHi Kn>yąUkv'gp W VW|WŻ\ ww\vWjx>Ui\v»iw\v\‘U«»i*iu.;,Av»^i<-
yff^ I \ I* tNąąA*. £wąjvŻM»W tr*v*i\<***i JUi«-
ę^«sfax/ t-**v/*AtA* V" tNiaka a<; HH|f
HHf ‘ i «r/k/A vAi« a)i‘V'»'« (A*, x aa
jh-sunck 28. Uproszczony schemat usytuowania zespołu i centrum •arwłdznnia kryzysowego w powiecie
SnnlKk'upracowanie wiwaue nu podstawie; (IłmiptiriMplMntlo Katły' Ministrów mlultt $gnulnh\iłkłS u w sprawie .sposobu twor&enUt gmluucj ttospolu reagowaniu, po-wtaluwcgu i wojewódzkiego zespołu nsigownnln kryzysowe j om* lUądowegoZo-społu KeoMłytuiejl Kryzysów^ i ich funkcjonowania i 2002 r., Nr 215, pi 18181),
o) analiza i ocena funkcjonujących aktów* prawa miejscowej) pod kątom prawidłowośol i skutocznośct oraz aktualności zawartych w nich rozwiązań prawnych z zakresu bezploczeństwn powszechnego; d) opracowanie projektów aktów prawa miejscowego oraz opiniowanie przepisów z zukrosu bezpieczeństwa powszechnego, przyguto-wdanych przez inno Instytucje i służby; o) monitorowanie i czynny udział w procesie phutowania zttgospoda-rowunla przestrzennego, w aspekcie rejonów, obszarów istrefszcze-gólnle podatnych na negatywne skutki klysk żywiołowych lub zdarzeń o znamionach klaski żywiołowej, f) planowanie statków finansowych oraz trybu ł źródeł kit pozyskh w aula - przezuaeatmych ua finansowanie przwfcłęyerięć realtoewa* uyeh we waayatkleh fazach t\rae 1 ospoht;
<1 ktałłntłi i nadzoru mat przyj^tyad łah prwkazaayaMl &
, zatUatwwd o cfcaraUerw preww^Jhyn^