Obraz (56) 2

Obraz (56) 2



t-

l£ ®T^.

I- 0$C


O^UtóAV:o^ ilo V/0^,HvfOuĆi|


k-oA


•l- toi^juV- ^'‘Tś^y y

ri))« (ayro)


£S $8 sjb SŁ 3*1 ii S ko hl Uą %

" Tl „,„


"V*.

V


fcOdOnO    W^lu^ćlj    sif «r gOjOM^leh ^WQ*Qcl^ch

M    hl/Wr^" j»#Vtoj^fc^WUA. (|0 k&0^)    1    0^0-    O    ^vtóu    ’

u    2 (jopw^ai "jjojwion^    IpjT    a    kiw^

<j    kwj,    alkoholu    ^bi<epp    ~fl\0 u    (,1 ab ^tco,)- *jl y?pi>

o-^Ł <X    ‘WmoOć    ^ jeiBijr.    , £ WC .

i ^lokóćc W«v<P?QnKl. oivro<)OQ>    ' j~ - ^£wvu/£

^ :    '    ZC?r\iQiOV<p ĄWrO^mo    U '^1|,    •> ^Cj

ou^U' !L |Opnwik.'.    ^od^i©U’cf v\

.-.AWrW.U.t®?' vi “5 jpjCW^itl /W&_ mr^jio. o 0( h C>Q t

"tsf


./itotr .|OSCC££<j>3\fipfih    cC^iy/i/M fa C’U'i /Lfc^ /i^yn^i'b£^ :Ci-'-

T    ¥


... “ sdtófcuh/Gn ie"

raa-woy.

•o.afl-L" x 7

X"

• mai{M IWłinŁl W^olilfĄi

o^f- lok d V

0,i&K- *

v- ^rfrtiPjj 7

"I :......

y •ou^Ia^/iiO, dc> k)n'(X70\ -)dX|

0,%k ~ ^ ct>7 04& - X'/

. : x.= ®


* 6(¥"0dxM u?‘

0-,6|)k-4OOY

0,7tRi — ><

x~53t$/* M,i^


■Y) 0%\\łr\0)Ą ^ ki

O


Cli


■V


-k


X


•DT^^IlCl OP btt6C)^ tiw.

1007. xj 1


0 /Ih. - x"

v> <fy5r/r


<f"




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obraz2 (56) ł__ c ŁiSL OA-O^    . Wsm P^^e. p® eocu^*< I /Ux^t>Aa^^e -20fADco^
Obraz4 (56) 34 Odkrywanie natury dziecka przykład wpływu rozwodu rodziców na rozwój dziecka. Pierws
Obraz2 (56) ł__ c ŁiSL OA-O^    . Wsm P^^e. p® eocu^*< I /Ux^t>Aa^^e -20fADco^
78135 Obraz2 (56) ł__ c ŁiSL OA-O^    . Wsm P^^e. p® eocu^*< I /Ux^t>Aa^^e -20
Obraz1 ^TTiM I 1 (—[_ I f~T~T I I ~~t/ -f—i—t -4—i—444-Ul-ET i    . - /KtóMmfftuao
47635 obraz7 56 Komunikacja rytualna: od rozmowy codziennej do ceremonii medialnej przekształca rze
Obraz1 (56) 40 • Sprawdzenie nośności filaru Dobór modelu obljć?enipV6g^> - naprężenia >Viska
obraz3 (56) gijnych istnieje nawet „kopia” w wielu egzemplarzach tego samego modelu: każdy posążek

więcej podobnych podstron