Na pod, karta pracy

Na pod, karta pracy



Określanie ilości


$    3 a e -d    e s <&    .< © a e -a &&■$<$ 4> ^ e o 3 a



e e $ £ $ e e e & » e    i» <s



-e*£$eeee£e ® # •) # * «


Z a ba w y m a te m a t y c z n e (Ćwiczenia myślenia owacyjnego



• #eeeea£eeeeeee'eeee©e«.eśeś#ee!śeeeee«ee#9e9eeeeeeea.oeeeaeeoeeeeeee#aeeeeee#aeeee9eeee3»#eee

Ćwiczenie: naktuj pitki znajdujące się na stoie. Pokoloruj pitkę, która leży pod slotem.

Wskazówka: dziecko bawi się w „chowanie rąk", stosownie do Twojej komendy: „Jedno klaśnięcie - WSZYSCY KŁADZIEMY RĘCE POD STOŁEM,

NA KTÓRYM PRACUJEMY; dwa klaśnięcia - KŁADZIEMY RĘCE NA STOLE, NA KTÓRYM PRACUJEMY”.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Otwarty zamknięty, karta pracy Określanie ilości - podstawysię do przestrzeni: „otwartyzamknięty”
Pośrodku karta pracy Określanie ilości • podstawyOdnosząc© si© d© przestrzeni: 99p©śr©d^nS5 W U) 0
Blisko daleko, karta pracy Określanie ilości * podstawy■ Odnoszące się d© przestrzeni: „blisko • dai
Org pracy biurowej ksero 3 Karta pracy 1. Określ rodzaj pisma ze względu na 3 wybranej kry teria. D
Karty pracy 6 latki 00049 I .Pomaluj przedmioty,które mogą być gorące na czerwono, zimne na niebiesk
Karty pracy 6 latki 00038 1 .Pomaluj obrazek. Dinozaura pomaluj na ciemnozielono. Karta pracy nr 26.
Karty pracy 6 latki 00049 I .Pomaluj przedmioty,które mogą być gorące na czerwono, zimne na niebiesk
Karty pracy nr7 I .Pomaluj przedmioty,które mogą być gorące na czerwono, zimne na niebiesko. Karta p
Wewnątrz na zewnątrz, karta pracy o 05 6 NĆwiczenie: pokoloruj zabawkę, która znajduje się wewnątr
Karty pracy 6 latki 00024 /. Pomaluj obrazek. Pelerynę Czerwonego Kapturka pomaluj na ciemnoczerwona
Karty pracy 6 latki 00049 I .Pomaluj przedmioty,które mogą być gorące na czerwono, zimne na niebiesk
ZAKOŃCZENIE Na początku tej pracy określony został paradygmat filozofii hermeneutycznej w postaci ki
Na górze na dole, karta pracy Ćwiczenie: pokoloruj na czerwono jabłka znajdujące się na górze, zaś t

więcej podobnych podstron