Klient nieuchwytny

Klient nieuchwytny



K 01/05


Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"

Na tym rozmowa się kończy. Chwilę później dyrektor wyjaśnia mi:

- Rozłączyła się. Nie zapytała nawet, czy może zadzwonić jutro. A jutro owszemf mógłbym rozmawiać, ale tylko przed 10.00, później już nie. Potem mam kilkudniową wizytę z zagranicy, więc nie będę miał czasu. Najwcześniej uda jej się skontaktować ze mną za trzy dni. Pod warunkiem że zadzwoni w porę... Ciekawe, czy w ogóle jeszcze zadzwoni?

Bardzo często tak to wygląda od strony klienta. Ten dyrektor wysoko ustawia poprzeczkę swoim rozmówcom, ale gdy tylko ma czas, to nic unika kontaktów ze sprzedawcami. Znam go, widziałem jego mimikę, słyszałem jego komentarz, w jego zachowaniu nie było cienia złych intencji.

Klient WSTĘPNIE wybrał inną ofertę;, ale zawsze może zmienić zdanie

Kilku moich znajomych dyrektorów policzyło, żc do każdego z nich dzwoni co tydzień ok. 10 handlowców; którzy proszą o spotkanie, gdyż chcą przedstawić swoją ofertę. Jednak dyrektorzy ci mają czas na nic więcej niż 2-3 spotkania tygodniowo!

Nie chcą od razu definitywnie odmawiać pozostałym handlowcom, gdyż zawsze istnieje ryzyko, że wybrane przez nich do omówienia na bezpośrednim spotkaniu oferty nie spełnią ich oczekiwań.

Kontroluj liczbę „nieuchwytnych" klientów


Dlatego proszą tych handlowców o przesłanie oferty e-mailem, faksem, pocztą itd. i odkładają spotkanie z nimi z tygodnia na tydzień. Z takiej sytuacji można wyciągnąć 4 wnioski:

Wiedza i Praktyka 2ds@wip.pl Zarządzanie ciz.iatem sprzedaży ©


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Klient nieuchwytny K 01/13Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" dzwoniłem, obiecała, że jes
Klient nieuchwytny K 01/17Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" •    czemu n
Klient nieuchwytny K 01/03Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" żc ktoś do niej dzwoni, pod
Klient nieuchwytny K 01/15Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" wadzi do spotkania, ale nie
Klient nieuchwytny K 01/19Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"Warto zapamiętać: 1.
19 koniec Na tym opowieść się kończy. Błyszczący na niebie most tęczy zniknął. A co się stało z
Klient nieuchwytny Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"- jak doprowadzić do spotkania &nbs
Klient nieuchwytny K 01/02 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" Niektórym handlowcom duże
Klient nieuchwytny K 01/04 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" ® w ostatniej chwili ich p
Klient nieuchwytny K 01/06 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" 1.    Jeżel
Klient nieuchwytny K 01/08 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"9 najważniejszych zasad pos
Klient nieuchwytny K 01/10 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" K 01/10 Klient zainteresow
Klient nieuchwytny K 01/14 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"Umawianie spotkań l „nieuch
Klient nieuchwytny K 01/16 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny"Sprawdzaj, czy Twoja wiadom
Klient nieuchwytny K 01/18 Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" K 01/18 Klient zainteresow
Klient nieuchwytny K 01/12 Warto być cierpliwymKlient zainteresowany, ale „nieuchwytny" Z pers
Klient nieuchwytny Klient zainteresowany/ ale „nieuchwytny" wice jest w pozycji osoby, która o
Klient nieuchwytny Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny" Aby Twoim pracownikom było łatwiej
indeks 02 Indeks S Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny” - jak doprowadzić do

więcej podobnych podstron