JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (24)

JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (24)





•) Ćwiczenie służy rozumieniu abstrakcyjnego pojęcia „liczba", którą dziecko musi przełożyć na liczebność zbioru elementów.

U góry strony widzisz cztery obrazki.

Narysuj każdy z nich tyle razy, ile wskazuje liczba pod obrazkiem.




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (23) ^Ćwiczenie służy rozumieniu abstrakcyjnego pojęcia ^liczba" oraz
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (21) Zadanie służy rozumieniu abstrakcyjnego pojęcia „liczba". , Dzie
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (10) Ćwiczenie służy doskonaleniu umiejętności liczenia w zakresie pierwsz
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (13) Ćwiczenie wymaga rozumienia pojęć „najwięcej" i „mniej o".
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (02) Ćwiczenie - oprócz sprawności manualnej — uczy wyodrębniania konkretn
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (02) / Ćwiczenie - oprócz sprawności manualnej - uczy wyodrębniania konkre
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (04) Ćwiczenie kształci umiejętność porównywania i spostrzegawczość. Dziec
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (04) / Ćwiczenie kształci umiejętność porównywania i spostrzegawczość. Dzi
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (08) Ćwiczenie wymaga skupienia uwagi, a jego wykonanie doskonali pamięć w
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (11) Ćwiczenie kształci spostrzegawczość i zmysł obserwacji. Dziecko zdoby
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (20) Ćwiczenie jest przygotowaniem do na u ki Poprzez odwzorowywanie dziec
JAK TO ZROBIĆ MAM 5 LAT (20) Ćwiczenie jest przygotowaniem do nauki pisania. Poprzez odwzorowywani
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (14) y Zadanie służy przyswojeniu przez dziecko abstrakcyjnych y pojęć; „w
JAK TO ZROBIĆ MAM 6 LAT (15) Ćwiczenie wymaga od dziecka rozpoznawania cyfr oraz umiejętności usta

więcej podobnych podstron