JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (09)

JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (09)




Dzięki temu ćwiczeniu dziecko kształci spostrzegawczość i umiejętność określania relacji przestrzennych: przed, za, z przodu, z tyłu.

Przyjrzyj się, w jakiej kolejności przyczepione sq wagoniki, a następnie połqcz strzałkami pojedynce wagony dokładnie w tej samej kolejności.




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (00) Dzięki temu ćwiczeniu dziecko rozwija spostrzegawczość, zmysł obserwa
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (29) zięki temu ćwiczeniu dziecko kształci zmysł obserwacji, ^zy się wyodr
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (29) zięki temu ćwiczeniu dziecko kształci zmysł obserwacji, :zy się wyodr
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (29) fDzięki temu ćwiczeniu dziecko uczy się pisać cyfry a zapamiętywać ic
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (27) •Dzięki temu zadaniu dziecko uczy się rozumieć Ipojęcie „połowa"
BAWIĘ SIĘ LITERAMI I SŁOWAMI (17) Dzięki temu ćwiczeniu dziecko kształci spostrzegawczość i umiejętn
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (09) Aby wykonać to ćwiczenie, dziecko musi umieć liczyć w zakresie od 1 d
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (26) Oprócz sprawności manualnej dziecko doskonali umiejętność odróżniania
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (26) > Oprócz sprawności manualnej dziecko doskonali umiejętność odróżn
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (19) Wykonanie tego ćwiczenia wymaga rozróżniania strony lewej i prawej. D
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (26) •) Wykonanie tego ćwiczenia wymaga znajomości liczb z zakresu pierwsz
BAWIĘ SIĘ LITERAMI I SŁOWAMI (09) Dzięki temu ćwiczeniu dziecko doskonali spostrzegawczość i zmysł o

więcej podobnych podstron